Ik heb mn vader betrapt op n chatsite.

hey,

Ik heb mn vader net voor de 2e keer betrapt op een chatsite, bullchat. als ik het opzoek vind ik op google dat het een gay chat is. ik weet echt niet wat ik moet doen, en hij is zo slim op de geschiedenis te verwijderen. ik kan hem en mn moeder nu echt niet meer recht aankijken… ik weet echt niet wat ik ermee moet. ik kan het echt tegen niemand zeggen. iedereen gaat me uitlachen ofzo :frowning_face:

(ik weet ook niet waar ik dit topic moest starten :frowning_face:, sorry als het verkeerd staat )
x

Confronteer hem ermee, beetje uitleg is nu wel op zijn plaats lijkt me.

Wie weet is het gewoon zo’n advertentie die omhoog komt. Heb ik ook weleens als ik films download. Krijg ik zo’n sekssite naar boven voor russische vrouwen ofzo. Misschien is dat het wel en hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Probeer eerst bewijs te vinden alvorens je je vader en later je moeder confronteert

Zou jouw vader heel raar reageren als je hem er gewoon naar zou vragen? Meestal is dat namelijk de beste oplossing. Meestal werkt het gewoon het beste om het gewoon uit te spreken. Anders zit je je steeds druk te maken om, misschien wel, niks. Verder ken ik jouw vader natuurlijk niet, maar die mijne zou heel normaal gereageerd hebben als ik dat aan hem gevraagd zou hebben.

Ik denk dat je er beter gewoon naar kan vragen, in plaats van extra te gaan lopen neuzen.

Maar mocht het waar zijn en je vader ontkent dit tegenover jou en je moeder is het toch wel handig om bewijs te hebben. Zal hem overigens niet meteen confronteren met wat je gevonden hebt maar er eerst een gesprek over aangaan.

Dat lijkt mij juist geen goed idee, want straks heeft ze het fout. Als ze het gesprek met hem aangaat en hij ontkent het is het beter om concreet bewijs te hebben dan vage beschuldigingen.

Ik ben het hier helemaal mee eens.

Ik zou het overigens niet meteen met je moeder of wat dan ook erbij vragen, gewoon even één op één.

Maar ongevraagd in iemands privézaken gaan zoeken, is wel oke?

Ja dus? Het is toch geen beschuldiging, ze kan vragen of het zo is en als hij zegt van niet dan is het of gewoon echt niet zo of hij is er nog niet klaar voor om uit de kast te komen.

In beide gevallen moet je dat respecteren.

Ik denk dat het niet alleen zijn zaken zijn wanneer je dochter zich er zo kut door voelt. Met daarbij ook nog, dat mocht het waar zijn, er wel wat meer aan de hand is dan dat. Lijkt me dat je hier op wat voor manier ook toch wel achter zou mogen komen als dochter. Hij is degene die fout zit (en nee, natuurlijk niet omdat het een gaysite is, maar omdat hij dus bewust contact zoekt met anderen en dus in een bepaalde mate zijn familie bedriegt).

Ik ben het met je eens, maar ik vind privacy schending ook een zekere mate van bedriegen…
Dat het niet goed is wat haar vader doet, betekent niet dat zij maar in alles kan gaan lopen neuzen.

Ik vind eigenlijk niet dat je iets moet doen, zijn jouw zaken niet vind ik.

Hoe kan het haar zaken niet zijn, het gaat om haar vader hier…

Ai k heb met je te doen

Maar wat bedoel je met betrapt? Zat hij op die site toen je zn kamer binnenkwam ofzo?

jup ^dat dus. en toen hij mij opmerkte klikte hij heel snel weg :confused: ik check nu elke dag de geschiedenis. maar hij verwijdert ze schijnbaar steeds…

Misschien vind je vader dit topic nu ook wel via de geschiedenis? Of zijn het wel 2 verschillende computers?

Ooit vergeet hij z’n geschiedenis te wissen en dat is wanneer jij in actie komt. Verder gewoon met rust laten, en nog niet naar je moeder gaan. Misschien kun je in de tussentijd opmerkingen maken over gaystuff of iets in die richting. Kijken hoe hij reageert. Niet duidelijk over de chatside praten.