Ik heb mezelf gesneden, help...

Heee…

Ik heb mezelf gesneden… Het is niet heel erg (Het is wel erg dat ik het heb gedaan, maar de schade valt wel mee zegmaar…), het heeft niet gebloed. Het zijn meer kraswonden… Mijn huis is rood en dik. Ik weet niet waarom ik het heb gedaan. Waarschijnlijk omdat ik op het moment niet heel lekker in me vel zit… Het heeft niet geholpen, en daar ben ik blij om want ik wil het nooit meer doen… Ik baal echt van mezelf dat ik het überhaupt gedaan heb… Maar ik heb een vraagje,

Hoelang blijft het rood en dik? Ik heb er spijt van en wil het zo snel mogelijk weg hebben… Ik heb namelijk morgen gym :confused: (bedacht ik me net…) Het is niet diep en ook niet gaan bloeden, zoals ik al eerder zei, het zijn alleen maar krassen… Iemand die hier verstand van heeft?

Bedankt xx

(Ik heb geen idee of dit de goede plek voor dit soort dingen is, maar heb echt advies nodig… Ik weet ook niet of dit onderwerp wel mag, maar please, ik schaam me er echt voor dat ik het heb gedaan en wil echt antwoord…)

Na een nachtje of een paar uur is de zwelling meestal wel weg, maar je blijft het wel zien. Het is het beste om het nu te koelen en morgenochtend er Calendulan op te smeren, dat helpt de herstelling van de huid.

Verder weet ik niet waarom je het hebt gedaan, maar praat erover!

Ik weet niet waarom je hebt gesneden, maar probeer alsjeblieft iemand te zoeken met wie je erover kan praten. Verder weet ik niet echt hoe diep je gesneden hebt, maar als het inderdaad maar krassen zijn, vallen ze denk ik ook niet enorm op. Anders even met lange mouwen rondlopen.

Op welke plek is het?

Het is op de bovenkant van mn pols…

Ik heb wel ervaring hiermee.

Als het alleen maar rood en dik is trekt het na een nacht slapen wel weg, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Als het echt heeft gebloed, blijf je het langer zien.

Maar zie je het morgen toch nog een beetje - ook al ben je zelf meestal de enige die het opvalt - dan kun je er toch een elastiekje om heen doen, want het is toch de bovenkant van je pols.

Begin er verder nooit meer aan! De zomer komt eraan, en dan is het wel zo fijn om een t-shirt te kunnen dragen