Ik hou ontzettend veel van zingen maar vinden jullie het mooi? xx

Hee iedereen!
Ik hou super veel van zingen maar ik heb het nog nooit aan iemand laten horen… ik dacht laat ik eens een kort filmpje op youtube zetten… Het zou super zijn als jullie je mening willen geven of al je tips! Ik ben trouwens 15 jaar xx heel erg bedankt allemaal :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=81Lw-GEtCfw

Ja hoor dat wil ik wel doen! Ik zing zelf ook graag. Kun je me het linkje sturen?

ik heb de link er nu bij gezet

Ik vind het echt mooi ik heb er alleen totaal geen verstand van dus ik weet niet wat andere er van vinden :wink:

Ik vind je ook mooi kunnen zingen, alleen vind ik het nummer van Adele wat minder zuiver gezongen. Ik zou zeggen; neem zanglessen dan kom je vast een heel eind!

Beetje kort stukje om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar van wat ik hoor kan je wel mooi zingen!
Let alleen wel op je timing, die is nog niet helemaal goed. En soms zit je er ook nét een beetje naast qua toonhoogte, je zingt net iets te laag op sommige stukjes. Het is niet heel erg ofzo, maar probeer er op te letten :slightly_smiling_face:.

Dankjewel! ik zal er zeker aan gaan werken en ik ga binnenkort ook op zangles dus hopelijk gaat het dan wat beter

Ik was even bang dat het afschuwelijk zou zijn, maar mooi! Complimenten!

Het is mooi, je hebt een mooie stem. Ik heb niet zo heel veel verstand van zingen, wel van muziek in het algemeen. Af en toe is het niet helemaal zuiver of zit je er gewoon net even naast maar ik denk dat je met zangles wel écht mooi kan leren zingen je hebt namelijk echt een mooie stem!

bedankt!

Je hebt een hele mooie stem! Vind het zeker goed klinken

dankje!

Ja je kan wel mooi zingen.

dankje

Je kan mooi zingen! Klinkt goed, alleen af en toe niet helemaal zuiver

Ik dacht dit Senna was

HAHAH

maar je zingt soms uit je keel denk ik, probeer uit je buik te zingen. :")

ben ik het mee eens! Alleen wel een kort stukje om te beoordelen :slightly_smiling_face: