Ik heb te grote borsten

Heyy, ik ben een meisje van 2009 en ik heb super grote borsten. Ik heb al maat F. Ik heb ze laten meten bij zo een bh zaak. Mijn moeder haar borsten zijn ook heel groot maar volgens mij krijg ik het dubbele. Mijn borsten blijven groeien en ik krijg er vaak opmerkingen over. Is er voeding waardoor ik kleinere krijg .

Nee, je kunt er niks aan doen. Een dieet zal niet helpen. Grote borsten zijn ook super mooi. Zorg voor een goede BH, dus geen goedkoop dingetje zonder ondersteuning en wees blij met je lichaam. Dat je er opmerkingen over krijgt, dat zijn dan waarschijnlijk nog pubers. Dat gaat echt over als je eenmaal met iets volwassener mensen omgaat. Als je gaat studeren bijvoorbeeld.

Ik kan me persoonlijk wel voorstellen dat je het vervelend vindt. Maar vraag je af of dat is omdat anderen iets vinden, of dat je zelf echt last ervaart. Voor nu zal je het ermee moeten doen, dus inderdaad zorgen voor een goede bh.

Wat @Marije98 inderdaad zegt. Je hebt ook minimizer bh’s, deze laten je borsten kleiner lijken