- ik ken deze jongen vanwege de stage die ik liep voor 3 maanden lang-
Het hele verhaal rondom deze jongen is oneindig op dit moment lol, maar ik wil over dit deel graag jullie mening over deze signalen en of je vind of dit vriendschappelijk is óf dat dit signalen zijn die aangeven dat hij meer wil dan vriendschap.
- 5 maanden elke dag appen
- Regelmatig goedemorgen berichtjes/ slaaplekker berichtjes
- complimenten geven over uiterlijk
- me altijd willen helpen
- elke dag vragen hoe mijn dag was/ wat ik heb gedaan
Dit is hoe het op het begin eigenlijk standaard ging met onze gesprekken via whatsapp. Long story short hadden we op een gegeven moment afgesproken om een keer de stad in te gaan. De dagen hiervoor begon hij steeds meer flirterige dingen te sturen en ook gifs met ‘i love you’, die ik overigens nooit heb beantwoord met instemming.
Nou, op een gegeven moment afgesproken, erg leuk. En na afloop zei hij ook dat hij het leuk vond en wilde hij gelijk nog een keer afspreken en noemde hij een andere stad om te gaan winkelen. Via whatsapp liet hij toen ook weten dat zijn moeder benieuwd naar me was etc.
Maar nu komt het haha. Ik vond en vind hem nog steeds een ONWIJS leuke jongen, eigenlijk perfect, maar ik heb nooit gevoelens voor hem gekregen. Ik wachtte het een tijd af, maar op een gegeven moment begon ik er echt een steeds kutter gevoel bij te krijgen en krege ik voor het eerst paniekaanvallen waardoor ik uiteindelijk heb gezegd dat het voor mij niet meer dan vriendschap is. Hierop antwoorde hij dat hij het ook nooit als meer dan vriendschap zag, maar ik vind dit erg moeilijk om te geloven. Hierna heeft hij me niet meer geappt, terwijl we dus 5 maanden lang elke dag appte. Zelf vind ik het moeilijk om hierover een goed oordeel te vellen, daarom graag júllie mening!
P.s.
Aankomende dinsdag spreek ik samen met alle stagiaires af voor een kleine reunie, waar hij ook bij gaat zijn. Hoe zouden jullie in deze situatie handelen? Ik vind het namelijk super ongemakkelijk op dit moment en weet niet goed hoe ik me erbij moet voelen.