Ik heb jullie advies nodig.

Een hele tijd geleden al weer zat ik te klote met mijn broer zijn vriend K. Het was rond mijn 16e verjaardag. En ik vond hem helemaal leuk etc. Tot er andere er mee gingen bemoeien, toen werd ik nog al onzeker, en kwam er achter er nog niet klaar te zijn voor een relatie. Ik heb het hem toen ook gelijk verteld.

Een half jaar later, in maart, kwamen we elkaar weer tegen na een lange tijd. Het was tijdens het uitgaan, en toen hebben we gezoend. Toen zaten we een hele tijd weer te smsen. Maar het was toen net uit met zijn vriendin, hij bleek ziek te zijn, iets met zijn lever en had pfeifer gehad. (later bleek dat pas, maar ik had het niet, want het was al over) Hij had dus nogal een kut tijd, en werd het vanaf zijn kant niks.

Nu een tijdje later dus spreken we elkaar nog wel eens op msn. Hij weet wel dat ik hem nog wel leuk vind. Maar van hem krijg ik geen hoogte ik probeer hem te vergeten, maar gister vierde mijn broer zijn verjaardag en kwam die de heletijd bij mij zitten. Toen hij weg moest naar een andere verjaardag had hij tegen een vriend gezegt (dat is een collega van mij) groetjes daar, en een kus voor … miss_summerlove.

Hij maakt mij zo in de war. Hoe moet ik hem vergeten? Moet ik hem duidelijk maken mij met rust te laten? Of wat moet ik doen.

Jij wilt hem toch?
En hij wilt jou ook zo te lezen. No big deal? Dus niets vergeten gewoon je kans grijpen! =D

The best way to get over a guy, is to lay under another.

Jaa soms lijkt dat ook zo, maar op een één of andere manier krabbelt hij of ik terug. Nu de laatste tijd was hij dat zeg maar. Maar gister, ik deed gewoon normaal tegen hem als vrienden en dan hoor je in eens, kus voor jou van K weetje wel. Dat is dan zo verwarrend.

Dan moet je aan hem verduidelijking vragen, dan draai je niet meer om elkaar heen. En dat is moeilijk om te vragen, dat weet ik, maar je daar moet je je over heen zetten. :slightly_smiling_face:

Inderdaad.

mmm. Ik weet niet of ik dat durf. Maar misschien is het wel het beste.

Begrijpelijk, het beste is natuurlijk om het in real live te doen, maar op MSN kan het ook, dat is minder confronterend. Dan vraag je gewoon : Zeg, hoe zit het nou tussen ons? Ik denk dat die vraag wel duidelijk genoeg is, niet?

waarschijnlijk twijfelt hij nog. Ik zou het idd vragen. Misschien zit hij er ook wel mee. succes!

Verduidelijking vragen of hem met rust laten, anders zit hij alleen maar met je te toyen.

Ik wacht nog even. En als het nog steeds weer zo gaat, ga ik het hem vragen.

Ik dacht dat ik over hem heen was. Maar ik denk dat ik nog steeds een zwak voor hem heb. Ik voel me echt zoo stom!

vraag om duidelijkheid