Ik heb jullie hulp zwaar nodig ladys!

Hello beauty’s!

Ik zit op dit moment met zoveel stress etc. Ik heb aankomende woensdag mijn schoolexamens dus ik stress hem dood, maar behalve dat is er ook een boy in the picture. Het is iemand die ik al een jaartje ken maar zwaar verliefd op ben echt. Alleen er is zoveel gebeurd, het is een lang verhaal maar ik probeer het kort te houden. Ik heb hem gezien op een feestje en ik viel meteen voor hem, via via heb ik z’n msn weten te krijgen en met dwang van m’n vriendinnen heb ik hem toegevoegd. De eerste gesprekken/maanden gingen goed maar hij wist niet helemaal wie ik was. En nog iets hij is een voetballer… En hij zou dus in december een wedstrijd in mijn stad hebben en daar ging ik heen. Hij keek mij aan en keek mij zo sexy aan maar op msn die avond zei hij dat ie mij niet gezien had en dat ie een paar dames had gezien? ik flipte omdat ik er speciaal heen ging etc. en hij zat me echt aan te kijken. toen heb ik het contact verbroken DOMDOMDOM. Ik heb er spijt van!! toen vond hij mij raar, want zo kwam ik ook over. En daarna hadden we soms gepraat want ik had 2 maanden daarna weer contact opgezocht en hij deed kortaf door die ruzies daarvoor enz. Alleen toen blokte hij mij van msn. Alleen ik voel me zo kut omdat ik niet heb kunnen laten zien wie ik ben enz. Ik denk nog steeds elke dag aan hem en ik wil contact met hem. Maar hoe krijg ik het zover? Via ping, msn enz. Sowieso niet want daar reageert hij niet op? Hebben jullie tips?

Alvast thnx lady’s, en sorry voor mijn lange zeik verhaal. Maar heb echt tips nodig, i want him !!

X

*Ladies

Eh, het is nogal ingewikkeld allemaal. Maar ik denk dat je dit het beste kan laten rusten tot ná je examens!

up

Ahah ja

Klopt, ik probeer me nu ook alleen op m’n examens te concentreren. Maar wat zou ik daarna kunnen doen? Hij gaat op trainingskamp met z’n team… En hij woont niet in mijn stad… Dus ik kan moeilijk opzoek gaan naar hem…

ja indd wachten tot na je examens. maar hoe ver weg woont ie van je?
en uhm tsja als ie niet reageert op ping en msn, kies dan wat anders… bel hem, hyves of iets. en als ie echt niet reageert laat hem dan!! ga dan gewoon na je examens bijvoorbeeld lekker veel uit met je vriendinnen ofzo en get over it! genoeg leuke jongens voor jou! want zo leuk is ie toch niet als ie helemaal niet reageert…
naja succes in ieder geval (:

bel hem (na je examens) op.

Hij woont 40 min. van me vandaan met trein en auto ongv. 20 min.
Ik heb geen hyves, facebook en twitter! En ik heb alleen z’n oude nummer want ik had ergens gelezen dat hij een nieuwe nummer heeft en die heb ik dus niet… En al zou ik hem bellen dan zou die ophangen ofz denk ik… Pff, ja ik weet het. Ik ben nu ook goed bezig voor school en na m’n examens ga ik inderdaad genieten alleen ik kan hem maar niet vergeten… pff.
Dus zal ik hem dan opzoeken?

Ik heb alleen z’n oude nummer en niet z’n nieuwe nummer… Dus dat zit er niet in helaas. En al zou ik hem bellen zou ik het eng vinden om ineens te zeggen dat ik het ben want ik heb hem nu al 5 maanden niet gesproken…

uh

Ik zou hem eerst wat vergeten, je examens maken.
Dan nog niet direct contact opzoeken, maar wat flirten :slightly_smiling_face:
en dan in het real spreken :wink:
gewoon stap voor stap!

oke als jij hem zou bellen en hij zou meteen ophangen… dat zegt voor mij al genoeg! forget him!
ik snap dat dat heel kut is en dat dat makkelijk gezegt is enzo… maar voor hem 10 anderen! echt ga niet je best doen voor iemand die jou totaal negeert! dat ben je toch niet waard… mijn tip is nog steeds, wacht totdat je examens voorbij zijn en ga dan lekker op stap en op zoek naar een nog leukere dude :slightly_smiling_face:
Succes hihi. en laat me weten wat je gaat doen!

Ja gelukkig lijdt mijn school er ook niet onder…
Alleen ik wil wel flirten maar hoe? Dat zou alleen kunnen in het echt want ik heb hem niet op ping, msn etc. En hyves heb ik niet.

hoe moet ze dan contact vinden?!

Dankjewel meid!
Ja inderdaad, ik ga me nu ook alleen concentreren op m’n examens! En daarna zie ik wel verder, ik wil hem nog wel 1x zien… En inderdaad er zijn genoeg andere jongens alleen het is wel zwaar voor me om over deze te komen… Pfff.
Ik houd je wel op de hoogte! haha XX

ja snap ik! maar wanneer jij weer een leuke jongen hebt gevonden gaat dat vergeten echt snel! geloof me (: maar je wilt hem dus sws nog een x zien… oke snap k wel hihi. maar weet je al hoe je dat wil gaan aanpakken? en wat je gaat doen áls je hem ziet?
hih good luck :wink:

Ja ik heb een heel plan haha. Ik stuur je wel berichtt…

Hoe kan je iemand die je niet kent zo leuk vinden, dan val je dus alleen op het uiterlijk.

en je komt een beetje stalkerig over, sorry.

Ik ken hem heel goed, ik weet hoe hij is. En dat trekt me aan niet alleen z’n uiterlijk. Maar gewoon alles.

En ja klopt, zo kom ik over ; /