''Ik heb veertig paracetamol tabletjes genomen''

Als je 40 paracetamol tabletjes in neemt verander je volgens mij zelf in een paracetamol tablet.

Nee, snap ik hoor. Twijfelde er ook niet aan dat het kon, maar lijkt me idd dat het dan wel extreem veel moet zijn. :wink:

Dat klopt, maar gelukkig is haar maag leeg gepompt dus kan ze het nog na vertellen. :slightly_smiling_face:

Uit bronnen, aangezien ik stage heb gelopen in het ziekenhuis, weet ik dat je na 30 al ernstige lever klachten kunt krijgen en als je nadien daarvoor niet wordt opgenomen… Tja.

hahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

als je 40 paracetamol hebt geslikt dan heb je minimaal maagschade… dus ze lult… aandachttekort zeker :hammer:

Ja ik werk zelf ook in de zorg, maar ik heb ook gelezen dat je wel heel veel paracetamol moet slikken om je zelf te doden. Tuurlijk er zullen altijd mensen zijn waarbij het lukt of het gebeurd in combinatie van andere pillen of alcohol. Ik heb ook gehoord dat je bij 25 pillen een leverschade kan oplopen.

Misschien kan diegene niet tellen en is ze tel kwijtgeraakt bij 4. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je er niks aan kan overhouden na 40.

:bowing_man:

Eeeh als je een pakje van 20 stuks neemt is al genoeg voor zelfmoord… En bij 10 stuks word je al aardig beroerd…

Maarja in 10 jaar dat ik migraine heb, heb ik ook wel meer dan 40 paracetamol tabletjes geslikt, maar dat is in de loop van de dagen/weken/maanden/jaren, niet in 1x :wink:

En ik al huilen als ik er eentje moet, die ik vervolgens in vieren breek en met limonade doorslik. 40… Ik denk dat mevrouw eerder last heeft van aandachttekort.

Van 40 kun je inderdaad leverschade oplopen.

*

Van zoveel ben je dood.
Paracetamol is heel erg slecht voor je lever.

Ah gats, zo’n vriendin heb ik ook… Heb erg vaak gedacht dat ze liegt over dingen, vooral omdat ze altijd op zoek is naar aandacht, vaak negatieve aandacht. Mensen moeten haar dan zielig vinden. Zó irritant…

Nou sorry hoor maar dan spoor je ook niet helemaal.

Als je fluimucil inneemt dan is het minder schadelijk. Misschien heeft ze dat wel erna naar binnen zitten werken :wink:

Weet je zeker dat het alleen paracetamol was? Oeps, las net verder dat je er niet over wilde praten, sorry. Ik begrijp het hoor!

Nee, ik denk het niet hoor! Daar heb je wel meer dingen voor nodig. Anders zal het ook heel gevaarlijk zijn om die dingen zo te verkopen lijkt me