Ik heb jullie mening nodig!

Hoi!

Ik ga wat vertellen over de jongen waar ik al veel te lang verliefd op ben
Ik heb twee jaar geleden een topic aangemaakt over hem, dit heb ik heeeel lang bijgehouden met alle updates. Het kwam er toen op neer dat ik die jongen erg leuk vond, dit was ook een goede vriend van mij trouwens. Hij kreeg alleen een paar maanden later weer wat met zijn ex. Ons contact was toen nog steeds erg goed, waardoor ik hem niet vergeten ben.
Deze relatie ging afgelopen zomer na meer dan veertien maanden uit. Net op een punt dat ik echt bíjna over hem heen was.
Gek genoeg hadden we vanaf dat moment meer contact dan ooit daar voor, we hebben een paar keer afgesproken met vrienden erbij, was altijd heel gezellig. We whatsappten verder niet veel, alleen in noodgedwongen situaties en dan was ik vaak nog steeds de eerste die begon.
Een avond in de zomervakantie hadden we weer afgesproken, hij zou een vriend meenemen en ik een vriendin. Ik was alleen thuis dus ze kwamen bij mij, we hebben die avond drankspelletjes en dat doort dingen gedaan, hij had dus gedronken maar hij was zeker niet dronken. Die avond heb ik met hem gezoend, en t was echt een topavond. Die dag whatsappte hij ook al meer dan nodig was, en ik begreep niet zo goed waar dit vandaan kwam, ik dacht dat ik in de friendzone stond.

Die dag erna was meteen weer heel anders, hij appte niet meer, die avond zag ik hem met het opstap gaan, maar hij deed echt raar toen. Week later weer precies zo, mijn vriendin is naar hem toe gegaan en hij reageerde met; ‘het was gewoon zoenen, meer niet’. Ik was echt heel boos toen, je zoent niet even ‘gewoon’ met één van je vriendinnen vond ik. Maar ik durfde dat natuurlijk niet te zeggen, dus ik deed gewoon normaal.

Toen ik op Terschelling was had ik een avond te veel gdronken en heb ik hem veel te veel gewhatsappt, ik zei dat ik hem leuk vond, leuker dan zou moeten. Hij reageerde super lief maar zei ook wel meteen dat hij me een heel leuk meisje vond en ook absoluut geen spijt had van de zoen, maar dat hij me niet op die manier zag. Vanaf toen was ons contact echt minder, misschien goed voor mij, maar ik kreeg hem niet iit mijn hoofd.

De laatste maanden is het weer goed, we zijn weer een paar keer met een groep opstap geweest, als ik hem zie is het niet meer ongemakkelijk en we gaan gewoon leuk met elkaar om. Ikwhatsappte nooit meer met hem, ik wilde niks forceren ofzo.
Tot vandaag precies twee weken geleden…

Ik was in Groningen bij een vriendin en we zouden opstap. Dit is dezelfde vriendin die er ook bij was toen ik met hem gezoend had. Wij hadden het sinds lange tijd weer over die avond en over hoe leuk het was. In een impulsieve actie whatsappte ik hem, hoe t met hem ging en dat we weer eens samen opstap moesten. Hij reageerde vrijwel meteen super leuk, en we hebben de hele nacht gewhatsappt, gek genoeg kwam het juist niet van mijn kant, als t even stil was vroeg hij weer wat. Ik vond t leuk maar verwachtte er niet teveel van.
Zondagavond whatsappte hij weer, net als maandagochtend… En de dagen erna. Nu komt het van twee kanten, we whatsappen echt de hele dag door, nu dus twee weken. We sturen elkaar ook steeds snapchats, wat hij heeft aangrmaakt voor mij, ik krijg ook steeds foto’s van zijn buik enzo :’).
11 april gaan we met hetzelfde groepje als afgelopen zomer (dus hij een vriend en ik een vriendin) stappen in Groningen, het was zijn idee. Vanavond zie ik hem weer, en ben echt nerveus.
Ik begrijp zijn gedrag niet en weet echt niet wat ik er van moet denken. Of ik er uberhaubt iets van mort denken. Hij maakt het me echt moeilijk altijd.

Als jullie dit lezen, wat denken jullie dan? Ik weet het zelf niet meer, en kan wel wat objectiviteit gebruiken haha :wink:.

Het is echt een te lang verhaal geworden, bedankt als je dit gelezen hebt!

