Ik heb nog nooit iemand gehaat

maar vandaag hè, Ik haat hem nu officieel.
Hij verpest de hele sfeer in de klas. Hij maakt iedereen onzeker, terwijl hij zelf geen haar beter is.
Hij begon met mij ‘ginger’ noemen, alle jongens in de klas doen het nu. Of iig, bijna allemaal.
Ik noem de pester even A.
J. kwam nieuw in de klas. (was vorig jaar blijven zitten) Met nog 2 anderen. In het begin, toen ik ginger genoemd werd zei hij: “zij is toch geen ginger man!” En dat vond ik vetlief enzo, en ik vónd hem echt heel leuk. Nu heeft A. hem tegen mij ‘opgestookt’. Nu lacht J. mij net zo hard uit, als A.
A. lacht iedereen uit. A. pest T. nu ook. Vorig jaar maakte hij al lüllige opmerkingen tegen T, maar vandaag… het was niet meer verbaal pesten. Maar het was nu ook lichamelijk. Duwen, spullen weggooien enz. Ik ben zó boos hè?! Beter was hij vorig jaar blijven zitten.
Ik ga naar onze mentrix en ik ga 'm morgen zo hard slaan. Echt, serieus. Dan word ik maar geschorst. Met mij valt niet te sollen, en dat zal ik hem laten merken ook.
Zeg maar hallo tegen je blauwe oog!

En ik vond J. dus echt héél leuk. En hij deed echt gewoon lief tegen mij, en nu heeft A. het dus dik verpest.

Wat moet ik nu doen, behalve naar de mentrix gaan?

En nu?

Ik vraag om hulp… Nouja, dat deed ik dus indirect, maar ik zet 't er wel even bij.

nou die J van je is ook lekker makkelijk om te lullen.

Ja, best wel… Maar hij was in het begin echt heel anders enzo.

Vond je J. alleen maar leuk omdat ie je geen ginger noemde in het begin?
Get real! Jongens zijn puberaal en vele malen onzeker.
Laat A en J voor wat ze zijn, kaart het aan bij je mentor en ga niet slaan.
Sta boven ze en wees de slimste.

Nee, niet alleen daarom vond ik 'm leuk, maar ook gewoon om hoe hij deed. Om zijn grapjes, en zijn sulligheid…

Ga je niet verlagen tot hun niveau.

En verder, die J. is het je niet waard. Als hij je écht leuk had gevonden had hij zich toch niet zo makkelijk om laten praten…? En lopen nog jongens genoeg rond die het wél waard zijn. En A. is een eikel.

haha sla m op zn bek xd

Wat vervelend, ik had ook ooit 1 jongen in me klas die meisjes belachelijk maakte. en op een dag had iedereen het gehad, nog 1 dag met hem in de klas en hij had een knal gekregen. Ik snap precies hoe je je voelt. Zo’n persoon moet echt een keer op zn plaats gezet worde. Maar ik ben wel trots dat ik me in heb gehouden;p

succes $

Steeds Jezus in je verhaal zetten maakt het niet mooier ofzo hoor dus dat kan je net zo goed weglaten.

Maar laat merken dat je het echt niet pikt, dat kun je doen door hem te slaan maar je kan het ook gewoon heel duidelijk zeggen, en dan ook zorgen dat je verbaal sterk bent.

Oki, sorry voor dat jezus…

Ik heb echt al best vaak gezegd dat hij moet ophouden, maar het werkt niet. Hij lacht me dan net zo hard uit als dat hij al deed. En roept: “houd je bek, kutginger” soms zeggen ze zelfs kankerginger. Waar ik dus absoluut niet tegen kan.

Oke, dat snap ik, want ik kan zelf ook niet tegen schelden met kanker. Ik zeg altijd tegen mensen die met kanker schelden: Kanker is een ziekte, een bijv. naamwoord dus gebruik het ook niet zo.
Maar als praten niet helpt, weet ik het eigenlijk ook niet meer. Naar je mentor gaan ja, en het met vriendinnen bespreken want samen sta je sterk toch?

Wat boeit die jezus nou :’). Gewoon goed een keer in zn ballen trappen, houdt hij wel op.

wat een lul! Ik snap wel dat je je boos maakt, maar tegen dat soort mensen valt niet zo veel te beginnen… 2 jaar terug zat er bij ons een meisje in onze klas en die stookte de hele klas tegen mijn vriendin op, en toen ik niet meedeed met pesten ook tegen mij. Maar in ieder geval, laat die jongen, laat niet zien dat het je wat doet want die jongen is zwak en het enige wat hij wil is zich beter voelen dan andere omdat hij waarschijnlijk ongelukkig is.
Oke, lang verhaal hiero… Je snapt het wel.

Pf lekker makkelijk om je te pesten met ginger:’) Hij mag wel met iets beters komen. Hoe gaat die T. er mee om? Is het een meisje trouwens? Ga naar je mentrix en als dat niets uithaalt is het soms beter om een goede dreun te verkopen. Ben er niet een grote voorstander van maar ik ben op de middelbare school ook niet altijd een lief meisje geweest.

‘It’s so easy to laugh, it’s so easy to hate, it takes strength to be gentle and kind.’
~Morrissey

Ik zou zeggen probeer er boven te staan.

^Mja miss is dat nog wel het beste. Is er miss een hele kans dat het hier kan gaan om ‘‘meisjes plagen kusjes vragen’’? Jongens weten soms serieus niet hoe ze leuk kunnen doen met meisjes dus doen ze het tegenovergestelde om op te vallen… -.-

Ik had ook altijd last van die irritante puberende jongens bij mij in de klas, en ze moesten mij ook altijd hebben. Maar ja, bleek dat de “baas” van dat groepje jongens mij super leuk vond. En dan zeggen ze dat wij niet te begrijpen zijn… Maar natuurlijk vond ik hem dus al helemaal niets meer.

Dit is waar.

En? Heb je hem een flink pak rammel gegeven of tieten vooruit en hoofd omhoog?