ik heb mijn moeder betrapt.

Ik heb gisteren mijn moeder bettapt op seks alleen zij weetdat niet. Ik zag ook in de prullebak een zwangerschaptest. Ik vroeg aan mijn moeder waarom ze het niet vertelde aan mij, maar ze ontkend het nogsteeds. Ze liegt tegen me terwijl ze weet dat ik het weet. Ik zit hier heel erg mee. Wat moet ik doen?

Als zij het niet aan jou wil vertellen is dat haar keuze. Neem ook aan dat hij negatief is? Dan heeft het ook geen nut om het aan jou te vertellen. Dat je haar betrapt hebt is misschien een beetje raar voor jou, maar het is normaal als je ouder seks heeft. Als je er heel erg mee zit, zou je met je moeder kunnen praten

Ik heb de mijne zo vaak betrapt en het blijft ongemakkelijk :cold_sweat: Maar ik vind inderdaad ook niet dat jouw moeder jou alles moet vertellen.

Ik snap dat jij het vervelend vind dat je moeder er niet over wil praten, maar ze is het je niet verplicht natuurlijk en dat zal je moeten accepteren.

Ik vind het niet zo leuk voor je, ik vind het al erg als ik er aan denk dat mijn ouders seks hebben. IS GEWOON FCKING RAAR.

Maar je moeder hoeft niet alles aan je te vertellen, je bent niet haar beste vriendin maar haar dochter. Jij vertelt toch ook niet alles aan je moeder?

• btw bedoel je met betrapt dat ze vreemd is gegaan? of gewoon seks had met haar vriend/man-

Ja zo raar, ze hebben ook seks gehad om jou te verwekken suprise :’)

TS, ik neem aan dat jij ook niet van plan bent om jouw seksleven aan je moeder te vertellen, dus zo raar is het niet dat zij het ook niet tegen jou zegt. Vind het ook jouw zaken niet, zolang ze het niet voor je achterhoudt als ze zwanger zou zijn of een vaste vriend zou hebben.

Wauw man, dat wist ze wss echt niet :") serieus ik snap dat echt niet, dat maakt het toch niet minder raar/awkward/kut…? Of vind jij het niet erg als jij je ouders hoort kreunen etc want ‘dat is hoe jij bent verwekt’?

Ik zeg toch niet dat ik het hoef te horen of zien? Jij vindt het idee al raar en dat was waar ik op reageerde.

nee, ben gewoon door de ooievaar gebracht.

Mijn punt was dat het voor vele heel raar is. Maar mensen lezen het zoals ze het willen lezen