Sorry voor die scheve zinnen en rare typfouten, het lukt niet zo goed op mijn mobiel :’)

Ik denk dat die jongen niet echt uit is op jouw als persoon ( dat denk ik toch ) want als hij na die kus zei “het was gewoon zoenen, meer niet” betekent dat al dat hij totaal niet verliefd is. Ik vind het echt zakkig dat hij daarna amper contact had met je. Ik kan me goed inbeelden dat je het natuurlijk super vind als hij lieve berichten stuurt, maar ik zou me er niet te veel in laten meetrekken.Ik hoop natuurlijk voor jou dat hij het nu écht meent, maar als je hem terugziet zou ik me niet té verliefd gedragen, want dan is het des te pijnlijker als hij je weer laat vallen. Ik zou een soort van afstand houden ( hem meer behandelen als goeie vriend ) en dan kun je afwachten. Als hij je echt leuk vindt, zal hij als eerste uit de hoek komen. Laat je zeker ook niet te veel verleiden door hem, want het kan goed zijn dat hij je daarna weer laat vallen als een baksteen. Eigenlijk kun je heel goed zien aan een jongen of hij het echt meent of niet. Als hij je zomaar begint te kussen zonder reden zou ik me wel zeker niet laten meeslepen ! Dan betekent dat echt dat hij gewoon op je uit is qua “seks”.Ik duim voor jou alleszins !! :slightly_smiling_face:

wat een moeilijk situatie , ik denk dat hij eerst niets meer dan vrienden wilde maar dat hij nu wel iets voor je voelt. Als je duidelijkheid wil wat ik persoonlijk ook zou willen vraag het aan hem, vraag dan bijv. zijn wij meer dan vrienden? en dan kun je afhankelijk van zn reactie wel weten of die je leuk vind. ik snap wel dat het niet gemakkelijk is om die vraag te stellen. maar als je dat echt niet wil kun je ook nog even afwachten. heel veel succes ermee en ik hoop dat jullie 11 april een hele leuke avond hebben !

Bedankt voor jullie reacties!

@G-A-L-A-X-Y
Ik snap wat je bedoelt, ik gedraag me ook echt niet verliefd, misschien weer te afstandelijk. Soms zegt hij wel dingen waarvan ik denk; hier verwacht hij een flirterige reactie op. Zegt hij random: ‘Mijn bed ligt echt moeilijk lekker ^^’ dan reageer ik: ‘Mijn fiets fiets ook moeilijk lekker^^’ omdat ik op dat moment op de fiets zit zeg maar :’). Zulke dingen zijn er wel vaker. Vanavond ga ik ook niet vet flirten, al wil ik wel een heeeeel klein beetje laten merken dat ik m nog steeds wel leuk vind. Maar hoe? Idk… En als hij me zou zoenen zou ik hem, hoe dom misschien ook, nóóit kunnen afwijzen…

@xdreamly
Ja door die drama van de zomer wil ik het er eigenlijk niet meer overhebben, want het was net weer goed tussen ons… Ik wacht nog een paar weken af, ook vanavond en 11 april enzo… Ik ben zo benieuwd! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ja dat begrijp ik wel, het is idd moeilijk om hem echt af te wijzen als hij je zoent…nu ja…veel geluk :slightly_smiling_face:

Oh jee, wat moeilijk. Het is natuurlijk ook wel rot dat je al zo lang verliefd op hem bent. Dat maakt het alleen maar moeilijk om van hem los te komen, zeker na zijn controversiële gedrag. Ik zou, hoe lastig ook, wel om duidelijkheid vragen want zo houdt hij jou (misschien onbewust) aan het lijntje. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik denk dat áls hij meer wil, hij het al wel al lang aangegeven zou hebben en niet zo lullig had gereageerd op jullie zoen. Verder gewoon afwachten en een beetje jezelf beschermen voor zo ver dat kan, voordat het allemaal nog pijnlijker wordt. Veel plezier vanavond!

Okeee even een update;

Zaterdag heeft hij de hele dag niet gepraat, en ik ook niet. Zaterdagavond rond half twaalf belde hij me, waar ik was en of we ook eerst naar de kroeg gingen. Dit waren wij inderdaad wel van plan en hij zou dus ook komen. Maar hij kwam veel later dan ons en wij gingen vrij snel weg doordat mijn vriendin zich niet goed voelde. Na een tijdje in de frisse lucht te hebben gezeten zijn we toch nog naar de club gegaan. Toen was hij er nog niet.

