Adviesje nodig vanochtend.
Het verhaal:
Van het weekend dus een jongen ontmoet. Gelijk bij binnenkomst vond de jongen me al leuk zei een vriend van hem. Even later ging hij bij me dansen en probeerde mijn aandacht te trekken. Ik voelde me beetje overrompeld dus wist zo snel niet op zijn actie in te haken zeg maar.
Daarna kwam een vriendin naar me toe om te vragen wat ik van hem vond. Dus ik geef aan dat hij er leuk uitziet. En daarna komt ze weer om te zeggen dat ik wel naar hem toe kon gaan. Overigens niet gedaan (jaikbenookverlegen) en daarna kwam een andere vriend nog eens naar me toe met de mededeling dat ik even met 'm moest gaan dansen. Nou lang verhaal kort maken nadat ik na toilet ben geweest was de groep weg (vastvoetbalopzondagochtend) maar ok.
Nu heb ik die vriend op hyves een bericht gestuurd en hij stuurde terug dat hij zo het nummer van B die jongen kon sturen want hij vond mij erg leuk. Nu heb ik z’n nummer (hij heeft al terug gesmst over wie ik was etc.) heeft hij me opgezocht op hyves en nu heb ik hem gestuurd dat ik het leuk vind om hem te spreken as zaterdag, dus ook gevraagd waar hij dan op stap gaat. En dat bericht heb ik gister gestuurd en nu nog niets terug. Wat moet ik hier nu van denken? Heb ook geen zin om weer terug te sms-en. Of zal hij heel verlegen zijn ofzo of vindt hij me nu niet leuk? Ik weet het niet meer haha. (hulp,advies) graag!!
Thanks.