Hoi,
Ik wil graag afvallen, maar niets helpt bij mij. Weten jullie nog een dieet ofzo, of heeft iemand er verstand van.
alsjeblieft zeg wat
Hoi,
Ik wil graag afvallen, maar niets helpt bij mij. Weten jullie nog een dieet ofzo, of heeft iemand er verstand van.
alsjeblieft zeg wat
Hoeveel weeg je, wat is je lengte, wat je je leeftijd?
Denise_Fat heeft vast wel paar tips voor je.
Ben jij niet Denise_Fat?
Doe maar niet.
nee ik ben niet denise fat ookal maak ik me wel een beetje zorgen om haar. want wat ou als ze zichzelf echt te dik vind ? en ze echt wil afvallen.
maargoed
ik ben 14 bijna 15, 1,70 en weeg ongever 72kg ik zit er echt mee ik kan nooit eens echt leuke kleren aan
Kijk maar in de afvaltopics.
die zijn zo onoverzichtelijk
Ik zou naar die afvaltopics gaan, ookal zijn ze onoverzichtelijk.
Deze zal niet veel meer overzichtelijk worden dan die. Kies gewoon eentje over gezond afvallen en lees de tips daar. Succes
Maar er staat genoeg in. Dit is onzin. Dan voeg je je daar maar toe.
Ga naar het gezond afvallen topic : En wat is dat de laatste tijd, ineens willen veel mensen gaan afvallen.
Volgens mij zijn zij en Denise_Fat dezelfde persoon…
Ja inderdaad, beter haal ik dat linkje weg want met je 40 kilo ben je daar niet goed.
Waarom heb ik zo’n idee dat jij dezelfde persoon bent? :’)
Het is wel heel toevallig dat ze allebei vandaag lid zijn geworden :’) maar aan de andere kant; ze ‘praten’ met elkaar via hun gastenboek.
Volgens mij doen ze dat om ons te misleiden…
Ga naar een diëtist.
Oja, Topicstarter; Kap met masturbatietopics aanmaken, er is een groot algemeen topic voor en daar staat alles in wat je maar wilt weten :’) sjongejonge.
Hetzelfde voor dit topic; kijk rond op het forum.
Zij zijn dezelfde ja.
Zie wat voor zinloze topics muggenschat aanmaakt.