Mijn vriendin voelde zich nog steeds niet goed dus we hebben heel lang gewoon gezeten en water gedronken, na een tijdje kwam haar scharrel ook, en toen heb ik ze maar even alleen gelaten. Wat een avond haha, ik heb de rest van de avond een beetje alleen rond gelopen, als ik A tegen kwam was t wel leuk, maar niet bijzonder, dus dan liep ik maar snel weer door. Toen wij weg gingen gaf hij me wel kusjes, op mijn wang en voorhoofd en één belande half op mijn mond en hij streek zeg maar mijn haar naar achter, dat was echt lief. Hoe sneu dat nu even klinkt haha… Zondag en maandag appte hij ook niet meer en ik dacht echt dat t klaar was, dat hij weer iemand anders gevonden had ofzo. Maar dinsdag appte hij weer en sinds dien weer gewoon elke dag en ook de hele dag door opzich.

Vanochtend had hij speciaal de wekker gezet om me succes te wensen met mijn rijexamen (gezakt trouwens maar ok) dat vond ik ook wel heel lief.

Morgen ga ik met een groep vrienden naar een andere stad om te stappen dus dan zie ik hem niet. Volgende week vrijdag dus pas weer. Hooooopen dat hij het zolang vol kan houden om met me te appen haha… Hij zei wel dat hij er voor zou zorgen dat het een topavond zou worden, omdat hij t zo zielig vond dat ik gezakt was. En dat hij er enorm veel zin in had.

Ik vind hem zo leuk he… Het is ook niet uit te leggen en ik weet al helemaal niet waarom. Het is geen jongen die ik nou zie als de ideale schoonzoon voor mijn ouders. Hij rookt, drinkt elk weekend net teveel, heeft nooit een flikker aan school gedaan… En tóch… Gek is dat toch? Het is niet eens mijn type, ik vind roken niet leuk, drinken wel maar niet zoveel als hij en ben een stuk serieuzer met school. Ik moet het mezelf weer moeilijk maken door op zo’n jongen te vallen. Maar qua hoe hij doet enzo, hij is alles wat ik nodig zou hebben. Waaaaaaaaarom. Gevoelens, tjongjonge.

Niemand leest dit meer, maar ik vind het zo fijn dat ik het op kan schrijven dat ik maar gewoon doorga haha…

Vrijdag was het dan zover, we zouden met zijn vieren stappen in Groningen. Tot die tijd hebben gewoon geappt, en soms ook best flirtend van zijn kant; ‘kom je me ontbijt op bed brengen? Mag je er ook wel naast komen liggen’! En we hebben afgesproken dat hij een keer voor me zou koken enzo… Het is natuurlijk wel gewoon ouwehoeren, maar ik vat dit niet meer echt vriendschappelijk op.

Vrijdag was raar, hij antwoordde super laat steeds, zouden pas rond 9 uur onze kan opkomen, later bleek dat ze toen al best wat drank op hadden, de mobiel van de andere jongen lag nog op hun slaapplek, mobiel van A was bijna leeg, toen hadden ze nog verkeerde bus genomen, blablabla, uiteindelijk kwam hij rond half 11 met; ik zie je anders wel gewoon in de stad… :frowning_face:

Ik was zó boos, en heb dat toen ook wel laten merken door kortaf en boos te reageren. Hij leek het niet door te hebben en bleef appen, hoe het bij ons was, hoe laat we weg zouden, dat soort dingen. Uiteindelijk heb ik ook maar eens gevraagd of hij ook een leuke avond had. Hij antwoordde hier niet echt enthousiast op, en daarna stuurde hij ook steeds appjes waaruit bleek dat hij echt een kutavond had.

Toen wij eindelijk in de stad waren hebben we wel opgezocht, maar zijn vriend was zo dronken, het meisje waar ze sliepen (pleeg zus van die vriend) was boos en wilde naar huis en A wilde perse bij mij blijven. Allemaal gedoe en drama, uiteindelijk is hij wel met hun mee naar huis gegaan. Vond ik niet leuk.

Whaa ik moet eten, even snel afmaken. Later kwamen ze toch weer terug, hebben we echt super gezellig uurtje gehad, tot dat zijn vriend opeens kwijt was. Nog heel lang gezocht, nergens gevonden. Wij zijn op een gegeven moment naar huis gegaan, A is blijven zoeken. Uiteindelijk gewoon gevonden trouwens :wink:. We appen nog meer sindsdien, heel fijn, maar ik heb geen idee wat de gedachte erachter is. Hij wilde me echt heel graag zien vrijdagnacht, maar er is weer niets gebeurd. Al hebben we wel even samen gedanst. Maar al snel kwam zijn vriend ons storen. Bleeeeehh.

