Ik heb jullie hulp nodig :C

Ik ga binnenkort naar een groot feest toe gezamelijk met nog wat andere meiden en we gaan als het ware als wat tributen van The hunger games alleen word ik echt niks met mijn look, zoals zo’n ketting en hoofdding zijn nergens te vinden, zijn er enig creatieve meiden die me hiermee kunnen en willen helpen en me ideetjes kunnen geven?

(het is het kostuum van de meisjes op de foto)

Met karton en een spuitbus goude verf (action) kom je denk ik al heel ver! :slightly_smiling_face:

Het mag niet al te stug zijn, het kan voor de hoofdding wel wat zijn, maar voor de ketting niet. Want je moet ook nog duidelijk de laagjes kunnen zien…

Van dat grote gouden karton kopen (bij bruna of andere boekhandels) en daar heel veel blaadjes uitsnijden, het makkelijkste is om er 1 te maken en die als sjabloon te gebruiken zodat ze allemaal hetzelfde zijn.

Dat is nog wel een idee ja, dankjewel!

Upjee :upside_down_face:

Dan kun je ze denk ik ook heel gemakkelijk aan elkaar pinnen met van die papier splijters u know?

deze dingen!

http://i.ebayimg.com/t/50-Paper-Fasteners-25mm-SPLIT-PIN-FASTENER-SILVER-COLOUR-/00/s/ODk5WDE2MDA=/z/WYoAAOxy9eVROkoT/$T2eC16J,!)UE9s3wBn,0BROkoTZV5!~~60_35.JPG

Veel Succes!!

PInnen, wauw wat een goed idee! Dankjewel!

je kunt ook met allemaal 5 centjes werken die aan elkaar kleven met een lijmpistool et voila

No prob ^^ :upside_down_face:

Dat vind ik eerlijk gezegd zonde.

up

Oke dit is even heel random en heeft hier niks mee te maken maar hoe voeg je een afbeelding toe aan je topic want dat lukt me niet op een of andere manier?:face_with_raised_eyebrow: :dry:

Je kan het ook van gouden stofjes maken of stof goud spuiten. En die in die vormpjes van de ketting maken. En voor die krullen in je nek kan je de stof als je goude stof gebruikt met haarlak ofzo bespuiten en laten drogen ergens zodat het die vrom blijft. En als je met goude verf werkt hetzelfde alleen inplaats van haarlak gebruik je gewoon die verf.

Ik zal het eens testen :3 voor de ketting is dat wel handig aj.

upje

ja dat is wel ni aan gedacht

En ik heb maar één muntje momenteel XD

haha XD

Inderdaad, karton met goud/metaal-achtige verf.
Knip ovaaltjes uit en lijm ze dan vast, om het laagjes-effect te creëren. Maar dat had je vast zelf ook wel bedacht :slightly_smiling_face: