Ik heb zo iets wanhopigs gedaan..

agree.

Die foto zendt de volgende boodschap uit: ‘ik ben wel uit op een onenighter’…

Volgens mij is dat ook meteen de reden waarom die jongen met je wil afspreken, ook al heeft hij al een vriendin

Ik vind dat niet wanhopig hoor.
Vind 't eigenlijk wel hilarisch.
Kijk alleen wel uit met welke verhalen er nu de ronde gaan doen over leeftijden of model zijn.
Jongens knappen af op dat soort dingen als je erover liegt.

Maar ook: ‘Ik ben nog lang geen 17’…

dit is dus stoken in een andere relatie. Jij zit het nu een beetje te verdedigen, dat het wel meevalt enzo maar dat is dus niet zo.

hij zit fout, maar jij ook als jij hier op in gaat. hij heeft een vriendin, alleen al om die reden zou jij moeten weten; stoppen.
maar hij is ook nog eens veel ouder dan jij bent, en hij verwacht dat jij ouder bent.

gewoon niet doen, afblijven en niet met hem bemoeien.

TS is niet fout… die jongen is ontzettend FOUT.
meid, als ik jou was zou ik niet eens meer moeite doen om af te spreken… wat een onbetrouwbare zak stront zeg.
Lijkt misschien leuk als ie met jou wil afspreken terwijl hij een vriendin heeft en misschien dumpt hij haar wel voor jou, maar dan zal je de hele relatie moeten wachten tot het moment dat hij jou hetzelfde flikt.

Stel, ik hoop het niet voor je, dat hij je zooo leuk vindt en het uitmaakt met zijn vriendin en verkering wilt met jou. Zou jij het een leuk idee vinden dat jou vriend wel eens ‘met andere meisjes’ achter je rug om een drankje gaat drinken? Lekkere betrouwbare jongen dan.

nu is je verhaal van grappig veranderd in zeer triest en wanhopig.
Stel je faked dit verhaal niet, dan ben je inderdaad wanhopig, en dan is hij
dom dat ie zogenaamd wel iets met je wil drinken.
Daarbij is het altijd triest en fout om over je leeftijd te liegen,
jongens hebben daar een hekel aan over het algemeen.

Oke, ten eerste wil ik even zeggen, meid, wat een mooie foto, je staat er echt mooi op!

Verder weet jij zelf ook wel heel goed of je een ander over je leeftijd laat liegen of niet, je zit te stoken in een relatie en die gozer is al onbetrouwbaar en zou gewoon misbruik van je maken. Dat wil je toch niet? Hij zou zijn vriendin in principe gewoon of belazeren of aan de kant zetten en jou echt wel soort van gebruiken. Ik denk dat je je hier niet voor moet verlagen. Je kunt veel beter krijgen of doen :slightly_smiling_face:
Zoek maar lekker een leuke jongen die single is en voor jou wil gaan om hoe jij bent en niet alleen voor jou gaat om hoe jij op de foto staat (want hij interpreteert het idd voor onenightstand waarschijnlijk)

dat is echt bot.

ik vind het wel een mooie foto,
maar hij heeft een vriendin + hijs al oud.
ik zou hem laten gaan…

Buiten de feiten dat je hebt gelogen, dat je hem niet kent en dat hij een stuk ouder is ;; je gaat niet tussen een relatie inzitten, want die jongen kan dan nog wel de gene zijn die fout zit in zijn relatie, maar jij bent de aanleiding daarvoor. Als ik jou was zou ik dat mezelf besparen…

het is een mooie foto, maar de foto is wel nogal naakt voor de doeleinden die jij hebt.

Bovendien: hij heeft een vriendin en is 24. Ik denk dan niet dat je erg veel kans maakt. Mocht je wel kans maken dan is hij vast niet de jongen die jij zoekt; ik neem aan dat je geen vreemdganger bent.

En mocht dit topic fake zijn
@ faker: origineel bedacht, deze hadden we nog niet gehad.

Hmm ik zou je er niet teveel van voorstellen
maar wel dapper dat je dat hebt gedaan!

Dat is niet bot dat is gewoon zo. Geen enkele jongen die niet aan seks denkt als hij die foto ziet. Laat nu niet veel aan de verbeelding over, zeker niet met die blik. Sorry hoor maar zo is het nu eenmaal. Het is zeker een mooi meisje en een mooie foto, maar ook wel een foto om aan je vriendje te geven. Niet aan een jongen met een vriendin.

Ik zou me alleszins een ongeluk verschieten als ik mijn vriend betrapte op het hebben van zo’n foto in zijn nachtkastje…

nou zij vind die foto waarschijnlijk gewoon mooi ofzo. ;p
maar nee, zo’n foto zou ik ook niet aan iemand met een vriendin geven,
zeker niet als je nooit echt met hem praat…

ho ho jongens, ten eerste word nu de schuld op mij afgeschoven dat ik gelogen heb over mijn leeftijd maar dat is niet waar, dat meisje uit mijn klas dacht dat ik 17 was.

ten 2e wat de foto uitstraald kan verschillend zijn voor mensen, de 1 vind dat en de ander vind dat. Deze had ik toevallig thuis uitgeprint liggen vandaar.

ten 3e voordat dat meisje die foto heeft gegeven wist ik nog niet eens dat hij een vriendin had, dat hoorde ik achteraf. en als ik het geweten zou hebben zou ik het ook idd niet gedaan hebben…

dit is totaal neit om mezelf te verdedigen of bot bedoeld ofzo het is gewoon ter verduidelijking…

Mja probleem is dat we er tegenwoordig vaak niet bij stilstaan hoe jongen zulke dingen opvatten met al die clipjes met halfnaakte vrouwen enzo. Niet dat ik een feministe ben ofzo, maar we vergeten rap dat de gedachten van jongens vlug ergens anders naartoe gaan. Wij vinden het mooi, zij vinden het geil.

Ok, dan begrijp ik het érgens. Maar sowieso ga je die jongen met rust moeten laten hoor.