Ik heb niks te doen.

Heey meiden,

Ik zit al vanaf maart thuis. Ik ben gestopt met school omdat ik heel vaak ziek was (is inmiddels opgelost) en ik vond de opleiding ook niet geweldig.
Ik kan alleen geen werk vinden. Ik ben helemaal niet kieskeurig naar het lukt gewoon niet. Voor alles wat ik kan ben ik te oud en ik heb te weinig ervaring voor alles van mijn leeftijd (19).
Ik ben 15 uur per week bezig met sollicitaties en ook zo’n 6 uur per maand met sollicitatiegesprekken of meeloopdagen. Maar niks lukt…
Ik heb geen geld dus kan niet gaan sporten, of in het buitenland werken. Ik kan geen opleiding of curcus doen omdat ik geen geld heb… Vrijwilligerswerk zou ik wel willen doen maar ze willen meestal dat je vaste dagen hebt, maar dan zou ik moeten stoppen als ik werk heb, en wie weet is dat na een week en dat vind ik heel lullig…
Ik zit dus vast. Ik zit dus al sinds maart thuis en ik zie er ook geen einde aan komen. Ik ben ontzettend gestrest, omdat bijv de verjaardag van mijn vriend er aan zit te komen en ik dus geen geld heb, maar ik heb geen geld om wat leuks te doen om te ontspannen. En door het weer heb ik ook geen zin om een stuk te gaan fietsen ofzo, en verder heb ik alle gratis dingen al 30 keer gedaan.
Ik heb/had een oppasadresje maar die stopt na volgende week, dan zit ik dus helemaal thuis zonder geld.

Wie heeft dit ook (gehad) of heeft tips?

Xxx

Voor werk kun je tips vragen in het algemene bijbaantjes topic!
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-bijbaantjes-topic-287760.0.html

En als je je thuis verveelt is daar ook een topic voor
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/het-antiverveel-topic-76245.0.html

Bedankt maar dat eerste topic ken ik wel, maar het lukt gewoon niet. Volgens school waren mijn cv en sollicitatiebrieven perfect, maar het lukt gewoon niet…

En dat 2e voor de meeste dingen ben je wel iets nodig, en ik heb dus geen geld.

Hardlopen?

Ja ik ken het wel hoor! Ik solliciteer me ook helemaal suf (24, fulltime) maar 9/10 bedrijven reageerd ook gewoon niet. Wil je wel weer studeren of…? Ik heb mijn CV 2 dagen geleden op een internationale site gezet en ik word nu bijna overladen met headhunters die werk hebben. Als je meer info wilt moet je maar even noten want anders word het misschien gezien als reclame.
Ik ga ook ergens anders solliciteren in NL en heb nu via die website wat lopen in het buitenland (gewoon europa). Mocht de baan in NL het worden kies ik daarvoor, maar we hebben zeer goede alternatieven :wink: met vaste contracten vaak ook. Misschien is dat wat voor je tenzij je niet op zoek naar iets wat enigszins wat permanent is.