hey,
ik zit een beetje met een probeem:
mijn beste vriendin is van 2 havo naar 3vwo gegaan. Zij was wel altijd het mooiste, leukste, slimste meisje van de klas. En ze kreeg ook altijd alle aandacht. Doordat ze naast populair ook slim en lief was, kon ik goed met haar praten en hadden we veel lol. Maar nu is ze dus weg, en heeft ze andere vriendinnen. Die zijn wel aardig, maar met hun kan ik niet echt kletsen of lol hebben ofzo. Dus dan loop ik maar weg. Nu heb ik ook nog een andere bff maar ik mag van mijn ouders niet met haar omgaan. (dat is een lang verhaal.) zij begrijpt mij echt en dus ga ik toch met haar om. Ze is niet slecht voor me ofzo, ze laat me niet roken, drinken of drugs gebruiken of zoiets, maar ik kan haar dus nooit buiten school zien. Zoals naar de stad gaan of chillen of iets anders(of het moet stiekem, maar ik wil niet liegen tegen me ouders)
Hebben jullie misschien tips voor mij hoe ik mijn ouders op andere gedachten kan brengen en, hoe ik weer met mijn andere vriendin kan omgaan??
Je kunt met die vriendin(die naar 3 vwo is gegaan) gewoon zeggen wat je hier zegt misschien snapt ze dat dan wel , als ze een echte vriendin is is ze er ook voor jou, ookal heeft ze andere vriendinnen ze moet tijd kunnen maken voor jou toch?
k herken het een vriendin vn my mag ook haar bf niet uitnodige thuis
of naar daar gaan maar je moet gewoon je ouders tonen dat ze voor jou belangrijk is en
je echt vind dat ze overdrijven en anders moet je eens opzoek gaan naar andere mensen