Ik heb zo iets wanhopigs gedaan..

ja dat is raar, maar dan zou ik als ik jou was denken van
‘dat is een jongen die niet zo goed is in relaties dan blijkbaar’, dus zielig voor zijn vriendin en niet zoiets van ‘daar zou ik wel iets mee willen beginnen’

als je begrijpt wat ik bedoel.

1. je hebt over je leeftijd gelogen
  2. hij is 9 jaar ouder dan jou en verwacht dat je 17 bent
  3. hij heeft een vriendin

nou in ieder geval veel plezier als je wat gaat drinken met 'm, maar dit zegt allemaal ‘NEE’ xD

doe je goed, hij heeft toch een vriendin? misschien wil hij vriendschappelijk iets met je gaan drinken en jij wil sowieso al meer.

ja ik begrijp je idd, alleen ik dacht wel van ja hij zegt het ik niet weetjewel. dus als hij dat zegt dan kan ik ook wel wat van me laten horen toch?

hoho ik heb niet over mijn leeftijd gelogen, dat heeft dat meisje gezegt maar niet met opzet…

klopt, hij zit vooral fout hier, niet jij…
maar alleen al vanwege het leeftijdsverschil heb jij niet veel kans denk ik, en dan ben jij degene die ‘zit te stoken in zijn relatie’ zo zal dat overkomen, ook al is hij degene die voorstelt om wat te gaan drinken,
ik zou het wel weten in ieder geval. een no-go

lijkt me dat hij ook wel begrijpt als dat meisje verteld dat ik helemaal weg van hem ben dat ik meer wil haha?

Uh-oh…

Slecht van die jongen zeg!

ik ben wel nieuwschierig naar de foto die je aan hem hebt gegeven

Idd.

plaats zo wel even een foto :slightly_smiling_face:

Dit is de foto die ik aan hem gegeven heb :slightly_smiling_face:

http://img42.imageshack.us/img42/2716/jas4663.jpg

haha echt grappige actie,
wie weet bedoelt ie het idd vriendschappelijk!
-de foto is best wel niet te zien eigenlijk;p-

Ik vind dit echt te sneu van hem en voor zijn vriendin. Veel plezier!

foto deed het idd niet, nu wel :slightly_smiling_face:

Jij kon natuurlijk niet weten dat hij een vriendin heeft,
maar toch wel erg fout van hem als hij erop in gaat!!

Ik dacht “oh leuke, spontane actie.”

En toen las ik dit

je kan nog altijd zeggen dat je vriendin per ongeluk zei dat je 17 was.
wel leuke actie haha

ik vind het erg voor jou! Volgens mij maakt hij gewoon misbruik van je, ik zou niet gaan want je zult er nog de gevolgen van mogen dragen. op de foto te zien ben je een mooi meisje jij moet geen wanhoopsdaden doen voor een jongen te krijgen, ze zullen wel naar je toe komen. is het nu niet dan later wel. Geduld wordt beloond!!

xx