Ik heb jullie advies nodig! (sms + jongen)

Adviesje nodig vanochtend.

Het verhaal:
Van het weekend dus een jongen ontmoet. Gelijk bij binnenkomst vond de jongen me al leuk zei een vriend van hem. Even later ging hij bij me dansen en probeerde mijn aandacht te trekken. Ik voelde me beetje overrompeld dus wist zo snel niet op zijn actie in te haken zeg maar.

Daarna kwam een vriendin naar me toe om te vragen wat ik van hem vond. Dus ik geef aan dat hij er leuk uitziet. En daarna komt ze weer om te zeggen dat ik wel naar hem toe kon gaan. Overigens niet gedaan (jaikbenookverlegen) en daarna kwam een andere vriend nog eens naar me toe met de mededeling dat ik even met 'm moest gaan dansen. Nou lang verhaal kort maken nadat ik na toilet ben geweest was de groep weg (vastvoetbalopzondagochtend) maar ok.

Nu heb ik die vriend op hyves een bericht gestuurd en hij stuurde terug dat hij zo het nummer van B die jongen kon sturen want hij vond mij erg leuk. Nu heb ik z’n nummer (hij heeft al terug gesmst over wie ik was etc.) heeft hij me opgezocht op hyves en nu heb ik hem gestuurd dat ik het leuk vind om hem te spreken as zaterdag, dus ook gevraagd waar hij dan op stap gaat. En dat bericht heb ik gister gestuurd en nu nog niets terug. Wat moet ik hier nu van denken? Heb ook geen zin om weer terug te sms-en. Of zal hij heel verlegen zijn ofzo of vindt hij me nu niet leuk? Ik weet het niet meer haha. (hulp,advies) graag!!

Thanks.

-

Hmm, ik ben misschien te ongeduldig maar ja. Ik wil het weten :grinning:

De jongen die ik leuk vind smst soms ook pas laat terug.
Maar wees geduldig!
Het komt vast wel goed.
Hij vind mij nu ook al meer dan 4 maanden leuk en soms zijn jongens ook verlegen.

Ja verlegen is hij wel maar simpel sms je is toch niet zo moeilijk :wink:

misschien weet ie niet wat hij terug moet sturen :wink:

Volgens mij ben jij te ongeluldig, de meeste mensen zitten niet 24/7 achter hun pc.

Het gaat niet over msn hoor. :slightly_smiling_face:

Misschien heeft hij geen btg goed meer, of is hij verlegen of hij weet niet wat hij terug moet sturen…
Het komt vast wel goed. :slightly_smiling_face:

Hope so :slightly_smiling_face:

Vast wel.
Een jongen stuurt mij ook altijd irritant laat terug, moet altijd wachten.
Nu heeft hij toetsweek en btg is op, dus kan hem niet spreken.
Afwachten, hij zal weer achter je aankomen als hij je leuk vind! Zoiezo.

Up!

Ehmm, ik ken het wel, uiteindelijk stuurt hij echt wel wat terug! Maar waat:: gewoon afw88, ga filmpje kijken :grinning:

Miss is ze beltegoed op. of hij heeft ze mobiel uitstaan en vergeet het? hij smst je vast wel terug :d

Ja er zit niets anders op en anders pech :slightly_smiling_face:

of zn btg is op
of hij heeft zn geluid niet aan staan
of zn mobiel is afgepakt
of hij is zn mobiel kwijt
of zn mobiel is gestolen
of hij wil je even in spanning af laten wachten
of hij weet niets terug te sturen

(zelf vind ik de laatste optie het meest passende)

Haha wel goed bedacht :slightly_smiling_face:

ja heh?
je moet wel in het topic zeggen als hij heeft terug gesmst he!

Je moet hem bellen, en als hij opneemt dan zeg je: o, verkeerd verbonden, ik wou me vriendin bellen xD.

en dan kan je nog met hem praten

god, dit is grappig

Whaha, ja daar dacht ik al aan, maar hij moet wel moeite voor me doen!
:wink: