ik hou van Acteren

Hee jongens,

Ik hou gewoon van Theater, Acteren, Gek doen, Zingen ( kan het niet zo goed , maar dat ter zake haha). Ik vind alles wat bij Theater komt kijken ontzettend leuk! Nou hebben ze hier vlakbij niet echt iets als een Theaterschool. Alleen een musicalopleiding, lijkt me ook wel leuk, maar ik ben vooral echt met Theater bezig. En omdat ik anders best ver moet reizen, gaat dat niet lukken. Het lijkt me gewoon zó vet om ondekt te worden. Ik weet dat je daar heel goed voor moet zijn. Maar het lijkt me gewoon ZO ASDJFKJSIOFJWEKLJAIFOJASEIOFDJWIOEJFWOIEFJ LEUK! Ik zou best een keer mee willen doen aan een auditie, maar ik vraag me altijd af hoe mensen daarbij komen etc. Want ik kom er meestal pas achter als er ergens een auditie van is als deze al geweest is.

Nou mijn vraag aan jullie hebben jullie tips om mijn acteerkunsten beter te ontwikkelen? En waar je kunt vinden wanneer een auditie etc is?

xxxxxxxxx

Misschien kan je dit niet gewoon in je andere topic vragen??

Ik heb geen idee, probeer iets van musicalles misschien? Dan speel jij elk jaar minimaal 2 keer in een uitvoering volgens mij?

Dit is hier niet in de buurt helaas :frowning_face:

Awh dankjewel ik zal zeker even een kijkje nemen! xx

Eventjes zoeken in het forum… hier zijn al vele topics over.

Ik wil je wel even uit je droom helpen met het feit dat je graag ontdekt wilt worden. Een theaterschool en soort gelijke opleidingen zijn keihard werken als je überhaupt al toegelaten word. Net als jij willen 100en anderen graag ontdekt worden.

Voor audities moet je gewoon even de websites van de desbetreffende scholen regelmatig bezoeken.

Heeft je school geen schooltoneel?

En met een beetje googelen kom je ook al een heel eind, kijk hier bijvoorbeeld eens naar: http://www.musicals.nl/casting-procedure.asp (:

Haha ik herken me wel een beetje in jou zo’n 5 jaar geleden, ik ben naar een middelbare school gegaan die een vooropleiding drama had en vanuit daar heb ik veel voorstellingen, lessen en audities etc. kunnen doen. Maar zoals hierboven al gezegd is, is het echt keihard werken, en mijn school en sommige lessen zijn voor mij ook heel ver reizen, dus misschien is dat wel de moeite waard. Verder goed op internet zoeken voor castingbureaus en je inschrijven. En blijven proberen, ook al wordt je 20 keer ergens voor afgewezen!