Ik heb onze digitale camera kapot gemaakt ;(

Hee iedereen,

gister ging ik uit, en toen stond ik samen met mijn zus in de douche, en toen liet ik de digitale camera op de rand van de wasbak vallen. nou, toen ik hem aan deed, deed alles het nog, behalve het schermpje… :frowning_face: het ziet er nu zo uit:

http://img710.imageshack.us/img710/6528/fotoop18122009om1616.jpg

Het is niet het toestel aan de buitenkant dat kapot is, maar waarschijnlijk een soort spiegeltje/schermpje aan de binnenkant, wat door de schok is gebroken! :frowning_face:
HELP!!

Ik weet zeker dat mijn ouders heeel boos zullen zijn, dat ik um gemold heb, maar hoe moet ik het ze vertellen? we hebben geen geld om een nieuwe te kopen, maar voor de rest doet alles het nog wel… maarja, PLEASE HELP MIJ! Hoe moet ik het ze vertellen!!

1. wtf?
  2. opbiechten aan je ouders, je kunt het niet verzwijgen.

Ja dat weet ik ook wel dat ik het moet zeggen, maar hoe? :frowning_face:

Oh ohhhhh !

Nou, anders dan; ‘Ik heb de camera kapot gemaakt. sorry.’ zou ik niet kunnen bedenken.

Titel mag niet in hoofdletters, let hier op voortaan.

Mm… ja… :’( dit is zo vreselijk :frowning_face:

Eerlijk vertellen hoe het is gebeurd, geen smoesjes.

" Eh mam pap, ik heb iets te vertellen… Ik heb de camera kapot gemaakt :ninja: "

En uit jezelf voorstellen dat ze geld in mogen houden om een nieuwe te kopen, en niet op je straf wachten. 't Is tenslotte jouw schuld o.o

Sorry

dat is best… klote x]
ik zou het gewoon eerlijk vertellen, en natuurlijk zelf een nieuwe kopen/meebetalen aan een nieuwe.

Opbiechten, ze komen er toch achter ooit.

en waarom sta jij met je zus onder de douche ?

IN de douche opmaken voor de spiegel weet je wel ? :S geen rare dingen gaan denken :expressionless:

-

whaha en niemand is zo slim om te bedenken dat in de douche in de badkamer betekend? xD ik noem de badkamer ook wel ns douche…

Vreselijk? Ik heb dit jaar 3 camera’s, 1 ipod touch, 2 mobieltjes en een tv naar de knoppen gemaakt.

Allenmaal vertelt tegen me ma. Ze was even boos, maar omdat ik die dingen toch zelf had betaald was het niet meer zo erg.

En btw: Als alleen het schermpje het niet doet is het toch niet zo erg?
Dan kan je even niet je foto’s bekijken maar als hij het gewoon doet?

Gewoon vertellen, en dat het een ongelukje was. “Ik was uitgegleden en me camera’s had ik vast in me hand …”

ALS je gemeen wilt doen moet je dit doen :
1 Je zus de schuld geven.
2 Liegen dat de camera gestolen is tijdens het uitgaan.

Maar dit zou ik eigenlijk vooral NIET doen. :rainbow_flag:

*Hoe maak je een foto van je fotocamera als ie kapot is??

Ik zou het toch maar aanbieden, ookal weet je dat ze boos gaan zijn. Maar zeg er dan bijvoorbeeld bij dat je er klusjes voor wil doen of zo om een nieuwe te kopen. bv. bij een oud vrouwtje uit de buurt te gaan poetsen of boodschappen voor te gaan doen. En digitale cameratjes zijn dezer tijden niet meer zo duur hoor, dus je zal er ook niet meer zoooooo veel klusjes voor moeten doen :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes: Mobiel ofzo ?