maar vandaag hè, Ik haat hem nu officieel.
Hij verpest de hele sfeer in de klas. Hij maakt iedereen onzeker, terwijl hij zelf geen haar beter is.
Hij begon met mij ‘ginger’ noemen, alle jongens in de klas doen het nu. Of iig, bijna allemaal.
Ik noem de pester even A.
J. kwam nieuw in de klas. (was vorig jaar blijven zitten) Met nog 2 anderen. In het begin, toen ik ginger genoemd werd zei hij: “zij is toch geen ginger man!” En dat vond ik vetlief enzo, en ik vónd hem echt heel leuk. Nu heeft A. hem tegen mij ‘opgestookt’. Nu lacht J. mij net zo hard uit, als A.
A. lacht iedereen uit. A. pest T. nu ook. Vorig jaar maakte hij al lüllige opmerkingen tegen T, maar vandaag… het was niet meer verbaal pesten. Maar het was nu ook lichamelijk. Duwen, spullen weggooien enz. Ik ben zó boos hè?! Beter was hij vorig jaar blijven zitten.
Ik ga naar onze mentrix en ik ga 'm morgen zo hard slaan. Echt, serieus. Dan word ik maar geschorst. Met mij valt niet te sollen, en dat zal ik hem laten merken ook.
Zeg maar hallo tegen je blauwe oog!
En ik vond J. dus echt héél leuk. En hij deed echt gewoon lief tegen mij, en nu heeft A. het dus dik verpest.
Wat moet ik nu doen, behalve naar de mentrix gaan?