Ik heb minder zin in seks

Hi!

Ik heb een vriend, hij heeft veel zin in seks alleen hij wilt dingen die ik liever niet wil. Ik voel me daar dan schuldig over en rot omdat ik denk dat ik hem dan geen plezier doe. Bijv. rijden vind ik gewoon niet fijn. Ik heb de laatste tijd minder zin in seks omdat ik gewoon onzeker ben of hij het nog wel leuk vind. Ook hebben we best vaak seks. We zien elkaar 2/3x in de week en hebben dan de hele dag door zowat seks… voor het eten, na het eten, als hij bijna naar huis gaat, als hij net bij me thuis is. Ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen…

poeh ja dat zou mij ook te veel zijn eigenlijk. hebben jullie ook andere dingen die jullie leuk vinden? en heeft hij interesse in je buiten seks?

hoihoi, lastig onderwerp. Ik zou het met hem bespreken. Ik kan me niet voorstellen dat hij jou kant niet begrijpt. En zo veel seks… is te begrijpen dat je dan wat minder zin hebt nu.

Dit inderdaad, hebben jullie het ook leuk samen zonder sex? Ik bedoel, sex is leuk maar buiten dat moet het ook klikken en moeten jullie het ook leuk hebben samen.

Sowieso gewoon met hem over praten, hoe moeilijk het ook kan zijn om dat gesprek aan te gaan.

Wat hierboven al is gezegd inderdaad. Hele dag en dan zelfs ook nog 2 à 3 keer per week is echt veel. Hebben jullie het ook leuk als jullie geen seks hebben?

Als mijn relatie alleen maar bestaat uit seks, dan zou ik het gevoel hebben dat ik alleen maar een neukpop ben, maar dat het niet om mij gaat als persoon.

Ik zou gewoon een maand geen seks met hem hebben en kijken of er dan nog wat overblijft van jullie relatie.