''Ik heb veertig paracetamol tabletjes genomen''

Ik geloof er niks van. En als ze dat al gedaan had voor een zelfmoordpoging, dan zou ze het niet zo aan iedereen vertellen.

Iew gadverdamme. Nu zie ik een levensgroot paracetamol tablet voor me met een gezicht erin… :’)

Ben wel benieuwd hoe zij zo zeker weet dat ze er niks aan over heeft gehouden.

Paracetamol is schadelijker voor je lever dan alcohol, op de lange termijn sowieso. Je kan beter verslaafd zijn aan alcohol dan aan paracetamol, daar kan je langer mee doorleven zeg maar.

:crazy_face: die is gewoon niet goed snik. Dat je het sowieso al probeert :crazy_face:

Ik snap niet dat je dat doet.

Dit doet me denken aan dat meisje van Sjakie en de chocoladefabriek, die in een blauw besje veranderde.

*

Je hebt gelijk. Ze veranderde in een walgelijke, dikke, papperige, vies grote bes! Maar wou het lief houden :slightly_smiling_face:

40 paracetamol tabletten op een dag is natuurlijk niet goed voor je, maar voor de meeste mensen kan het ook niet veel kwaad. Het is niet slim en dus ook noooooit doen, maar het is wel mogelijk (zegt mijn tante die in een apotheek werkt).

ik kon een week niet kakken toen ik 5 immodiums had gepakt dus ik wil niet weten wat 40 paracetamols doen…

tuurlijk kan dat niet

Haha sorry maar hier moest ik écht om lachen

Liever niet citeren

Mijn buurvrouw heeft ooit eens zelfmoord proberen plegen door een heel doosje aan paracetamol naar binnen te werken. Ze is echter nog zelf naar de dokter gegaan om het op te biechten en die heeft gelijk haar maag laten leegpompen. Ze heeft geluk gehad dat ze geen schade heeft opgelopen.

Dus persoonlijk denk ik dat het pure onzin is omdat bij zo’n groot getal aan paracetamol er echt wel iets beschadigd.

Ik krijg het ook nooit opgedronken :’)

paracetamol is niet schadelijk ofzo,
je kan daar best veel van nemen
als je veel aspirine neemt is het niet goed voor je

40 is daarintegen wel heel veel ik weet neit of je haar moet geloven