Ik heb méér van hem nodig..

Hee allemaal…
Ik voel me echt rot… ik heb een heel leuk vriendje, waar ik van hou en om geef… Ik spreek hem iedere dag wel even… vaak even op msn, of via sms (denk aan max 4 smsjes op en neer)… En ik zie hem vaak maar 1 keer… soms 2 keer in de week… hij woont niet zo ver van mij af (15 min fietsen)… maar we zijn wel beide beetje druk met vanalles…
Het punt is… ik mis hem… ik wil me speciaal voelen, en dat doet hij ook wel op sommige momenten, als ik bij hem ben is het wel leuk… maar ik wil ook wel eens wat meer complimentjes ontvangen of lieve woordjes… spontane smsjes of attente dingentjes… (ik wil gewoon meer romantiek, zelf ben ik ook zo naar hem toe) …maar dat krijg ik gewoon niet van hem… en dat maakt dat ik me heel erg rot voel… ik wil meer van hem… En nou bedoel ik niet over de top romantiek, maar gewoon iets meer… heb meer van hem nodig dan hij nu aan mij geeft en daarom ben ik verdrietig… ik zie hem morgenavond weer… hoe kan ik dit het beste oplossen… ?

liefs

Als je het écht écht heel erg vind, moet je het er met hem over hebben.
Want zeker als hij nou eenmaal niet zo romantisch is ingesteld, kan hij ook niet ruiken dat jij er zo over denkt.
Je zegt dat je meer van hem nodig hebt, maar als je er even realistisch over nadenkt; het grootste deel van de meisjes heeft niet eens een vriendje, dus je overleeft het echt wel met een vriendje die net wat minder romantisch is. Maarja, als je er echt zo mee zit; zeg het tegen hem.

ik heb dat ook een beetje,
en jongens hebben dat gewoon niet door
of ze weten niet hoe dat moet
als een jongen je een compliment geeft zit daar vaak niks achter, ze zeggen het gewoon
ze denken niet: goh laat ik iets heel liefs zeggen.

ik denk dat als je hem dit recht in zn gezicht verteld en hem erop wijst dat jij dat wel altijd doet, hij dat wel an proberen, maar verwacht niet teveel ik heb dit mijn vriend al 100x gezegd en hij doet het nooit

daar komt bij, als ze ‘gedwongen spontaan’ moeten doen werkt het ook niet, dan voelen ze zich ook te veel gepusht

Ik snap wat je bedoelt. Je kan het gewoon zo tegen hem zeggen zoals je het tegen ons zegt. Maar het kan ook zijn dat het gewoon een jongen is die dat niet in zich heeft en dat is moeilijk te veranderen want je wil ook weer niet dat hij het forceert.
Moeilijk.
Wat ook kan helpen is om zelf vaker complimentjes te geven en zijn hand vast te pakken ofzo.

High maintenaaaance.

Jaa ik geef hem echt geregeld complimentjes, hij hoort vaak dat ik om hem geef en dat ik hem super vind… ik pak z’n hand ook vaak…
Ik moet er wel bij zeggen dat we nu officieel 2 maanden hebben, maar zo als het nu gaat hou ik dat niet vol… Ik heb gewoon liefde nodig (en dat iemand dat ook echt naar mij uit)…
Hm.

Ah meid, ik herken dit zo goed ! Het is echt klote als je je niet meer speciaal voelt in je relatie … Ik heb onder andere hierom even een stop ingelast in mn eigen relatie … Ik zou het niet aan jou aanraden meteen, want het is echt niet leuk. Probeer er eerst met je vriend over te praten, eventueel een paar keer, totdat ie het maar door krijgt ! Als hij doorheeft dat jij het echt als een serieus probleem ervaart, zal ie er zeker wat mee doen. Succes ermee en hopelijk voel je je binnenkort weer speciaal voor hem !

Moeilijk jaah, meeste jongens hebben er helemaal geen behoefte aan om complimentjes te geven, ze zijn daar veel minder mee bezig, maar dat betekent niet dat ze je niet leuk vinden, ze zijn daar niet echt mee bezig.

Ik heb zelf ooit een kaartje gestuurd met dat ik hem super leuk vind en hem graag is wil verassen dus vooruit ik ging mee naar die ene film die hij zo graag wou zien met mij, Maar dat ik het zelf ook leuk vind om is verast te worden :wink:

En toen kwam hij een ochtend langs met bloemen en chocola en nam hij me een dag mee uit naar Rotterdam (L)

Ik ben blij dat een aantal van jullie reageren en ook weten hoe het voelt…
En idd misschien moet ik het subtiel eens brengen, en hem verrassen en dat ook lief eens zeggen dat ik dat ook wel leuk vind;)…

Ahh, leuk!
Dat is dus zeker een goede tip.
Up :wink:

tamtamtammmmmmmm :grin:

lol 18 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als hij gewoon niet zo is, kan je het ook niet van hem verwachten.
Wees blij met wat je hebt.

als jij lieve spontane smsjes stuurt, zal hij dat ook doen :wink:

Het is niet altijd zo simpel … Als je je door deze manier van doen onzeker gaat voelen over jezelf of over hoe hij over jou denkt, kan dat een grote negatieve impact op je relatie hebben …

Wat?!
Dat gedeelte snap ik niet :’)

Maar ik denk dat je idd blij moet zijn met wat je hebt, want je hebt een leuk vriendje en je bent nog gelukkig met hem.

Ja oke, je moet wel beide aan een relatie werken, het moet niet van 1 kant komen.

Maar als hij niet zo spontaan is, maar verder wel liefde geeft dan is dat toch goed lijkt me?

Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn vriendje is écht niet romantisch ingesteld, maar hij stuurt me wel gewoon smsjes enzo, en dan weet ik dat het nog goed zit, anders had hij het me waarschijnlijk al veel eerder gezegd. :wink:
Je moet je niet zo druk maken, dat is moeilijk, maar waarschijnlijk is hij net als mijn vriendje en wil hij niet al zijn tijd aan jou spenderen. Je kunt ook eens proberen jezelf in de situatie van je vriendje te plaatsen, zou jij je vriendinnen laten vallen om altijd bij hem te zijn? Zo voelt hij zich misschien ook, als je snapt wat ik bedoel…

wow, meen je niet. Nja. Toch welXD.

ik vind het een rare vraag. Liefde gaat naar mij idee om liefhebben niet het aantal lieve smsjes die je verstuurd of spontaniteit