Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik een vibrator ga kopen

Helloho
Ik heb een awkward issue
Ik ben 16 en zei gister tegen mijn moeder: vind je het erg als ik een vibrator koop enzo
Nee vond ze niet erg, nog best lang doorgepraat enzo, maar het is nu zo genant. Zij weet dat maar we hebben het er niet over enzo. Wat moet ik doen?

With love

Ja je hebt het nu toch gezegd dus waarom is het nu dan ineens gênant?

ja zo voel ik me gewoon

wtf waarom zeg je dat tegen je moeder

Zou dat nooit tegen mn moeder zeggen, maar je hebt het nu eenmaal gezegd dis kun je er nu gewoon een gaan halen. Ik snap het verdere probleem niet echt?

ik zei dat omdat ik zoiets niet stikem kan halen/betalen.
Ik kan t ook noet verstoppen en ik ben daar altijd heel open over met mn moeder. Maar ik schaam me nu gewoon. Ik dacht miss hebben jullie tips

Je hebt het nu toch al verteld, dus waar wil je in godsnaam nog tips voor?

Je hebt het al verteld, wat wil je verder nog meer?
Ja het is awkward, maar daar kun je nu niks meer aan veranderen…

Gewoon bestellen via internet, vaak geen verzendkosten, gratis cadeautjes erbij en komt in een neutraal pakket aan. En in je nachtkastje douwen, daar gaat ze echt niet kijken en zoja, dan weet ze het toch al omdat je het al hebt verteld.

Waarom heb je het dan verteld als je je nu nog schaamt en niet opgelucht voelt? Ze was er toch oke mee? Mijn tip is haal m gwn als je wilt en that’s it. Verder geen zorgen ofzo meer over maken.

Gefeliciteerd

ik heb geen internetbankieren en anders ziet ze het op mn afschriften staan. Mijn ouders doorzoeken soms mn hele kamer omdat ik een eetstoornis heb en eten verstop…
Tis wel het beste hoor, maar ik dacht miss hebben jullie tips om met de schaamte om te gaan. praten ofzo
maar in plaats daarvan krijg ik alleen maar onaardige reacties

^ ja je zorgt zelf voor awkward situatie en dan ga je ons vragen hoe je je minder awkward kan voelen, kunnen wij niet echt voor je doen. Kwaad is toch al geschied dusja.

Waarom is iedereen zo kinderachtig?? Jeetje…

Ik vind het juist goed dat je het aan je moeder gevraagd hebt, beter dan dat ze er ooit achter komt door het te vinden. Mijn tip, er gewoon heel nonchalant mee om gaan en maar denken dat je moeder er vast zelf ook een heeft gehad :’)

haha heeft ze ook. Een hele kluis vol xd
bedankt voor je aardige reactie, je bent de enige

een KLUIS?

kluisje zon 30 bij 20 cm

Wat…

:’)

Hoeft toch niet? Ik ga er vanuit dat je moeder ook wel weer dat je dan privacy wil met zoiets?