Ik heb wat tips nodig.

Hoi meiden!
Ik zit met het volgende.

Ik vind een collega van mij leuk. Laatst hadden we een personeelsfeestje. Was hartstikke gezellig. Later op de avond kwam hij naast me staan, met de vraag waarom ik geen vriend heb. Waarop ik m’n schouders ophaalde. Toen vertelde hij dus dat hij me leuk vind, vertelde wat hij allemaal leuk aan me vind en hij ging er maar over door. Ik ben er niet echt op ingegaan, want ja, het was wel op een feestje en we hadden gedronken. Dus wist niet of hij het echt meende…
Op het werk loopt hij wel een beetje te flirten, complimentjes geven, pakt me vast om met me te kroelen etc. Ik loop zelf een beetje terug te flirten, maar ik weet niet of hij die hints oppakt.
IK heb hem gister op facebook toegevoegd. Met het idee dat hij dan misschien wel een gesprek met me zou beginnen. Maar niet dus. Hij heeft me wel geaccepteerd trouwens.
Maar kan ook komen omdat hij niet zeker weet of ik hem wel leuk vind. Hij is een beetje voorzichtig.

Nu zat ik te denken of ik anders m’n telefoon nummer in een prive berichtje zou sturen, maar ik wil me ook weer niet opdringen.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Maak het mezelf waarschijnlijk veel te moeilijk. :flushed:

Als jullie tips hebben heel graag!

hij laat zien dat hij je leuk vind, dus ehm, vraag het hem gewoon?

Dat is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk. :wink:

Uhm nee?
‘Heb je zin om een keertje iets te gaan drinken samen’
Sorry hoor, maar hoe oud ben je…

dit is dus precies de reden waarom er zoveel troll en lullige topics ontstaan, lekker bezig!!

OT: volgens mij is t wel duidelijk dat ie je leuk vindt dus ga ervoor!

Jup inderdaad! De reden is of dat de users om niks gaan trollen, of omdat het antwoord zó voor de hand ligt! Het is toch logisch dat het niet moeilijk is om iemand te vragen. Wil je anders een oude vrijster worden omdat je nooit actie durft te ondernemen?

Dit mag ook even normaal gezegt worden. Ik reageer ook normaal.

Nou ik reageer gewoon normaal hoor :slightly_smiling_face:
Het is een serieus antwoord?

De manier waarop vind ik niet helemaal normaal.

Ik denk dat een gesprekje via fb een eerste stap kan zijn.
Als hij een keer online is op de chat kan je hem aanspreken.
Of gewoon kletsen op het werk, dat is nog beter natuurlijk.
Daarna kan je altijd nog nummers uitwisselen.

Tsja, hier op girlscene mag je al blij zijn met zulke reacties ipv reacties die zeggen dat je een hoer bent of dood moet

Ik ga wel een gesprekje beginnen als hij online is op de FB chat idd.

Agree. Niet iedereen is zo vreselijk spontaan en open en direct.

OT. Stuur je nummer gewoon in een berichtje, en vraag iets over werk, dat het gezellig is.
dan kan je ook vragen ,op een subtiele manier, of hij wat met je wil drinken. Zeg tegen hem dat je dit weekend niks te doen hebt, dat je graag wat wilt gaan drinken en of hij meewilt (:

Je snapt het blijkbaar niet, maakt niet uit hoor. Het gaat erom dat je tips geeft, heb je niks nuttigs te zeggen over het onderwerp, reageer er dan niet op. Voor jou is het misschien heel makkelijk om iemand te vragen, voor andere mensen is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend. Denk de volgende keer eens na over hoe de situatie voor een ander is in plaats van ongevraagd je mening te uiten op een botte manier.

OT: heb je hem al een berichtje gestuurd??:wink:

Uhm, nee? Mensen vinden verschillende dingen moeilijk. Dat jij iets niet moeilijk vindt, betekent niet dat anderen dat ook vinden.

Inderdaad gewoon op fb chat beginnen!
Houd het een beetje luchtig, in het begin over werken, daarna over dagelijkse dingen enzo.
Als het dan gezellig is, en jullie gesprekken gaan soepel, kan je altijd voorstellen om na werk ofzo eens wat te drinken,

Ik heb gister met hem gepraat op de FB chat, over vanalles en nog wat.

En, we hebben een date gepland staan volgende week! :slightly_smiling_face:)

Dankje!