Ik heb nog één melktand terwijl de nieuwe er aan komt!!

Hoihoi iedereen,
Ik ben pas naar de tandarts geweest.
Ik heb namelijk nog een melk-kies (De 4e vanaf je grote tand aan de linkerkant:p)
Maar achter die melktand zit al een nieuwe, maar omdat de nieuwe tand er schuin is uitgekomen duwt hij die melktand niet weg.
Nu zij de tandarts dat ik misschien een beugel moest en dat die tand misschien nooit meer goed in het rijtje komt:-(
Ik laat de melktand er binnekort uittrekken.
Ik heb al een paar verhalen gehoort van mensen dat het bij hun zelf wel is goedgekomen.
Nou ik mijn vraag aan jullie: wie heeft dit ook, of gehad en is het goed gekomen ja of nee? (natuurlijk alleen voor de mensen die geen beugel hebben genomen en waarbj het goed is gekomen)
Ik ben namenlijk bijna 16 dus ik wil nu egt geen beugel meer! (niet lullig bedoelt tegenover mensen met beugels hoor!)
Maar wie help mij wat zekerder te worden over dit onderwerp?!

Alvast bedankt!!

het spijt me, ik had twee dubbele tanden (leek net een vampier XD), maar heb een beugel gehad waarmee dat goedkwam.

nu zie je het niet meer gelukkig. :slightly_smiling_face:

ik heb ook nog een melktand, er zit nogsteeds een grote boven.
volgens mn tandarts zou bij mij t zelfde gebeuren als bij jou, maar dat is nog steeds niet gebeurt.

ik zou eigelijk daarvoor ook een beugel hebben gekregen…

Het beste is om een beugel te dragen, je kan er niet onderuit. Anders zal je er de rest van je leven mee moeten leven, de kans dat het vanzelf goedkomt lijkt mij heel klein.

het kan zijn dat het wel goed komt, als die andere getrokken is is er ruimte voor die kies om goed te gaan staan :slightly_smiling_face:

ikzelf heb btw wel een beugel want ik had een vampiertand, echt serieus bovenin mn tandvlees. Edward heeft me gebeten

nouja succes :slightly_smiling_face:

the same :grinning:

Je moet ook zo vroeg mogelijk beginnen met je beugel. Hoe later je begint, hoe langer je die zal moeten dragen. Dat komt door de flexibiliteit van je tandvlees, deze neemt af met de leeftijd. Succes (:

Je kan trouwens maar beter wel een beugel nemen, want er is nog kans dat het verder verzakt, en dan ben je heeelemaal de lul (zusje heeft ervaring :zucht: )

Dankje wel iedereen voor de reacties:D
IK laat de tand in de vakantie er uit trekken en dan kijk ik wat er gaan gebeuren als de tand goed op z’n plek komt neem ik natuurlijk geen beugel…maar als ie niet goed komt neem ik misschien wel een beugel! Maar dan alleen op 2 of 3 tanden. Bij de rest vind ik het namenlijk niet nodig;-)

[b]Ooh ik had ook nog 1 melktand!
was afgelopen donderdag naar de Tandarts geweest.
btw… die melktand is er tussengegroeid O.o && niet dr uit gegaan.
maarja ik zei zo; kunt u die tand eruit trekken, want hij is er tussen gegroeit!
hij zo: ja okeej [hij wiebelde al iets van 2/3 jaar maar zat nog behoorlijk vast] ik zei dat ik een verdoving wilde , hij zo van neej dat is niet nodig, ik weer jaa ik wil wel een verdoving, hij zei zo van : okeej goed hier komt die && in één keer wrafdtfdfa trekt hij hem dr uit O.o

nu zit dr een gat… maar hoop dat het bij elkaar groeit
Ook heb ik een klein spleetje tussen mijn voorste 2 tanden
ben daar vorig jaar mee naar het ziekenhuis geweest en die hebben dat lipbandje eruit getrokken/gesneden & gehecht… en het groeit echt bijna bij elkaar… de tandarts zei als dat niet helpt moet ik een beugel dus ik weet niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Succes…[/b] IKnowHowYouFeel

Ik heb de tand vandaag laten trekken (met verdoving) Het ging heel goed ik voelde er niets van! Nu zit er een gat en nie nieuwe tand zit ietsjes agter een andere tand maar waarschijnlijk groeit ie geoon weer in het gat! Dan zal er wel wat ruimte zijn maar door de groei van m’n tandvlees is dat ook zo weg!
Ik hoop ook dat het bij jou goed komt! Succes!