Hoi!
Ik ga wat vertellen over de jongen waar ik al veel te lang verliefd op ben
Ik heb twee jaar geleden een topic aangemaakt over hem, dit heb ik heeeel lang bijgehouden met alle updates. Het kwam er toen op neer dat ik die jongen erg leuk vond, dit was ook een goede vriend van mij trouwens. Hij kreeg alleen een paar maanden later weer wat met zijn ex. Ons contact was toen nog steeds erg goed, waardoor ik hem niet vergeten ben.
Deze relatie ging afgelopen zomer na meer dan veertien maanden uit. Net op een punt dat ik echt bíjna over hem heen was.
Gek genoeg hadden we vanaf dat moment meer contact dan ooit daar voor, we hebben een paar keer afgesproken met vrienden erbij, was altijd heel gezellig. We whatsappten verder niet veel, alleen in noodgedwongen situaties en dan was ik vaak nog steeds de eerste die begon.
Een avond in de zomervakantie hadden we weer afgesproken, hij zou een vriend meenemen en ik een vriendin. Ik was alleen thuis dus ze kwamen bij mij, we hebben die avond drankspelletjes en dat doort dingen gedaan, hij had dus gedronken maar hij was zeker niet dronken. Die avond heb ik met hem gezoend, en t was echt een topavond. Die dag whatsappte hij ook al meer dan nodig was, en ik begreep niet zo goed waar dit vandaan kwam, ik dacht dat ik in de friendzone stond.
Die dag erna was meteen weer heel anders, hij appte niet meer, die avond zag ik hem met het opstap gaan, maar hij deed echt raar toen. Week later weer precies zo, mijn vriendin is naar hem toe gegaan en hij reageerde met; ‘het was gewoon zoenen, meer niet’. Ik was echt heel boos toen, je zoent niet even ‘gewoon’ met één van je vriendinnen vond ik. Maar ik durfde dat natuurlijk niet te zeggen, dus ik deed gewoon normaal.
Toen ik op Terschelling was had ik een avond te veel gdronken en heb ik hem veel te veel gewhatsappt, ik zei dat ik hem leuk vond, leuker dan zou moeten. Hij reageerde super lief maar zei ook wel meteen dat hij me een heel leuk meisje vond en ook absoluut geen spijt had van de zoen, maar dat hij me niet op die manier zag. Vanaf toen was ons contact echt minder, misschien goed voor mij, maar ik kreeg hem niet iit mijn hoofd.
De laatste maanden is het weer goed, we zijn weer een paar keer met een groep opstap geweest, als ik hem zie is het niet meer ongemakkelijk en we gaan gewoon leuk met elkaar om. Ikwhatsappte nooit meer met hem, ik wilde niks forceren ofzo.
Tot vandaag precies twee weken geleden…
Ik was in Groningen bij een vriendin en we zouden opstap. Dit is dezelfde vriendin die er ook bij was toen ik met hem gezoend had. Wij hadden het sinds lange tijd weer over die avond en over hoe leuk het was. In een impulsieve actie whatsappte ik hem, hoe t met hem ging en dat we weer eens samen opstap moesten. Hij reageerde vrijwel meteen super leuk, en we hebben de hele nacht gewhatsappt, gek genoeg kwam het juist niet van mijn kant, als t even stil was vroeg hij weer wat. Ik vond t leuk maar verwachtte er niet teveel van.
Zondagavond whatsappte hij weer, net als maandagochtend… En de dagen erna. Nu komt het van twee kanten, we whatsappen echt de hele dag door, nu dus twee weken. We sturen elkaar ook steeds snapchats, wat hij heeft aangrmaakt voor mij, ik krijg ook steeds foto’s van zijn buik enzo :’).
11 april gaan we met hetzelfde groepje als afgelopen zomer (dus hij een vriend en ik een vriendin) stappen in Groningen, het was zijn idee. Vanavond zie ik hem weer, en ben echt nerveus.
Ik begrijp zijn gedrag niet en weet echt niet wat ik er van moet denken. Of ik er uberhaubt iets van mort denken. Hij maakt het me echt moeilijk altijd.
Als jullie dit lezen, wat denken jullie dan? Ik weet het zelf niet meer, en kan wel wat objectiviteit gebruiken haha .
Het is echt een te lang verhaal geworden, bedankt als je dit gelezen hebt!