Ik heb mijn vriendin pijn gedaan... hulp?

sorry dat het lang is maar help me aub.
haj meiden,(laten we mijn vriendin J noemen)
vandaag was ik met J(ze is nogal irritant maar ze laat me dus nooit alleen…maar ik begin me echt helemaal rot aan haar te irriteren) als laatste in een lokaal en de leraar zei nog tegen mij
‘schrijf jij dit en dat dan op het klassenboek?’
dus ik wilde antwoorden maar J duwde mij zonder te kijken met mijn knieën tegen een stoel aan(wilde me het lokaal uit ofzo).
dat deed FOKKKKING zeer en toen heb ik haar zo hard ik kon(na dat viel wel mee want ik had halverwege mijn uithaal door dat ze anders ging huilen) tegen haar arm geslagen(ik kom voor mezelf op, het was meer een reflex).
ze zei toen sorry en ik niet want ik was pissed, de twee uur daarvoor hadden we namelijk gym en sloeg iemand recht tegen mijn knie een hockeybal(!).
toen liep ik dus weg maar liep J me achterna en zegt ze zo
‘ja dat dee ik ook niet expres moet je niet gaan lopen janken’
ik: ‘je doet mij vaker pijn omdat je niet aan anderen denkt maar enkel aan jezelf. en ik ‘jank’ niet meer sinds mijn opa is overleden na een herseninfarct dus houd je mond eens voor een keer dicht ofzo’
(dat wist ze niet, ik vertel haar niet alles…)

nou toen hield ze der mond dicht maar toen hadden we latijn, zegt ze tijdens het werken:
(ik zit daar naast J) ‘dat moet je je echt afleren’
ik(pissed)‘wat dan? ik vind mezelf goed hoor.’
‘dat mensen slaan, dat deed pijn’
‘joh het deed geen pijn toen je mij met mijn knieën waar net een hockeybal tegen kwam tegen een stoel duwt terwijl ik nog met een léraar praat?’
‘ja nou het deed pijn hoor.’
‘misschien doe je het de volgende keer niet meer dan he, wees blij dat het niet je neus was(dat laatste mompelde ik meer)’
(toen heeft ze dat die les nog twee keer gezegd en ik ben nu zoooooo kwaad op haar!)

-mijn knieën hebben nu allebei een gigabult en het doet pijn.
-dit is niet de eerste keer dat ze zoiets doet.
-ik ging samen met een normale vriendin leren in de pauze en toen was ze boos dat ik niet met haar mee ging naar haar kluisje(!), maar ik had frans pw en niet geleerd.
-gisteren kwam ze met een zak snoep naast mij en nog een ander meisje zitten en heel erg viessmakkend eten daaruit. wij zo ‘mogen we ook een snoepje?’
J: ‘nee’
terwijl ik die ochtend aan iedereen van onze vriendinnenkring had uitgedeeld omdat J zei ‘als je niet deeld ben je aan het spiegelen en da’s aso’
-ik heb amper vriendinnen omdat iedereen in mijn klas een hekel aan J’s onbeschofdheid heeft.
-etcetc.

BEDANKT VOOR HET LEZEN EN HEEFT IEMAND TIPS OF EEN MENING (want ik begin haar hoe langer hoe vervelender te vinden)?

wow ik kan dus echt niet tegen dat soort mensen;o
sorryhoor;p
maar als ik jou was zou ik zegmaar uhm hoe zeg je dat,
niet meer met haar omgaan ;o

Hmm, ik vind dat je redelijk overdreven reageert.
Ze duwde je heus niet expres tegen die stoel aan.
En als jij haar daarna dan slaat mag je best sorry zeggen, heeft zij immers ook gedaan.

En als je haar zo rot vind waarom noem je haar dan een vriendin.
Dat is ze blijkbaar niet.

-

Geef een grote bek tegen haar?
Doe bitchy, whatever.
geen idee. xd

UP

J laten vallen?
En gewoon aardig toen tegen je andere klasgenoten, ze hebben toch geen hekel aan jou maar aan J…

sorry maar ik vind dit echt vreselijk grappig :’'D

klinkt als een vette aso :O, ik zou gewoon minder met haar gaan praten en andere vriendinnen/klasgenoten opzoeken.

Verschrikkelijk. Zo’n vriendin heb ik ook, iedereen in de klas vind haar vreemd, dus daar moet ik dan ook van ‘meegenieten’. Ze negeert me de helft van de tijd en wil geregeld niet een blaadje of pen uitlenen ofzo, echt vervelend. Vroeger ging ze krabben als je eventjes niet kon reageren, nu gelukkig niet meer. Maar het is wel enorm vervelend. Ik zou het haar vertellen, en als ze dan nog steeds zo doorgaat gewoon met de rest van je klas omgaan!

sorry maar het is een reflex ik heb in mijn jeugd namelijk iets meegemaakt waardoor ik mensen sneller’pijn’ kan doen… ik zit er dus over na te denken op krav maga te gaan…
maar behalve dat het aan mij ligt… wat moet ik doen. ik heb erover gepraat met een vriendin die haar niet kent en zei dat ze gewoon een kutwijf was… tsja…

maar ik noem haar vriendin omdat het zo irritant is te typen : ‘een meisje dat veel achter me aan loopt maar doet of ze alles is en waar ik me rot aan irriteer dus mag ik van jullie tips?’ :stuck_out_tongue:

Dumpen.

Mag ik dan vragen wat het is? Ik vind het namelijk wel een erg rare reflex…

Maar je hebt nu toch niet zo veel last meer van haar? Dump haar gewoon, en laat het haar zelf eens uitzoeken.

ik vind de het eerste stukje niet zoveel uitmaken, daar gaan jullie allebei over.
maar met het tweede stukje met die snoepzak ed vind ik echt asociaal, ik heb ook een paar van zulk soort kinderen in de klas/op school en ik kan ze niet uitstaan.
dus dumpen die hap.

hmmm niet echt een vriendin.
beetje aso kind.
heel erg zelfzuchtig als ik het zo hoor.

• oke hier heb je niet veel aan-
    zeg het gewoon een keer tegen dr.
    dan maar een keer ruzie*als het daar op uitloopt*
    maar eerlijk duurt het langst (:

Dumpen.

ik vind eigenlijk dat je er een beetje een groot probleem van maakt. zeg haar gewoon nog een keer heel duidelijk dat je niet wil dat ze je pijn doet, en als ze dat wel doet je klaar met haar bent.

Ik denk dat jij nie gelijk had moeten slaan, en dat dat ook meer een reactie was op alles waar je je al aan irriteerde bij haar. Als jullie elkaar echt pijn gaan doen word het volgens mij gewoon tijd om deze vriendschap te verbreken ofzo.

Pijnlijk voor je knie!

Je moet je nooit tot anders man niveau verlagen. En een onprettige ervaring in je jeugd is geen excuus om mensen te gaan slaan. Slaan hoort niet. En als dat een reflex is, moet je dat snel afleren, want dat is echt niet netjes.