Oke dit gaat vast heel raar klinken, maar ik heb even jullie bitchie commentaar nodig.
Ik heb dus een vriendje, of nou ja, we zijn nog niet officieel maar we zijn eigenlijk wel een stelletje. Ik heb hem leren kennen op vakantie een weekje camping.
Later in de vakantie ben ik ook een week op zomer kamp geweest. Omdat ik en mijn"vriendje" toch niet officieel waren en ik niet zeker wist of we elkaar nog zouden zien. heb ik lekker lopen flirten met een jongen daar.
Een weke of twee geleden was ik weer bij mijn “vriendje” we waren heel close en ik had het heel fijn met hem.
Maar toch loop ik nog via whats app enzo met de jongen van kamp te flirten, hij wil me graag zien en afspreken, ik weet dat als ik dat doe ik zeker weten vreemd zal gaan. (tenminste echt vreemd gaan is het niet we zijn niet officeel, maar het voelt wel zo.)
Nu wil ik graag het contact verbreken met beide jongens, ze verdienen beide iets beters dan ene meisje wat met 2 jongens te gelijk flirt.
Maar steeds als ik het contact wil verbreken ben ik niet sterk genoeg.
Dus meiden kom maar op met jullie bitchie commentaar! Ik heb even een steuntje in de rug nodig!