Ik heb jullie hulp nodig!!

Hallo allemaal!
Ik heb echt jullie hulp nodig.
Ik ben gisteren wezen winkelen in Den Bosch. Daar zag ik dit hele mooie colbertje bij de open32 in de uitverkoop van 90 euro voor nu nog maar 45 euro. Ik kon 'm dus echt niet laten hangen alleen was hij er alleen maar in maat 40 of groter. En ik ben nogal klein en dun, dus dat paste niet…
In Den Bosch hebben ze 2 fillialen van de open32 maar in beide winkels was hij er niet kleiner. Omdat ik in de buurt van Oss woon ben ik daar nog hen gegaan in de hoop dat ze 'm in Oss nog wel hadden, maar daar hadden ze ook alleen maar maat 38 of hoger. Ze hadden ook geen ander colbertje meer in maat 34 of 36 zodat ik zou kunnen passen zodat ik weet welke maat ik nodig heb. Nu mijn vraag: Weet iemand of ze dit colbertje nog in Nijmegen of in de buurt van nijmegen hebben? Of ergens anders waar ik misschien makkelijk met de trein heen kan? Want ik wil 'm echt zooo graag!

Ik had ook nog 'n andere gezien (2e foto) die ik ook echt heel mooi vind, dus weet iemand misschien waar ik die zou kunnen vinden? Allebei de colbertjes zijn trouwens van Silver Creek, en ik heb (nog) geen webshop gevonden waar ik 'm online zou kunnen halen…

Oh, ik moet nog even uitzoeken hoe ik foto’s kan toevoegen… Ik plaats alvast dit bericht dan komen de foto’s er later bij!
Ik weet wel hoe de colbertjes ‘heten’. De eerste heet Silver Creek Colbert KIM en de tweede het Silver Creek Colbert ABIGALE

Iemand die weet waar ik deze zou kunnen vinden? Ik zou je echt voor eeuwig dankbaar zijn!

In Nijmegen zijn er echt drie open 32’s, daar kun je misschien kijken?

Ik ga daar maandag echt meteen heen, desnoods alleen! haha
Ik wil 'm echt heeeel graag!
thanks!

Misschien kun je de filialen even bellen maandag? Met prijs en beschrijving en naam, dan kunnen ze gelijk voor je kijken en hoef je niet helemaal te reizen.

Ja slim dat zal ik doen! Dankje voor de goede tip!

Misschieneen oproep in het ik zoek topic plaatsen dat iemand hem uit nijmegen voor je kan halen en kan opsturen?

Ja slim! Zover had ik nog helemaal niet gedacht! Thanks!