Ik heb zo iets ergs gedaan..

-

Ik snap echt geen drol van je verhaal, maar als je bedoelt dat je een geheim van een klasgenoot hebt doorverteld, dan is dat erg dom van je. Maar gebeurd is gebeurd dus je kan het niet meer terugdraaien. Wel kan je tegen die klasgenoot vertellen wat er is gebeurd, dan hoort hij het in ieder geval van jou in plaats van een heel roddelcircuit.

Niks aan toe te voegen.

Dit. En ik mag hopen dat je niet de echte namen hebt gebruikt, anders ben je wel erg dom bezig.

Je hebt het geheim van Gerben door vertelt aan ene Kai om het kwijt te kunnen die het vervolgens de hele klas heeft door vertelt. Waardoor je ‘vriendin’ Liselotte het nu ook weet, die al eerder aan jou over het geheim had gevraagt maar waaraan je het niet vertelt hebt. Nu ben je bang dat zij er achter komt dat je het wel aan die Kai hebt vertelt en niet aan haar

Toch?

Wat een zooitje kinderachtig gedoe.

Wat een wereld ramp. Ik verwachte een verhaal in de trant van “Ik heb voor 250 euro kleding besteld” of tenminste iets met meer drama.

En helemaal eens met Dandelion. Wat kinderachtig allemaal.

En nu komen de boze geesten van de Onderwereld je halen :hammer:

Dit soort dingen is waarom ik toch zo’n hekel heb aan de middelbare school. Zucht.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

raar

Wauw boos worden om een pen die tegen je gezicht aan komt :’) Wat kinderachtig.
Nou goed; eigen schuld, dikke bult. Ik zou je excuses gewoon aanbieden bij die Gerben en dat het niet de bedoeling was dat iedereen het nu weet. Weet je uberhaupt wel zeker dat hij bi is, of is dat maar een verzinseltje van de jongens?

Verder zie ik het probleem niet echt haha. Als je vriendin boos word, moet ze zich niet zo aanstellen.

hahaha ja ik ook

+1000

Ik ben het ontzettend eens met iedereen hierboven (wow, das volgens mij nog nooit eerder gebeurd haha!)