''Ik heb veertig paracetamol tabletjes genomen''

Ik ken een meisje die beweerd dat ze ooit veertig tabletjes van een paracetamol heeft genomen, maar geen leverschade heeft gehad of überhaupt opgenomen is in het ziekenhuis. Ligt het aan mij of klopt er hier iets niet? :crazy_face:

Boeiend, laat haar lekker kletsen. Wat bereik je ermee om te weten of dat mogelijk is of niet?

Waarom zou je in godsnaam 40 paracetamol tabletjes willen innemen

Na 4 paracetamoldingen had ik al last van me buik dus 40 lijkt me sterk maar je weet maar nooit :")

Dan weet ik namelijk of ze liegt of niet ofwel dan kan ik het haar uit haar hoofd halen om steeds andere meiden te bezweren dat er toch niets gebeurd als ze een overdosis paracetamol nemen.
Volgens haar zou je er high van worden. Is nou niet de bedoeling dat andere een verkeerde visie creëren over bepaalde medicatie.

:crazy_face:

Lijkt me sterk, haha.

Misschien heeft ze ze zelf uitgekotst. Als je dat niet doet of je maag wordt niet leeggepompt; geloof me dan heb je een groot probleem.
Ik denk trouwens dat ze bluft, anders praat je er niet zo over.

Hmm, ik vind het maar merkwaardig. En ja ik denk ook dat ze bluft ja.

Sommige mensen denken dat ze zelfmoord kunnen plegen met een overdosis paracetamol, in tegendeel je wordt er alleen maar heel ziek van. En het lijkt me onwaarschijnlijk als je niks merkt nadat je 40 paracetamol hebt geslikt.

Eigenlijk zit ik me ookal de hele tijd te bedenken hoe ze dat dan allemaal zo snel doorslikt, ik doe al tien minuten om een helftje (helfje?) op te drinken want het lukt gewoon niet. :")

Ja, ze liegt. 40 is een zware overdosis.

Mijn zus heeft ooit een zware overdosis genomen bij een zelfmoord poging, en als ze haar maag niet hadden leeg gepompt was ze overleden.

kan wel.
en nu niet allemaal denken dat ik dat zelf uitgeprobeerd heb maar naja, uit betrouwbare bron weet ik dat het kan, al heeft die persoon er wel iets aan over gehouden tho’.

Dan is diegene waarschijnlijk over gaan geven.

Een zware overdosis aan paracetamol? Serieus, hoeveel moet je er dan wel niet nemen joh?
Als ik zo vrij mag zijn om het te vragen natuurlijk.

Heel veel, laten we het daar op houden. Wil er verder niet over uitweiden, bedoelde het meer als in de zin van dat het wel degelijk mogelijk is om daar aan te overlijden.