Ik heb jullie ongezouten mening nodig.

Oke dit gaat vast heel raar klinken, maar ik heb even jullie bitchie commentaar nodig.

Ik heb dus een vriendje, of nou ja, we zijn nog niet officieel maar we zijn eigenlijk wel een stelletje. Ik heb hem leren kennen op vakantie een weekje camping.
Later in de vakantie ben ik ook een week op zomer kamp geweest. Omdat ik en mijn"vriendje" toch niet officieel waren en ik niet zeker wist of we elkaar nog zouden zien. heb ik lekker lopen flirten met een jongen daar.
Een weke of twee geleden was ik weer bij mijn “vriendje” we waren heel close en ik had het heel fijn met hem.
Maar toch loop ik nog via whats app enzo met de jongen van kamp te flirten, hij wil me graag zien en afspreken, ik weet dat als ik dat doe ik zeker weten vreemd zal gaan. (tenminste echt vreemd gaan is het niet we zijn niet officeel, maar het voelt wel zo.)

Nu wil ik graag het contact verbreken met beide jongens, ze verdienen beide iets beters dan ene meisje wat met 2 jongens te gelijk flirt.
Maar steeds als ik het contact wil verbreken ben ik niet sterk genoeg.
Dus meiden kom maar op met jullie bitchie commentaar! Ik heb even een steuntje in de rug nodig!

Mmm…ik vind eigenlijk helemaal niet dat je het contact hoeft te verbreken. Je moet gewoon kiezen,met welke je verder wil gaan.

Maargoed,wil je het toch nog verbreken…niet denken maar doen! Werkt bij mij. Verstand op nul,en op ´verwijderen´ klikken. :slightly_smiling_face:

Het andere probleem is dat ik niet kan kiezen.

Hoe ver wonen beiden van je vandaan? Hoe groot is de kans dat het een langdurige relatie wordt?
Uit je verhaal blijkt dat je de eerste jongen wel echt leuk vindt. Maar ik vind dat als je een ‘bijna-relatie’ hebt, je wel trouw moet zijn. Met andere woorden: ga voor de eerste jongen en verwijder de tweede.
Als je geen relatie wilt, verbreek dan inderdaad maar het contact met beide of vertel iig aan de eerste jongen wat er allemaal aan de hand is.

jongen 1 woont op 3 uur met de trein. Jongen 2 is 3 kwartier met de trein beide nog een best eind weg.
En voor beide heb ik echt gevoelens, en inderdaad ik vind ook dat ik dan trouw zou moeten zijn. ik voel me echt een bitch en heb het gevoel dat ik ze beide aan een lijntje houd.

Ja dat lijstje heb ik wel eens geprobeerd, maar ik kom er gewoon niet uit.
En dat vrienden kan ik inderdaad altijd nog doen.

Eerst keek ik echt neer op meisjes die zoiets doen, nu ben ik er zelf 1. fml.

ik als ik dit hoor wat ben ik dan blij dat de jongens die ik leuk vind, mij niet leuk vinden, want dit is echt een k*t situatie, volgens mij zei johny depp dat een keer (of iemand anders): als je twee mensen leuk vind moet je voor de tweede gaan, want als die eerste goed was, was je niet op de tweede gevallen.

Ik zou gewoon met beide jongens door blijven praten en met beide (als vrienden) afspreken, of daarna te kijken waar je het meest naar verlangt, met wie zie je jezelf samen op de bank tv te kijken? Met wie zou je op vakantie willen? Ik denk dat je zulke vragen aan jezelf zou moeten stellen.

Of met een muntje gooien, dan weet je eigenlijk vanzelf welke ‘kant’ je het liefste hebt en dan ga je daar voor.

Daar zit zeker een waarheid in! maar toch ik blijf zo erg twijfelen. en ik wil ook niemand kwetsen.

