Hallo, dit is mijn anonieme account,
Maar ik zal beginnen met waar ik voor kwam.
Ik heb een poosje een vriendje gehad, in totaal 6 maanden. Na een poosje wou hij graag ‘verder’ en op dat moment voelde dat voor mij gewoon goed, ik was het er mee eens. Niet dat je helemaal moet plannen dat je sex gaat hebben, maar ik wou eigenlijk ook wel verder.
Toen een maand later, ging het uit. Hij zat in de knoop met zichzelf en draaide er de hele tijd omheen, ja ik weet niet of ik nog wel verder wil… En toen heb ik op den duur de knoop doorgehakt en gezegd, dus het is uit? En toen was het uit, hij is nu een ontzettende klootzak geworden, ook op school is hij heel brutaal geworden en heeft echt kutopmerkingen en zit met heel veel meisjes tegelijk te flirten, niet dat dat mij wat aangaat. Hij is gewoon heel erg veranderd sinds het schooljaar dat ik met hem heb gehad. En nu voel ik me dus stom omdat ik mijn eerste keer aan hem ‘verspild’ heb. Ik zit er constant over na te denken, en ik schaam me er soms zelfs ook voor, ik heb er dus spijt van, nu. Op dat moment voelde het goed maar nu op eens niet meer. Heeft iemand van jullie dit ook? Wat moet ik denken? Wat vinden jullie ervan?
het maakt niet uit. Ik heb mijn eerste keer ook aan een klootzak gegeven.
Wat gebeurd is, is gebeurd. Je kan het toch niet meer terug draaien.
Van dit soort dingen leer je alleen maar, dat je beter moet nadenken.
. Het gaat ooit uit en dan vind je hem misschien wel een klootzak. dat is heel vaak zo. Dus het maakt echt niet uit.
op het moment zelf was het fijn en leuk, en zoals je zelf zegt wou je het toen ook.
je moet geen spijt hebben toen was hij lief en leuk, jij kon ook niet weten dat die zo zou veranderen.
Ah ik vind het erg voor je, maar je moet maar denken dat je op dat moment erachter stond. Uiteindelijk zal het wel overgaan en zal je een lieve nieuwe vriend vinden.
Het is heel erg vervelend voor je, maar je kan er nu niets meer aan veranderen. Jij hebt niks verkeerd gedaan, als het toen goed voelde.
nou join the club, mijn vriend was toen het uit was ook echt een ontzettende eikel! heb er ook heel veel spijt van, maar achjaa, vergeten die handel xd
nou join the club, mijn vriend was toen het uit was ook echt een ontzettende eikel! heb er ook heel veel spijt van, maar achjaa, vergeten die handel xd
Op dat moment voelde het goed, daar moet je je aan vast blijven houden. Mijn ex heeft me echt zo vreselijk veel geflikt, dat is echt belachelijk. Ik heb ook echt spijt gehad dat m’n eerste keer met hem was. Maar dat zul je bij iedereen wel krijgen, break ups gaan 8/10 keer slecht en dan zul je spijt hebben van mooie momenten. Maar op het moment zelf was het mooi en fijn, dat is het belangrijkste (:
Je hebt het nooit verspild, je hebt toch een leuke tijd gehad? Ook niet voor schamen!
Eigenlijk heb ik niet echt nuttig advies…
Bedankt allemaal!
Precies! Blijf daar aan denken. (:
Uiteindelijk is het belangrijkeste dat de laatste persoon met wie je naar bed gaat lief en teder is. Je bent zeker niet de enige die wel eens spijt had van haar eerste keer
^Precies dat. Kan het niet mooier zegggen.
Vind je je eerste keer echt zo veel meer waarde bevatten dan volgende keren? Het is toch net wat voor belang je er zelf aan wil hangen en wat je er zelf van maakt? Zorg gewoon dat je volgende vriendje je hart helemaal heeft gestolen en dat er nog net geen vuurwerk in de hemel knalt als je met hem het bed in duikt. Dat zul je je echt niet meer druk maken om je eerste ‘verspilde’ keer. Het is maar net de waarde die je er zelf aan hangt. Je maakt het te moeilijk voor jezelf
Je hebt wel gelijk, het zit in de manier hoe je er tegen aan kijkt, heel erg bedankt
Je kunt het wel enorm vervelend vinden (natuurlijk is het jammer, maar ja) maar er is niks meer aan te doen. Ik bedoel - verzin eens iets om de tijd terug te draaien. Nee, dat kan niet. Je hebt er van geleerd, je kunt het nu niet meer helpen, je kunt je er het best maar bij neerleggen. En trouwens, waarom zou je zoveel waarde hechten aan je eerste keer? Een ‘eerste keer’ is ook niet de wereld, hoor.
Never regret something that once made you smile. Hou dat in je hoofd.