Ik hou echt van hem...

Hee meiden,

Jullie hebben vast wel wat topics van mij gezien, en voor mijn gevoel gebeurd er ook vreselijk veel in mn leven haha. Niet altijd positief, maar ik probeer er mee om te gaan!!

ongeveer 1 jaar geleden kreeg ik een relatie met een jongen die we nu even B. noemen:P Ik was echt stapelgek op hem en ik kon haast niet geloven dat hij mijn vriend was. Toch, na een paar maanden ging het uit. hij zei dat hij geen gevoelens meer voor me had, en ik was er helemaal kapot van. weken lang heb ik om hem moeten huilen en toen het eindelijk weer wat beter ging, kwamen we weer in contact.

Ik weet niet meer zo goed hoe het toen die tijd allemaal gelopen was, maar uiteindelijk hadden we beide besloten een seksrelatie met elkaar te beginnen. Ik deed dat om de verkeerde redenen… ik deed dat omdat ik hem niet kwijt wou en hem op die manier toch bij me had. Een seksrelatie ging niet, dat bleek al snel. elke x was ik helemaal overstuur, en in de war. Op een gegeven moment vertelde hij me dat hij nog wel gevoelens voor me had, dus wat nou precies de rede was dat hij het uitmaakte was heel onduidelijk.

Er is veel gebeurd met mij in dit jaar, en hij heeft me door alles gesteund ook al waren we gewoon vrienden die af en toe eens met elkaar naar bed gingen. Ik probeer nu alles achter me te laten, en dat lucht op. Even opnieuw beginnen. Daardoor was ik ook gestopt met de seksrelatie, t was niet goed voor mij. Toch wilde ik elke x zijn aandacht maar daardoor leek ik hem alleen maar weg te jagen.

En dat was ook zo, een tijdje terug kwam ik zijn zusje tegen en die vertelde me dat ik echt heel goed bij hun gezinnetje paste. Ze miste me en ze vond het echt jammer hoe het was gelopen. Toen vertelde ze me dat ik gewoon lekker m’n eigen ding moest gaan doen en B. links moest laten liggen. Ze zei tegen me: Dan komt ie wel weer terug! Ik was ergens heel verbaasd maar uiteindelijk deed ik wat ze zei en ik sprak B. een hele tijd niet.

vanaf dat moment kreeg ik weer reacties op Facebook van hem. En laats toen hij ook in de kroeg was, plakte hij de hele avond aan m’n kont! (ik deed een beetje alsof ik het irritant vond, maar eigenlijk was ik er heel blij mee!) Toen we de kroeg uit moesten, stond hij (waarschijnlijk) nog op mij te wachten. Ik wilde alleen heel graag met een andere jongen mee. hem noemen we K. Ik had expres mijn aandacht op K. gericht, want ik wou gewoon lekker doen wat ik zelf wilde.

Toen K. ook naar buiten kwam riep een vriend naar mij: Doe je rustig aan met hem?! Ik moest lachen maar de reactie van B. was: Ik ga naar huis! Hij was meteen weg. gister kreeg ik een bericht van hem waarin hij zei: die lach van jou doet t m. ik reageerde daar rustig op door te zeggen: haha oké :slightly_smiling_face:

volgend weekend is B. er waarschijnlijk weer, en ik zou wel heel graag willen weten wat er gebeurd als hij mij thuis brengt. Ik wil niet dat het verder gaat dan zoenen maar ik weet ook niet wat ik moet doen als hij me zoent. Gewoon het over me heen laten komen? Ik wil hem namelijk wel weer heel graag terug, hij betekent echt vreselijk veel voor me en ik weet dat dat andersom ook zo is.

Zou ik hem moeten vragen of hij kan vergeten wat er allemaal is gebeurd, of moet ik die vraag laten?

HELP!!

xx

Ik zou zeggen, ga met hem praten als je hem niet kan vergeten. Anders blijf je er toch mee zitten in je hoofd en stel er gebeurt iets, dan zit je alleen maar met nóg meer twijfels en gevoelens als ik dit zo lees. Praten, praten, praten en toch ook nog een beetje hard to get zijn want dat lijkt dus te werken, of niet? Succes, het komt wel goed!

Ik denk dat praten niet echt bij hem helpt, hij is nogal onduidelijk over zijn gevoelens… Volgensmij werkt hard to get wel

Als je geen tijd hebt om het te lezen of er geen reactie op weet, maar me toch wil helpen?? Zou je hem dan willen Uppen:P xx

Up! :grinning:

Sorry, heb hier echt geen raad voor.

Upje voor jou! :wink2:

maar jij hebt het wel nodig om te praten over je gevoelens volgens mij? Want vaak als je zoveel nadenkt over dit soort dingen is het ook beter als je er over praat. Misschien is hij dan niet de ‘juiste persoon’ voor jou. Je kan ook meer liefdesgevoelens ontwikkelen als je iemand juist niet kan krijgen, dat heb ik ook wel gehad. Juist omdat je iemand zo graag wil en hij jou niet (of soms wel soms niet, zoals bij jou) maakt dit jou nog verliefder… Maar hij moet jou gelukkig maken, want dat is (naar mijn idee tenminste) het belangrijkste. En als hij dat niet kan dan is dat heel erg jammer, maar dan komt er wel iemand anders die dat wel kan en wil en lukt. Dus denk eerst na wat jij nodig hebt om gelukkig te zijn. Maar het feit dat je dit topic opent zegt al genoeg over wat jij nodig hebt, toch?

eigenlijk praat ik er zelf liever niet meer over, nog niet met hem. Ik wil het gewoon leuk hebben met hem… opnieuw beginnen. Weer alsof je elkaar net hebt leren kennen, natuurlijk kan je niet alles vergeten maar misschien is het wel beter om t is naar ons zin te hebben. in plaats van praten over een moeilijk onderwerp… Zelf denk ik echt dat we goed bij elkaar passen, alleen al omdat het zo goed klikte tussen mij en zijn gezin en hij en mijn gezin. (beetje rare zin maar je snapt me wel :stuck_out_tongue:)

Het was voor mij ook mijn eerste relatie en ik was heel onzeker over alles. Ik wou veel ste graag bij hem zijn en alles draaide om hem… ik denk zelf dat dat de rede is waarom hij er een punt achter heeft gezet.

