Hallo,
Mijn moeder heeft sinds een tijdje een vriend die onlangs bij ons is ingetrokken, en de laatste tijd hoor ik ze 's nachts vaak seks hebben. Tuurlijk snap ik wel dat dit normaal is maar het is nogal vervelend, vooral omdat als ik eenmaal wakker ben, ik niet meer in slaap kan vallen en de volgende dag doodmoe op school aankom. Over het algemeen ben ik een nachtmens, dus in het weekend ben ik vaak tot vroeg in de ochtend wakker. Ook dan hoor ik het. Ik heb een paar keer iets op de grond gegooid, dan stopt het voor een paar minuten en gaat het daarna gewoon verder.
Verder durf ik er ook niet over te beginnen. Vooral omdat ik bang ben voor de reactie van mijn moeder, want laatst hadden we een lange discussie over dat ik me niet met hun relatie moest bemoeien. Haar vriend heeft me nooit echt gemogen en dus praten we nooit.
Ik hoor het nu steeds vaker en het word echt vervelend. Ik heb soms dat ik een paar dagen achter elkaar niet slaap en daar lijden mijn cijfers ook onder. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.