Hee meiden,
Jullie hebben vast wel wat topics van mij gezien, en voor mijn gevoel gebeurd er ook vreselijk veel in mn leven haha. Niet altijd positief, maar ik probeer er mee om te gaan!!
ongeveer 1 jaar geleden kreeg ik een relatie met een jongen die we nu even B. noemen:P Ik was echt stapelgek op hem en ik kon haast niet geloven dat hij mijn vriend was. Toch, na een paar maanden ging het uit. hij zei dat hij geen gevoelens meer voor me had, en ik was er helemaal kapot van. weken lang heb ik om hem moeten huilen en toen het eindelijk weer wat beter ging, kwamen we weer in contact.
Ik weet niet meer zo goed hoe het toen die tijd allemaal gelopen was, maar uiteindelijk hadden we beide besloten een seksrelatie met elkaar te beginnen. Ik deed dat om de verkeerde redenen… ik deed dat omdat ik hem niet kwijt wou en hem op die manier toch bij me had. Een seksrelatie ging niet, dat bleek al snel. elke x was ik helemaal overstuur, en in de war. Op een gegeven moment vertelde hij me dat hij nog wel gevoelens voor me had, dus wat nou precies de rede was dat hij het uitmaakte was heel onduidelijk.
Er is veel gebeurd met mij in dit jaar, en hij heeft me door alles gesteund ook al waren we gewoon vrienden die af en toe eens met elkaar naar bed gingen. Ik probeer nu alles achter me te laten, en dat lucht op. Even opnieuw beginnen. Daardoor was ik ook gestopt met de seksrelatie, t was niet goed voor mij. Toch wilde ik elke x zijn aandacht maar daardoor leek ik hem alleen maar weg te jagen.
En dat was ook zo, een tijdje terug kwam ik zijn zusje tegen en die vertelde me dat ik echt heel goed bij hun gezinnetje paste. Ze miste me en ze vond het echt jammer hoe het was gelopen. Toen vertelde ze me dat ik gewoon lekker m’n eigen ding moest gaan doen en B. links moest laten liggen. Ze zei tegen me: Dan komt ie wel weer terug! Ik was ergens heel verbaasd maar uiteindelijk deed ik wat ze zei en ik sprak B. een hele tijd niet.
vanaf dat moment kreeg ik weer reacties op Facebook van hem. En laats toen hij ook in de kroeg was, plakte hij de hele avond aan m’n kont! (ik deed een beetje alsof ik het irritant vond, maar eigenlijk was ik er heel blij mee!) Toen we de kroeg uit moesten, stond hij (waarschijnlijk) nog op mij te wachten. Ik wilde alleen heel graag met een andere jongen mee. hem noemen we K. Ik had expres mijn aandacht op K. gericht, want ik wou gewoon lekker doen wat ik zelf wilde.
Toen K. ook naar buiten kwam riep een vriend naar mij: Doe je rustig aan met hem?! Ik moest lachen maar de reactie van B. was: Ik ga naar huis! Hij was meteen weg. gister kreeg ik een bericht van hem waarin hij zei: die lach van jou doet t m. ik reageerde daar rustig op door te zeggen: haha oké
volgend weekend is B. er waarschijnlijk weer, en ik zou wel heel graag willen weten wat er gebeurd als hij mij thuis brengt. Ik wil niet dat het verder gaat dan zoenen maar ik weet ook niet wat ik moet doen als hij me zoent. Gewoon het over me heen laten komen? Ik wil hem namelijk wel weer heel graag terug, hij betekent echt vreselijk veel voor me en ik weet dat dat andersom ook zo is.
Zou ik hem moeten vragen of hij kan vergeten wat er allemaal is gebeurd, of moet ik die vraag laten?
HELP!!
xx