Hoi meiden!
Ik zit met het volgende.
Ik vind een collega van mij leuk. Laatst hadden we een personeelsfeestje. Was hartstikke gezellig. Later op de avond kwam hij naast me staan, met de vraag waarom ik geen vriend heb. Waarop ik m’n schouders ophaalde. Toen vertelde hij dus dat hij me leuk vind, vertelde wat hij allemaal leuk aan me vind en hij ging er maar over door. Ik ben er niet echt op ingegaan, want ja, het was wel op een feestje en we hadden gedronken. Dus wist niet of hij het echt meende…
Op het werk loopt hij wel een beetje te flirten, complimentjes geven, pakt me vast om met me te kroelen etc. Ik loop zelf een beetje terug te flirten, maar ik weet niet of hij die hints oppakt.
IK heb hem gister op facebook toegevoegd. Met het idee dat hij dan misschien wel een gesprek met me zou beginnen. Maar niet dus. Hij heeft me wel geaccepteerd trouwens.
Maar kan ook komen omdat hij niet zeker weet of ik hem wel leuk vind. Hij is een beetje voorzichtig.
Nu zat ik te denken of ik anders m’n telefoon nummer in een prive berichtje zou sturen, maar ik wil me ook weer niet opdringen.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken. Maak het mezelf waarschijnlijk veel te moeilijk.
Als jullie tips hebben heel graag!