Ik heb nog één melktand terwijl de nieuwe er aan komt!!

Hoihoi iedereen,
Ik ben pas naar de tandarts geweest.
Ik heb namelijk nog een melk-kies (De 4e vanaf je grote tand aan de linkerkant:p)
Maar achter die melktand zit al een nieuwe, maar omdat de nieuwe tand er schuin is uitgekomen duwt hij die melktand niet weg.
Nu zij de tandarts dat ik misschien een beugel moest en dat die tand misschien nooit meer goed in het rijtje komt:-(
Ik laat de melktand er binnekort uittrekken.
Ik heb al een paar verhalen gehoort van mensen dat het bij hun zelf wel is goedgekomen.
Nou ik mijn vraag aan jullie: wie heeft dit ook, of gehad en is het goed gekomen ja of nee? (natuurlijk alleen voor de mensen die geen beugel hebben genomen en waarbj het goed is gekomen)
Ik ben namenlijk bijna 16 dus ik wil nu egt geen beugel meer! (niet lullig bedoelt tegenover mensen met beugels hoor!)
Maar wie help mij wat zekerder te worden over dit onderwerp?!

Alvast bedankt!!

het spijt me, ik had twee dubbele tanden (leek net een vampier XD), maar heb een beugel gehad waarmee dat goedkwam.

nu zie je het niet meer gelukkig. :slightly_smiling_face:

ik heb ook nog een melktand, er zit nogsteeds een grote boven.
volgens mn tandarts zou bij mij t zelfde gebeuren als bij jou, maar dat is nog steeds niet gebeurt.

ik zou eigelijk daarvoor ook een beugel hebben gekregen…

Het beste is om een beugel te dragen, je kan er niet onderuit. Anders zal je er de rest van je leven mee moeten leven, de kans dat het vanzelf goedkomt lijkt mij heel klein.

het kan zijn dat het wel goed komt, als die andere getrokken is is er ruimte voor die kies om goed te gaan staan :slightly_smiling_face:

ikzelf heb btw wel een beugel want ik had een vampiertand, echt serieus bovenin mn tandvlees. Edward heeft me gebeten

nouja succes :slightly_smiling_face:

the same :grinning: