Ik heb iets stoms gedaan

Hey,
ik weet niet of dit topic hier thuis hoort maargoed.
Ik had dus stiefbroers, en daar klikte het heeeel erg mee. Maar toen ging het uit tussen mijn moeder en hun vader dus er was geen contact meer.
Toen 2 weken geleden gingen wat vrienden en ik belletje lel doen bij hun huis, en toen gingen ze naar ons schreeuwen.
Ik vertelde dat aan mijn moeder en toen had ik 2 weken huis arrest…>.<
Maar net was ik met eenv riend, en toen gingen we ze bellen.
Toen nam hun opa op, en toen zei die vriend van me zijn naam , en toen begon ie te schreeuwen en toen zei ie zo van: bel dit nummer nooit meer!!!’’
en toen zei die vriend: jaa maar ik heb dit nummer van * naam stiefbroer*
en toen zei die opa: dat kan helemaal niet , hoe kom je aan dit nummer blablabla…
ik ben nu bang dat ze weten dat het van mij af komt :frowning_face: want ze hadden me gezien toen met dat belletje lel…en ik ben bang om t me moeder te vertellen…

wat moet ik doen?

xx

Waarom ga je ze bellen dan? En bij hun belletje lellen? Wat wil je nog van hun? Want als je nog vrienden met hun wil zijn omdat het zo goed klikte lijkt me dit niet echt de manier, dan moet je ze denk ik zelf even bellen of bij ze langsgaan en zeggen dat je het jammer vind dat jullie elkaar nooit meer zien, en dat je graag nog wat af wil spreken.

Niet meer bellen. Waarom deed je die dingen überhaupt dan ?

jaa dat heb ik ook gedaan, maar toen werd hun vader boos…:S

a

omg grow up

.>

Ben jij echt 17?

okee ik snap er dus geen donder van.
maargoed,
dit heb je idd heel dom aangepakt.
gewoon excuses aanbieden en kijken hoe hun reageren.
je hebt het best verkloot volgens mij xd

Wat kinderachtig zeg, belletje lellen tjongejonge, dat deed ik toen ik 8 was.
Ik hoop dat ze je erbij lappen, je valt hun lastig zonder enige reden te hebben en je bent kinderachtig bezig.

hoe oud ben je…?

Ik snap het ook niet helemaal. Beetje raar.
Waarom ga je belletje lellen als het zo goed met ze klikte? Zoiets ga je dan toch niet (en al helemaal niet op zo’n kinderachtige manier) verpesten?

echt zo’n nep wijf weer :pensive:

kom op zeg, groep 8 style…

Ik hoop dat je niet serieus 17 bent.

Hahah sorry maar ik snap dr geen reeet vannnn

Belletje lellen? Ohmygod :pensive:

Deden wij ook met carnaval :grinning_face_with_smiling_eyes:
(Lees: wat op, haha.)
(Lees: 16, 17, 18, 20 jaar)

wauw hoe oud ben jij?

owkee damn, belletje lel, dat is lang geleden toen zat ik in groep zes ofzo… XD maargoed grow up ga het niet zo doen. als je nog contact wil zou ik gewoon voorzichtig beginnen op hyves/facebook oid. want je mag van hun vader/ opa dus niet meer daar komen. verder kappen met dat kinderachtige gedrag…