Kies gewoon…

Ik bedoel, je moet niet bang zijn om iemand te kwetsen. Het is een belangrijke keuze met wie je samen wil zijn en ik vind dat je je niet schuldig moet voelen omdat je zeker wil zijn van je stuk. Date gewoon nog even met die jongens (zonder te zoenen laat dat duidelijk zijn) en op den duur zal je wel weten aan welk van de twee je het meest denkt en voor wie je het meest gevoelens hebt.

Je kan zelf kiezen wat je aan die jongens zegt. Ofwel zeg je dat je het rustig aan wilt doen voor je een relatie begint ofwel ben je gewoon heel eerlijk en zeg je dat er iemand anders in the picture is, dat je twijfelt en dat je even wilt daten voor je zeker bent met wie je iets wil beginnen. Ik zou persoonlijk het eerste doen, maar the right thing to do is natuurlijk het tweede…

Ik heb hetzelfde. maar ik wíl niet vreemdgaan haha. dus daar zorg ik dan voor. Maar ik zou het contact met je ‘vriend’ niet verbreken. je heb het fijn met hem, waarom zou je dan? je mag toch altijd flirten. vreemdgaan, is iets anders. als je maar een grens trekt.

-

Je bent 15. Hebt met geen één van de twee iets officieels ik vind eigenlijk dat je geen bitchy comments hoeft aan te horen. Of te wel kies je of te wel leer je ze allebei beter kennen ( zonder naughty dingen te doen ) en beslist dan wie je het leukste vind. Wel ook niet iets serieus beginnen als je nog met de 2 afspreekt. En de kans is groot dat als je ze allebei heel goed kent je er eentje al een pak minder leuk vind.

Trust me, beide jongens zijn echt niet wanhopig op je verlief dat het rot zou zijn om ze aan het lijntje te houden.

Daarnaast is het zo dat ookal waren ze allebei helemaal weg van je, het gaat om jou.
Als een jongen echt iets om je geeft begrijpen zij ook dat jij aan het uitvogelen bent wat je er nou zelf van vind.
Je hoeft je totaal niet slutty te voelen, integendeel zie het als iets positiefs aangezien je gewoon gewild bent op het moment en omdat je met geen van beiden een relatie hebt nochtans een vergaande affaire snap ik überhaupt niet waar dit topic over gaat.

PS:
Het is niet echt slim om foto’s te posten van een nerd in het hete jongens topic.
:sob::muscle:

E-detective will find his own pics online : )

Groet, Jorik

Ik vind het wel goed van je dat je dan besluit voor allebei niet te gaan, ik ken genoeg mensen die van allebei de jongens nog willen genieten.

Tja, wat ik zou doen is:
via een bericht óf in allebei hun gezicht zeggen dat je elkaar niet meer ‘kan zien’ oid, en zeggen dat je het later uitlegt. Dan heb je het in ieder geval eruit en dan hoef je daar niet veel meod voor te verzamelen, dat moet je doen voor de uitleg.

Uh-oh. Is dit een bekende van je, TS?

Wtf ja dat vroeg ik me dus ook af. :’)

Het enige wat ik me afvraag bij jou is waarom jij zo wanhopig bent om op een meisjesforum te komen. En als je een meisje bent waren je ouders vast mis over je naam.

Ik zou voor je ‘‘vriendje’’ gaan.
En alleen het contact met je zomerflirt verbreken.
Of duidelijk tegen je flirt zijn. Dat je nu een relatie hebt en wel kan whatsappen maar meer niet.
Ik zou no way beide weg doen hoor. Sund.

ik zeg altijd, als je de eerste leuk genoeg vond zou je nooit een andere jongen ook leuk gaan vinden.
Dusja lastig. Ik zou zelf de eerste kiezen maar tis eigelijk ook wel lullig. Je moet dan indd wel contact met die andere verbreken want denk niet dat jij het leuk vind als hij dat ook zo bij jou doet

Haha dar dacht ik ook aan toen ik de het topic doorlas :slightly_smiling_face: