ik hou nogsteeds van hem.

lieve girls.
ikheb een probleem, waar ik eigenlijk met niemand over kan praten.
in de zomervakantie heb ik met een jongen gezoent, die ik echt al heel lang leuk vind. hij heeft me al best vaak laten zitten, maar hij doet iets met me, dat kan ik niet beschrijven. en eerst kon ik hem wel een beetje vergeten enzo. want ik zat op een andere school dan hij.
maar nu zit ik dus bij hem op school& ik heb soms zorg en welzijn met hem!
en ikben gewoon nog zo verliefd op hem. terwijl ik iemand anders ook leukvind. maar allebij die jongens zijn niet te krijgen zegmaar. die jongen waar ik mee gezoent heb, heeft nu met iemand. en die andere jongen, woont anderhalf uur bij me vandaan.
die jongen weet niet dat ( laat ik hem even N noemen) ik N nog leukvind.
en dan op school, hebben we best vaak oogcontact, en dan lacht hij ook naar me. en laatst onder zw lachte hij heel verlegen en toen keek die weg, en toen lachte die weer zo verlegen. en elke keer als ik bij hem sta. word hij zenuwachtig enzo. en ik weet niet hoe ik dat moet opvatten.
ikvind hem gewoon nog zo leuk. ikdenk 24/7 aan hem. ik doe er alles aan om hem te zien op school.
ikvoel me hier dus echt zwaar k*t over.
ikweet niet als jullie kunnen helpen.
maar het was gewoon even fijn om het hele verhaal kwijt te kunnen :slightly_smiling_face:
xx

Even een vraagje: N is de jongen met wie je gezoent hebt? En is hij zenuwachtig/verlegen? Of is die andere jongen zenuwachtig&verlegen? En zit die andere jongen ook bij jou op school?

Waarom ga je niet een keer met een groep iets leuks doen ofzo en dat hij dan ook meegaat? Misschien dat het dan wat beter gaat?

nee die jongen met wie ik gezoent heb, word steeds zenuachtig enzo.
die andere woont heel ver weg. en zit dus ook niet bij mij op school.

edit. met N heb ik gezoent ja.

Oke, dan snap ik het nu.
N moet je laten gaan: hij heeft een vriendin en hij heeft je laten zitten. Je verdient iemand die helemaal voor jou gaat! Ook al lijken me dat zenuwachtige/nerveuze toch echt trekjes van iemand die verliefd is, ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.

Die andere jongen kan natuurlijk wel, als hij jou ook leuk vindt en jij 100% voor hem wilt gaan (dus N echt uit je hoofd zetten). Maar als je met hem verder zou gaan, moet je je wel realiseren dat het heel lastig is, omdat jullie elkaar niet vaak kunnen zien. Het is wel te doen, mijn vriend woont 2,5 uur reizen van mij vandaan en ook al is het zwaar, dat gaat verder supergoed. Makkelijk zijn langeafstandsrelaties in ieder geval niet.

Succes!