Ik heb zo iets wanhopigs gedaan..

Oké de titel zegt het al haha, maar ik heb echt iets doms gedaan haha. Ik was laatst in een winkel hier in de buurt en daar was zooooo´n knappe jongen. Toevallig werkt een meisje uit mijn klas daar ook, dus die vertelde zijn naam, nou kan ik hem duidelijk niet vinden op hyves haha. Nou had dat meisje verteld dat ik helemaal weg van hem ben, en dat ik 17 ben en model ben, oke dat over dat 17 is niet waar maar daar komt die later wel achter haha. En toen had hij gezegd van okee leuk, als het een leuk meisje is wil ik wel een keer wat met mij drinken. Maar ik dacht van ja hoe kom ik met hem in contact dan? dus heb ik een foto van mij uitgeprint en daar achterop gezet x Mijn naam, en dan daar onder mijn 06 haha en dat meisje geeft hem vanmiddag aan hem, maar voel me nu zooooo wanhopig hahah.

Oke sorry moest dit lange verhaal echt fe kwijt :stuck_out_tongue:

beetje gek misschien, maar als ie het niet leuk vindt… maakt het ook niet uit!

je kent hem toch niet echt… maar wieweet, misschien belt ie je wel.:wink:

Nee, lol, spontane actie, kan ie vast wel waarderen!
Alleen jammer dat je hebt gelogen over je leeftijd, maar als hij echt zo leuk is als hij klinkt kijkt hij daar vast wel doorheen.

Ik vind het juist wel een leuke originele actie, hij zou het echt niet wanhopig vinden, denk ik. Als hij je een leuk meisje lijkt, belt 'ie je wel (: en anders hoef je je ook niet te schamen, want je kent 'm niet echt goed zeg maar.

Juist leuk! Lekker spontane actie, kan hij inderdaad vast wel waarderen.

Wel snel vertellen wat je echte leeftijd is he, dat gaat hij misschien minder leuk vinden.

juist leuk toch iets origineels…!
Inderdaad jammer dat ie je echte leeftijd niet weet

Super leuk juist.
Ik zou het alleen niet durven, maar succes.
Hopelijk werkt het.

ja idd.

haha, ik vind het wel stoer!

Hahah, super dat je zoiets hebt gedaan!
zou het zelf never nooit gedurfd hebben

wat wel jammer is dat hij een vriendin heeft en 24 is maargoed, niet geschoten is altijd mis toch?:stuck_out_tongue:

en mn echte leeftijd zou ik hem idd wel vertellen stel hij wil wat met mij gaan doen.

sprak net dat meisje uit mn klas, en die zei dat hij wel moest lachen en dat ze me moest bedanken voor de foto, dus hij smst of belt me denk ik niet meer pfff :stuck_out_tongue:

Leuk juist!

Wel zo snel mogelijk je echte leeftijd vertellen :wink:

Wat leuk!
Maar jammer dat je over je leeftijd hebt gelogen?
hoe oud ben je echt dan?
als je maar geen 12 ofzo bent.

Ahum?

Wajoo 24 ! & hij heeft een vriendin.
Sorry, maar dan maak je geen kans meer denk ik :stuck_out_tongue:

juist leuk spontaan inderdaad!

en in feite heeft dat andere meisje hem verteld dat je 17 bent, niet jij :wink:
dus gewoon eens met hem afspreken, en dan zeggen dan je 15 bent. het klikt dan of het klikt niet, als je al daar met elkaar bent, als het klikt zal de leeftijd niet al te veel afschrikken denk ik

maar als je het niet dan gelijk zegt dan kan hij later het gevoel hebben dat je hebt gelogen dan er over

edit: wacht ik lees nu dat hij 24 is??
sorry meid dan denk ik dat je weinig kans maakt. zeeeker als hij een vriendin heeft!

haha heb zelf niet gelogen over mijn leeftijd, dat meisje dacht echt dat ik 17 was maar ben 15 word in juli 16…

Hmm, als hij een vriendin heeft denk ik niet dat het nog wat wordt…

Klasse, lekker stoken in een andere relatie…

dat dacht ik ook toen ik het hoorde, alleen vind het wel raar dat die dan zegt van ja als het een leuk meisje is wil ik wel een keer wat met haar gaan drinken. toch?