Ik heb tipzz over boys nodig meiden!!!

Ik heb nodig tipzz over jongens nodig!!

1. Hoe weet je wanneer hij je leuk vind?
  2. Hoe moet je met hem zoenen als het ein-de-lijk aan is??
  3. Hoe maak je het aan?
  4. Hoe weet je nou of je écht verliefd op hem bent, of niet??
  5. En hoe vráág je hem verkering (serieuze verkering!!):face_with_raised_eyebrow:

Alvast bedankt!!

kijk rond op dit forum? …

tja dan moetttttttt je évén in de cato liefde&boyzzzz kij-ken!!!

1. Het verschilt per jongen hoe hij laat merken of hij je leuk vind. Maar ik denk dat over het algemeen jongens dan vaak naar je kijken, misschien snel wegkijken als jij terugkijkt. Ze gaan je vaak een beetje plagen (meisjes plagen, kusjes vragen weet je wel XD), misschien weten ze even niet wat ze moeten zeggen als je in de buurt komt, gaat hij blozen of raakt hij je misschien net iets vaker/langer aan dan bij anderen. Maar is best moeilijk om precies te zeggen hoe je merkt of hij je leuk vindt of niet.
  2. Zoenen gaat in principe wel vanzelf, je moet gewoon rustig blijven en er niet teveel over nadenken. Als je gaat nadenken over hoe je moet zoenen, lukt het vaak niet. Doe gewoon wat voor jou goed voelt, maar let ook een beetje op wat hij doet en probeer daar op in te spelen.
  3. Gewoon vragen denk ik dan he, hier kan ik geen antwoord op geven xd
  4. Als je ècht echt verliefd op iemand bent, merk je dat echt wel… Ik krijg bijvoorbeeld kriebels in mijn buik als ik hem zie of aan hem denk en kan ook aan niemand anders meer denken dan aan hem.
  5. Net zoals vraag 3, gewoon vragen. Als het goed voelt, je hem vertrouwt en je zeker weet dat hij jou ook leuk vind, zou ik zeggen: just go for it.

Dus, succes :grinning:

oeeeh ik heb ook dringend tips nodig!

1. Hoe weet je wanneer hij je leuk vind?
    gewoon vragen
  2. Hoe moet je met hem zoenen als het ein-de-lijk aan is??
    als je hem ziet, of als je weg bij hem gaat. of als je elkaar aankijkt en dan denkt ‘ik wil hem zoenen!!!’
  3. Hoe maak je het aan?’
    vragen
  4. Hoe weet je nou of je écht verliefd op hem bent, of niet??
    echt diep diep diep naar jezelf kijken
  5. En hoe vráág je hem verkering (serieuze verkering!!):face_with_raised_eyebrow:
    zie vraag 3

Er staan genoeg tipzzzzSzSz op Girlscene.

Jij ben mij enkele minuutjes voor geweest ;( :stuck_out_tongue:

zoekfunctie