Ik hoorde ze ..

Hee meiden,
Gister avond iets van 2 , 1 uur ofso kon ik niet slapen
Het probleem is dus dat ik me ouders hoorde …
Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
Ik heb een paar keer naar de wc gelopen
Nu doet me moeder een beetje vaag toen ik zei dat ik gister avond naar beneden liep vroeg ze op een vage manier 'Gister avond of gister nacht? "
Mja elke keer als ik me ouders zie schiet ik in de lach, maar aan de andere kant , gewoon de gedachte al !
Zijn er mensen die dat ook hebben gehad ?

Ik heb ze ook wel eens gehoord. Niet heel fijn natuurlijk, maar je moet het zo zien: ze houden nog van elkaar en het dus alleen maar positief. Leg in het vervolg je mp3speler ofzo naast je neer, als je ze weer eens mocht horen, doe je lekker even een muziekje aan :slightly_smiling_face:

Super cool toch. Ouders die nog een beetje een chill seksleven hebben. Gun ze ook wat plezier!
Beter dan gescheiden ruzieënde ouders toch :grin:

toen ik nog thuis woonde maakte ik mijn ouders altijd heel duidelijk dat ik hun niet wilde horen! vind dat zo’n raar idee op de een of andere manier :stuck_out_tongue: ik gaf als argument hiervoor: ik ben vaak genoeg niet thuis dus als jullie het dan zonodig willen doen doen jullie het dan maar.

Ik heb dat ook wel eens gehad ja.
Door het uit te spreken kunnen we er nu wel open over zijn, want ze zullen mij ook wel eens horen ha!

Goh, je ouders hebben seks? Ja vreemd :’) Je weet dat jij op die wijze ook op de wereld bent gekomen he?

Hahaha

Precies.

Je bent niet de enige: http://forum.girlscene.nl…ppen/list_messages/145574 :wink: