ik ben 11 en heb ruzie met mijn mama,bv:ze zegt dat ik te luid tegen haar spreek enzo maar als ik iets vraag antwoord ze me nooit dus moet ik het steeds3 keer vragen en dan schrikt ze dat ik schreeuw ook laat ze me veel eten dat ik niet lust en … wat ik nu wil zeggen is ik heb veel ruzie de laatste tijd we schreeuwen vaak tegen elkaar wat moet ik in vreedesnaam doen??
Meisje toch, ik ben bang dat de puberteit begint.
shoot yourself. Dan ben je wel overal vanaf.
Wat is dat nou weer voor reactie.
Dat slaat echt nergens op. Al bedoel je het als een grap, het kan nog wel triggerend(?) zijn voor een meisje van die leeftijd.
Blijf gewoon rustig en praat af en toe met elkaar erover. Waarschijnlijk kom je in de puberteit.
Dat is best wel hard om te zeggen weet je. Een meisje van 11 kan dat serieus oppakken, en dan? Heb jij dat op je geweten staan? Liever niet lijkt me.
je kan ipv drie keer zeggen ook zwaaien ;’)
Mijn moeder heeft dat ook altijd; dan ga ik hele overdreven gebaren maken zodat ze me wel opmerkt.
Maar sowieso, d’r komen nog wel meer ruzie’s met je moeder. HEEL VEEL. Maar het is geen ramp. praat er met mensen over.
ochoch, drama.
sarcasme is wel leuk. Maar bij zo’n jong meisje denk ik niet.
Lila dittaaah.
Kijk dat andere topic dan.
‘Dat was mijn tweelingzus’
‘Eigenlijk niet, maar we lijken op elkaar’
‘En ik ben 2 jaar ouder’
-_________________-
oh haha oops, nog niet gezien. Dan heb je idd gelijk XD
lol.
Inderdaad. Als een achtienjarige dit topic had geopend, was ik waarschijnlijk helemaal meegegaan in je cynisme. Maar dit meisje is nog maar 11, en voor haar is dit gewoon vreemd en nieuw. Ze vraagt om hulp, en suggereren dat het plegen van zelfmoord een goede oplossing is voor haar, is niet alleen ongepast, maar ook nogal respectloos (ja, ik doel hier op het hele gebeuren dat sinds donderdagavond speelt rond het Wat Wil Je Nu Echt Even Kwijt?). Dan zit ik niet te wachten op zo’n cynische opmerking naar een zo’n jong meisje.
en het wordt waarschijnlijk nog veel erger.
Ik ben echt blij dat ik nooit echt gepubert heb.
Okeeee, beetje te laat :'D
Sorry Bumble, you are right.
Niet meer schreeuwen en gewoon je bord leegeten…
puberteit.