ik heb zo`n groot dilema dat ik er gewoon over moet praten

IK WOR ECHT HELEMAAL GEK!
ja ik weet t t hoor hier niet echt maar ja…
ik wor gewoon helemaal gek
mn beste vriendin( haar ouders zijn 25 jaar samen)en ze hebben dus een groot feest en nu moet ik dus werken!!! en die stomme lul der lullen zegt dat ik t zelf moet regelen maar ik wrk er pas 3 dagen…
ik moet dus ruilen met iemand en ik heb daar nog precies een hele werkdag voor…
wat moet ik nou doen ik kan me niet ziek melden en zonder vervanger kan ik niet W.E.G

ik dacht ik ga gewoon langs alle vakkenvullers: IK HEB EEN PROBLEEEM wil je pleas een dag met me ruilen en bla bla lekker slijmen( er zijn byna allee maar jongens dus no bitches)
maaaaaaaar denken jullie dat dat werkt???
ik bedoel ik moet naar dat feest!!!
is tniet raar om dat te doen een andere optie heb ik niet echt geloof ik oo mijn god help me even

ik zou gewoon aan de jongesn vragen
nee heb je ja kan je krijgen !
en misschien komt het 1 van hen wel goed uit dat als hun dan die dag dat jij er niet bent gaat werken zodat een andere dag van 1 van hen vervalt.
kzou het echt vragen!

maar schat je mn kansen hoog in (a)?

sorry dat zou ik echt niet weten :stuck_out_tongue:

als je iedereen afgaat, zal heust wel iemand voor je willen werken of ruilen !

oo i hope sooooo

Succes!

Het gaat vast wel lukken om te ruilen van dag hoor! Bij ons doet niemand daar moeilijk over in ieder geval :slightly_smiling_face:

lukt vast wel. =) gewoon lief vragen.

ja oke dat lief vragen enzo dat lukt me wel… maar denken jullie dat er vandaag wel iemand werkt die zaterdag niet werkt en morgen niks te doen heeft en dus met mij kan ruilen…

als je gewoon goed utlegt welk probleem er speelt.
is er heus wel 1 lieve jongen die dat wel doet :wink:

sorry hoor dat ik zo`n domme topic heb aangemaakt maar ik kan echt GEK worden van zulke problemen! lief datjullie er allemaal op reageren alleen ik ben bang dat de meeste vakkenvullers op zat werken ( dan is t druk enzo) dus dan kunnen ze niet ruilen… want er MOET dus echt vandaag iemand zijn die
-LIEF IS
-ZAT NIET WERKT
-ZAT NIKS TE DOEN HEEFT

haha:p is het je gelukt, of niet?

ik werk van 2 tot 6 dus t moet nog gebeuren…

YEAH YEAH YEAH BABY!
I FIX IT

jajajaja ik ben zo blij ik ben iedereen af gegaan ( alle jongens want er zijn geen meiden) en ze waren allemaal super lief echt zo ja sorry ik moet voetballen anders had ik t echt gedaan enzo vraag die en die anders even…
nou en UITEINDELIJK een jongen en die moest heeeeeel lang denken en toen zei ik: anders haat ik je voor de rest van mn leven!!(a)
& ik allemaal vordelen opnoemen echt zo van: ja je hebt dan de laatste week van je vakantie dan hoef je die week bijna niet te werken want dan neem ik jou dag over bla bla bla

toen zei hij: ik had eigenlijk iets met mn zus afgespkn maar dat kan ik wel verzetten en toen vond ik hem zoo lief en toen was ik zoo blijblijnlij
tralalalalalalala

Gelukkig :slightly_smiling_face: