Ik heb jullie advies nodig!!!

Hee,

Er is een jongen die ik heel erg leuk vind. Laatst kreeg ik eindelijk zijn nummer (van een vriend). Dus ik stuurde hem iets van ‘lang niet gesproken! Alles goed’ en toen smste hij al snel terug ‘ja met jou dan?’ ik smste gewoon terug over wat random stuff. Of die een leuke vakantie heeft enzo… En ik vertelde zelf waar ik heen ging op vakantie (deze keer met een X onderaan de sms)

Maar nu smst hij niet meer terug. Het is inmiddels al een paar dagen geleden dat ik hem smste. Ik weet wel zeker dat ik de sms heb verzonden. En ik vroeg hem ook een paar dingen in de sms.

Wat moet ik nu doen? Ik zie hem pas weer als school weer begint…

Je kan hem.

1. Nog een keer smsen.
  2. Hem opbellen en vragen of jullie iets leuks kunnen doen.
  3. Gewoon wachten tot hij terug smst.
  4. Afwachten tot school weer begint.

Als hij je heeft verteld wat hij de komende tijd gaat doen miss een x smsen hoe dat was?
Je kan hem ook gewoon nog een x smsen, als je hem maar niet wanhopig gaat stalken:P

aan die vriend vragen van wie je zijn nummer hebt, waarom hij niet terug smst. vraag het aan die vriend, dat is denk ik het makkelijkste

Ik zou vooral niet te wanhopig gaan doen, daar houden jongens vaak niet van. Dus hem niet gaan stalken, dus blijven smsen enzovoort.

Misschien heeft hij geen beltegoed meer ofzo.
Ik zou hem in deze situatie gewoon bellen.

Stuur een sms-je die voor je vriendin bedoeld was ‘per ongelijk’ naar hem.
bijvoorbeeld

Hai (naam vriendin)
Ik verveel ze zo zullen we wat afspreken?
XXX

wachten op zijn reactie…
En dan meteen erna sturen; “was niet voor jou bedoeld maar ik verveel me nog steeds”

dat zou ik hebben gedaan, dan geef je hem de kans aan jou te vragen om iets te gaan doen.

Sorry hoor, maar wanneer ik een smsje krijg dat overduidelijk niet voor mij bedoeld is dan stuur ik niets terug. Als ik erachter kom dat het niet voor mij bedoeld is dan ook niet.

haha ik ook niet, ik denk dan; euh ja oké, zal wel.

^hij weet toch dat hij van haar is?

ja maar dan nog, wanneer iemand mij een sms stuurt die niet voor mij bedoeld is, zal ik niets terugsturen ongeacht van wie die afkomstig is.

Precies. Smsen is niet altijd gratis hoor.

Nog een keer smsen? Maar wat dan? Komt al snel stalkerig over denk ik…

Dan sms je hem toch niet? Bel hem gewoon en vertel dat jij je verveelt.
Ja, ik heb ook geen andere opties hoor. Als je alleen maar bang gaat zijn dat je stalkerig overkomt kun je liever wachten tot school weer begint.

Gewoon nog een keer smsen. Als hij daar niet opreageert, dan weet je genoeg denk ik.

Je hebt gelijk. Volgens mij moet ik gewoon niet zo bang zijn en denkenjust do it!

Ik vind het alleen zo lastig wat ik dan moet smsen. Heb je misschien een tip of suggestie?

You go girl! :grinning:
Just do it, inderdaad.

Ik heb jammer genoeg geen idee wat je hem moet smsen

Ik vind deze eigenlijk wel goed. Ik daarentegen zou namelijk wel even diegene die de SMS fout stuurt erop attenderen.