Ik hoor mijn moeder en haar vriend.

Hallo,

Mijn moeder heeft sinds een tijdje een vriend die onlangs bij ons is ingetrokken, en de laatste tijd hoor ik ze 's nachts vaak seks hebben. Tuurlijk snap ik wel dat dit normaal is maar het is nogal vervelend, vooral omdat als ik eenmaal wakker ben, ik niet meer in slaap kan vallen en de volgende dag doodmoe op school aankom. Over het algemeen ben ik een nachtmens, dus in het weekend ben ik vaak tot vroeg in de ochtend wakker. Ook dan hoor ik het. Ik heb een paar keer iets op de grond gegooid, dan stopt het voor een paar minuten en gaat het daarna gewoon verder.

Verder durf ik er ook niet over te beginnen. Vooral omdat ik bang ben voor de reactie van mijn moeder, want laatst hadden we een lange discussie over dat ik me niet met hun relatie moest bemoeien. Haar vriend heeft me nooit echt gemogen en dus praten we nooit.

Ik hoor het nu steeds vaker en het word echt vervelend. Ik heb soms dat ik een paar dagen achter elkaar niet slaap en daar lijden mijn cijfers ook onder. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen.

ok dat lijkt me vrij kut.
Maar ik kan ook niks anders bedenken dan toch je moeder waarschuwen, want het is niet echt normaal om je kind nachten lang te houden door je sexpartijen. En anders misschien oordopjes??

Ik zou het er toch over gaan hebben met je moeder ‘hoe moeilijk ook’. Wanneer dit niet helpt met oordopjes in slapen.

Heel veel succes

Ik zou er over praten, niet op een manier van 'Kunnen jullie stoppen met seks hebben?", meer richting 'Zou je misschien iets minder lawaai kunnen maken?"

Ik zou er toch over praten als ik jou was. Misschien hebben ze helemaal niet door dat ze zoveel lawaai maken :’). Gewoon vragen of het wat zachter mag.

Idd gewoon over praten…
Of een keer durven te doen alsof je water pakt en dan zeggen of het wat zachter kan omdat je wil slapen.

‘’ mam ik blijf zitten ‘’

‘‘Och kind, dat is toch niet mogelijk hoe komt het zo’’

"Ja ge neukt te luid ‘’

Ik zou echt iets van zeggen hoor, dat is helemaal geen bemoeien. jij neukt toch ook niet de oren van haar hoofd ofwel soms?

Ik begrijp je helemaal! ik heb mijn moeder ook wel es gehoord met haar vriend… Vaak zeg ik het gewoon de volgende dag. Dan zorg ik eerst dat mijn moeder gaat zeuren over dat ik mn muziek te hard heb staan ofzo. Dan zeg ik altijd zoiets van: ‘Alsof jullie zo stil waren gisteravond!’ Bij mijn moeder kan dat maar niet iedereen accepteerd dat om te horen van hun kind ahah

Lolol :’)

Misschien moet je gewoon een keer heel veel gaan stampen als je het weer hoort? En als dat niet werkt gewoon zeggen.

Ik heb ooit toen ik mijn vader het hoorde doen een smsje gestuurd: Kan het misschien iets zachter, ik wil graag slapen
werkte wel

Haha, the same here. Erg vervelend …
Ik wordt er gewoon wakker van, en het is ook niet dat ze een lekker modern bed hebben die bijna geen geluid maakt, maar nee, een oud scharminkel die kraakt als de neten… Gelukkig duurt het nooit zo lang haha, maar daarna kan ik niet zo snel weer slapen…

Zeg het inderdaad gewoon, je probeert nu zeg maar je moeder te besparen,doordat ze zich dan niet schaamt of dat je zelf niet raar overkomt, maar jij hebt er last van, en school begint er zelfs onder te lijden, dus ja. :hammer:

of hang een briefje op de kussens kan het zachter :slightly_smiling_face:)

Als je het niet durft te zeggen loop dan over de gang en hoest heel hard. Als dat niet helpt plak een briefje op de deur.

Ik was er ook ooit, lang geleden eens van wakker geworden en ik ben gewoon om de deur gaan kloppen en heb gezegd : “kan het wat stiller, danku.” en mijn moeder voelde zich denk ik zo gegeneerd dat het direct stil was en daarna hebben ze er ook altijd rekening mee gehouden. Maar dat is misschien ietsje te direct.

Dus misschien vraag je het best op een vriendelijke manier of ze er rekening mee wil houden dat jij de volgende dag naar school moet en je echt niet kan slapen als er veel lawaai is.

Ja ik zou er zeker iets van zeggen. Op het moment dat je het hoort kan je subtiel hard hoesten of uit je kamer komen voor iets. Ik heb het ooit, een paar jaar terug, ook gehoord en toen ben ik gewoon met veel lawaai opgestaan en ben ik zogezegd “naar het toilet gegaan”. Toen zijn ze opgehouden omdat ze ook niet wouden dat ik het hoorde want dat is redelijk gênant.
Je kan ook gewoon roepen vanuit je kamer; “Kan dat wat stiller ? Dankuu !”
Maar als je punten eronder lijden vind ik het echt te ver gegaan. Het is normaal dat ze seks hebben maar dat is zo ver gaat is toch wel té…