ik heb zin om een dansje te doen, want..

Ik heb zin om een dansje te doen, want ; IK BLIJF NIET ZITTEN MAAR MAG OVER NAAR 4 HAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

sorry, ik heb nogal een zwaar jaar achter de rug, ik zak alleen wel van vwo naar havo maar nou en…;o

omdat je gewoon niet NIET kan dansen als je Electric Feel op speakers hebt stan!

omdat ik de hele avond al had gedanst op het schoolfeest en daarna niet meer heb geslapen en nu nog steeds energie heb xD

Omdat het uit is met m’n vriendje en het me lekker niks meer kan schelen!

Oké nu ga ikecht een dansje doen ook D:

ik zo goed als over ben! :smirk:

omdat ik vandaag ga zwemmen en vanavond ga trainen(ballet… dus dansen haha) en 's avonds uit ga naar een poppodium wat echt super chill wordt en dan blijft een vriendin slapen ^^ ^^

omdat ik morgen naar het strand ga met school. &het dan super lekker weer word.

yay. ijsjes eten.
:smirk:

omdat ik vrijdag op vakantie ga met mijn vriendinnen !

omdat ik morgen lekker ga zwemmen en BBQen

omdat we vrijdag met een groep naar 't Lageveld (soort strandachtig iets) gaan en daarna naar de Wiezo en logeren bij een vriendin. ohja, en omdat het vakantie is natuurlijk!

Omdat ik een goed rapport heb :3

• want ik ga naar vwo4
  • want ik heb na 3 jaar vwo+ gedaan te hebben mijn diploma ervan gehaald
  • want ik ga vrijdag naar me vriendje

Morgen ga ik zwemmen
Morgen ga ik uit eten met koor

Op koopzondag was er nog een prachtig shortje in mijn maat, de rest was maat 40. Gepast, wou hem kopen: geen pinpas! Toen was ik vandaag weer in de H&M, zag ik opeens mijn maat weer in een rek hangen! Ik was zo blij :'D

[i]Nou, eigenlijk wil ik helemaal niet dansen omdat ik net terugkom van dansles. Maar ik moet toch on topic blijven. Ik wil dansen omdat:

• Ik in de jury zit van een auditie (heel moeilijk uit te leggen)
  • Ik verliefd ben op iemand
  • Ik morgen ga zwemmen en daarna naar de bios ga
  • Ik vrijdag met mijn klas ga bowlen
  • Ik in het weekend een hele coole solo dans ga verzinnen

Dat was het wel zo ongeveer, tevreden? :slightly_smiling_face:[/i]

Ik heb zin om een dansje te doen, want volgende week heb ik projectweek en dna ga ik tassen maken! :grinning:

• …Omdat ik over ben =D
  • …Omdat het vakantie is =D
  • …Omdat ik vanmiddag leuke dingen ga doen =D
  • …Omdat ik mn salaris binnen heb…
  • …En alweer uit gegeven…

Ik heb zin om een dansje te doen

omdat ik vrolijk ben :grinning:

“Begin de dag met een dansje…begin de dag met een lach”

“Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag, ja die lacht de hele dag”