Ik heb tips nodig

Ik vind hem harstikke leuk en ben tot over mijn oren verliefd op hem. Alleen hij vind mij niet leuk en we zijn gewoon vrienden. Ik wil dat we betere vrienden worden maar ik weet niet hoe… Ik ben harstikke verlegen en ik durf alleen maar iets tegen hem te zeggen als we met z’n tweeën zijn. Alleen dat is echt NOOIT :bored:
Ik weet niet wat ik moet doen
Stuur TIPS!
Daar heb ik namelijk iets aan :kissing: :flushed:

Hoi tegen hem zeggen en kijken of hij iets terug zecht zo krijg je in ieder geval contacten hem on de klad en dan kun je vragen of hij een keer iets leuks met jou wil gaan doen. Xx hahah

@ hierboven → zeGt

@ts: Hij vindt je niet leuk, als je dan betere vrienden wordt ga je je alleen maar meer aan hem hechten en is het nog kutter als hij je niet leuk vindt.
Laat het gewoon rusten en focus je op andere dingen, liefde kan je niet forceren.

Jep je moet Miss toch hun advies maar opnem

dit. Niets meer bij te voegen.

optie 1. probeer “extra” lief te zijn tegen hem en een beetje te flirten zodat hij merkt dat je hem wel leuk vind en dan word jullie band misschien wel beter.
optie 2. probeer hem te vergeten en ga op zoek naar iemand die jouw ook ziet staan en dat scheelt je enorm veel verdriet