Ik heb krullenhulp nodig!

Hallo, Ik ben Emma en ik heb jullie hulp nodig!!

Ik heb krullend haar en ik wil dus graag goede producten voor mijn haar kopen. Ik weet waar ik naar moet kijken (ingrediënten, haarkenmerken ect.) maar ik heb een probleem. Ik vind het namelijk enorm moeilijk om mijn haar elasticiteit en haarporositeit te bepalen, om producten daarop te baseren en om een goede haarroutine te vinden. Ja ik heb testjes gedaan en ja ik heb gekeken naar de kenmerken ervan, maar ik kom er gewoon niet aan uit. De producten die ik momenteel gebruik en wat ik ervan vind:

• shea moisture jamaican black castor oil shampoo: ik heb het idee dat ik hier droog haar van krijg. Daarnaast ruikt mijn haar de volgende dag niet meer fris.
  • Shea moisture manuka honey & mafura oil conditioner: mijn haar wordt hier enorm zacht van. Een top product
  • Shea moisture coconut hibiscus styling milk: Naar mijn idee heeft deze milk geen effect op mijn haar.
  • Shea moisture coconut hibiscus hair mask: toen ik dit product voor het eerst gebruikte werkte het zo ENORM goed, maar nu krijg ik er erg zacht en pluizig haar van wat moeilijk is om te stylen.

Mijn haarkenmerken zijn:

• het wordt snel nat, maar duurt tussen de 2-4 uur totdat het echt helemaal droog is.
  • Mijn haar is best pluizig.
  • Mijn haar neemt producten redelijk snel op
  • Ik föhn mijn haar iedere dag
  • Ik maak mijn haar iedere dag nat
  • Ik heb nauwelijks klitten.
  • Mijn haar is niet geverfd
  • Ik heb weinig volume

Zouden jullie mij hier alsjeblieft bij willen helpen?
Zo ja, dan zou ik het liefst producten willen van shea moisture :blush:.

Dankjewel!

Heb je ooit gekeken naar de CG-methode? Op Facebook bestaat een CG-groep waar je vragen kunt stellen over krullen problemen en ik ben vrijwel zeker dat ze je daar verder kunnen helpen.