Dit weekend gaat hij niet opstap want hij heeft een festival. Vrijdagavond wel naar de kroeg, hij vroeg of ik ook wilde komen, maar denk dat ik niet ga dan, dus balen… Zondagnacht ben ik alleen thuis, ik kan vragen of hij met iemand bij mij komt, gewoon chillavondje houden, maar ik durf nieeeeet. Dilemma’s dilemma’s.

Ik moet dit écht opschrijven, voor mezelf vooral want whaaaaa nu weet ik het écht niet meer…

Afgelopen weken niets bijzonders gebeurd, we appten nog steeds elke dag, de hele dag door maar ik zag hem niet zo veel. Vorige week zaterdagavond zag ik hem wel in een kroeg, maar t was heel druk en we hebben elkaar gedag gezegd en soms even wat blikken gewisseld zeg maar haha maar dat was het… Woensdag vroeg ik hem wat hij vrijdagavond deed, ik was alleen thuis en we zouden met een groepje bij mij kunnen zitten. Hij antwoordde dat hij al wat had afgesproken met een paar vrienden bij hem, maar dat ik wel kon komen. Ik nam weer dezelfde vriendin als vorige keren mee, kent hij ook t beste.
Het was echt heel gezellig, rond 1 uur gingen de meesten weg en bleven we met zn vieren over. Ik zat met a onder een dekentje, hij had zijn arm om me heen dus ik lag half tegen hem aan. Het wasblief, hij zat steeds met mijn haar te spelen en gaf me kusjes enzo. Hij was ook een beetje aan het smsen met een meisje die er eerder op die avond ook was. Ik zat steeds mee te leEn en een beetje opmerkingen te maken van; ‘ze wil je hoor’ etc. Hij moest echt lachen steeds en zei dat t lief was als ik zo jaloers was, ik heb maar niet ontkent. Toen gaf hij zijn mobiel en zei dat ik maar moest lezen, dat ik zou zien dat ik echt t enige meisje was waar hij zoveel contact mee had. Ik maakte er een beetje een grapje over maar heb wel gekeken haha, het was inderdaad zo… Tegen dit meisje deed hij heel anders, en andere meisjes waarmee hij had gesmst was echt om iets specifieks te vragen, en dat waren er heeeel weinig. Zag ik wel als iets gleds!

Ik weet niet meer hoe het allemaal begon, maar opeens zoenden we. En vanaf toen hebben we de rest van de avond gezoend. Waar mensen bijzaten deze keer, dus niet zo stiekem. Het was zo leuk!! We whatsappen nu nog meer, ik heb gezegd dat ik t leuk met hem vond en hij antwoordde dat hij t ook leuk met mij vond. Maar toen ik zaterdagavond ‘ik wil je zien’ stuurde, antwordde hij met; ‘ja was wel gezellig gister he!!’ Hmmm…
Nu durf ik geen flirterige opmerkingen meer te maken…
Morgenochtend heb ik rijles met hem, lijkt me heeeel awkward haha, maar ben wel benieuwd. En hopelijk zie ik hem zaterdag opstap, en doethij dan niet net als vorig jaar… Ik ben bang. En blij. En vooral bang…

^hahaha jammer weer…

Sorry voor de scheve zinnen, ik typ echt beroerd op mijn mobiel

Zoals ik kan opmaken uit wat je allemaal hebt opgeschreven, ziet hij jou echt wil zitten en toont ook wel veel interesse in je. Ik hoop voor je dat het wat gaat worden tussen jullie twee! :slightly_smiling_face:

^
Lief! Ik hoop dat hij het deze keer echt meent… Morgenochtend rijles met hem, lang geleden dat ik zo zenuwachtig was voor een rijles haha…

En hoe is je rijles gegaan? :slightly_smiling_face:

Haha, dat was leuk! Gewoon heel gezellig, ook met onze rij instructeur. Toen ik hem thuis bracht aaide hij nog lief over mijn schouder en toen we toen weer wegreden vroeg mijn rijinstructeur of wij wat hadden. Heb snel ontkent, maar volgens mij echt te obviouss ‘neeee nee neeee nee joh’ geroepen. Ach :’).

Ik heb een nieuw topic aangemaakt, omdat er weer dingen gebeurd zijn en ik alweer een nieuwe vraag heb :’). Deze !

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hij-heeft-bindingsangst-301190.0.html