Wauw. Ik herken me zo erg in jouw verhaal! Ik zit op dit moment in net zo’n soort situatie…

Mijn ex waar ik bijna een jaar mee heb gehad heeft het ook uit gemaakt om een nogal vage reden… Het was ook wel duidelijk dat hij nog wel wat voor me voelde en me niet kwijt wilde, want ook toen het uit was zocht hij nog regelmatig contact met me en zagen we elkaar ook nog.

Daarnaast hadden we ook nog seks. Ik deed het omdat het zo’n fijn gevoel gaf, alsof we nog wel wat hadden… Maar na een poosje kon ik het echt niet meer aan. De valse hoop die het me steeds gaf en de onzekerheid… Ik praatte af en toe met een vriend van mijn ex die ook in een moeilijke periode zat met zijn vriendin (dus hij snapte me). Hij zei ook dat ik het beste kon kappen met het contact. Omdat ik hem op deze manier nooit het gevoel geef dat hij me echt kwijt is. Dat hij nooit na gaat denken als ik maar achter hem aan blijf lopen. En vooral dat ik het ook waard moet zijn om voor te vechten… En dat hij dat moet laten zien…

Ik vond dat inderdaad een goed punt en gister heb ik mijn ex dus een lange brief geschreven en voorgelezen… Dat ik er nu mee wil ophouden op deze manier. Omdat ik het niet meer aan kan, door de manier waar op hij met me om gaat :x Ik raak alleen maar in de war en ik vind het allemaal heel erg moeilijk…

En nu is het dus afwachten… Misschien laat hij weer wat van zich horen ooit. Of misschien hoor ik nooit meer wat van hem. Ik hou echt super veel van hem. En het is zooo moeilijk om geen contact te zoeken nu…

Maar goed, ik kan je niet echt helpen dus xD Ik zou sowieso wel even uitkijken… Uit mijn eigen ervaringen moet je jongens het ook allemaal niet te makkelijk maken. Als hij jou ook echt terug wil dan laat hij dat wel merken ;p En dan zou ie ook echt zijn best ervoor moeten doen!

je kan altijd toch nog beter even met hem praten, want anders heb je je hele leven spijt !
wie niet waagt wie niet wint !

succes x

ik up m zelf… :blush: mag dat ook hahaha

Ik zou idd ook met hem praten, en anders helemaal afkappen.

Ik kan t echt niet afkappen… Hij betekent echt te veel voor me.

Misschien is wat IDGAF zei wel een slim idee, hem een brief sturen met daarin al je gevoelens en je gedachtes. Zo kun je hem duidelijk maken wat jij vindt.

In ieder geval, ik zou er zelf mee stoppen. Geen seks meer met hem hebben, je kwetst jezelf alleen maar zo. Wacht even af wat hij doet als hij je ziet en wanneer hij je inderdaad wil zoenen vraag je wat hij van je wil.

Ik heb al eens eerder al mijn gevoelens en gedachtes aan hem uitgesproken, en ik kreeg het idee dat ik hem daarmee liet schrikken… Hij zegt weinig over zijn gevoelens, en ik weet eigenlijk nooit wat er allemaal in zijn hoofd omgaat. Dat praten gaat ons niet echt lekker af, miscommunicatie’s en dat soort dingen.

Ik heb het idee dat we het weer opnieuw moeten opbouwen. En idd, het lijkt me helemaal niet zo’n gek idee om hem te vragen waarom hij me wilt zoenen. Ik weet iig zeker dat ik er voorlopig nog niet aan toe ben om met hem naar bed te gaan. Dat wil ik dan alleen als we weer een relatie hebben.

misschien moet ik me er gewoon in mee laten slepen en zien wat er gebeurd…
Zo simpel bekijken mannen het vaak ook… toch ? :stuck_out_tongue:

up

Hmm je er in laten meeslepen… Opzich kan het wel, gewoon afwachten. Als je maar wel een beetje van tevoren bepaalt wat je wel en niet wil. Weet waar je grenzen liggen en laat je niet gebruiken of overhalen.
Als hij nooit wil praten weet jij ook niet waar je aan toe bent en dat is in deze situatie denk ik wel even belangrijk. Ooit zal er duidelijkheid moeten komen.

idd, misschien dat ik hem opeens weer wat vaker spreek (wat nu eigenlijk al wat meer gebeurd) en hem vaker zie in het weekend… en dan wil ik dat het gewoon blijft bij zoenen en als hij dat kan respecteren en hij toch elke x weer me thuis brengt dat zou ik hem best kunnen vragen wat hij nu precies wilt…

Nou we zullen het zien… Hopelijk is hij er van t weekend weer!

Dankje!

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo slim om met een andere jongen mee naar huis te gaan terwijl je je ex terug wilt, en hij daar bij is…