Ik heb hulp nodig..

Heei, bedankt om op mijn topic te klikken!

Ik ben een meisje van 14 en ik skate erg graag.
Ik heb eigenlijk geen vrienden… dus mensen waar je leuke dingen mee doet, die je vertrouwt, die jou vertrouwen, die je vaak ziet en spreekt etc.
Het lijkt me ZO GEWELDIG om vrienden te hebben die ook skaten, vrienden waarbij ik me niet anders voel, want ook mijn stijl qua kleding en kapsel is skaterachtig… Ik vind het nu ook moeilijk om mezelf te zijn,…

Ik wil naar het skatepark gaan, om daar skaters te ontmoeten, maar ik weet niet hoe…
ik ga in m’n eentje, maar ik weet niet hoe ik kan zorgen dat een groepje met mij wil praten,
of hoe ik überhaupt in contact kan komen met de skaters daar…

Dit is écht mijn grootste droom… Help me please :c <3 x

Volgens mij ben je heel onzeker, niet waar?
Een tip, wees dat niet. Als je onzeker bent, wil je jezelf waarschijnlijk aanpassen naar hoe iedereen is? Nou meid, als je uniek bent - qua kleding en haar - vind ik dat juist heel goed. En natuurlijk zijn er mensen die van je houden, ook vrienden.
En als je nieuwe mensen wilt ontmoeten, kun je toch een leuk groepje spotten en op ze afstappen? Gewoon over je onzekerheid heen proberen te zetten, haast iedereen vind ik wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten :’)

Dankjewel voor je reactie!
Maar, ik ga er van uit dat er niemand naar mij toe komt,

wat moet ik dan doen zegmaar… Hoe kan ik het gesprek beginnen ;p

Dankje voor je reactie !! xx

Je hebt al een gespreksonderwerp, skaten. Als je daar veel van weet, kan je daar toch met ze over praten? Misschien kan je eens een gesprek beginnen, door te vragen hoe ze die ene ‘truck - als dat zo heet? Ik skate niet… - doen en of ze het je willen leren, bijvoorbeeld :’)

Bedankt <3

Ja same here hahaha

Ik zelf ook, faal haha.

Het is al laat guys :stuck_out_tongue:

En trouwens, ik hou van Avril Lavigne :’) - Zij is echt een geweldige zangeres.

OT: You welcome!

De profielfoto van de TS :’)

Haha, je moet op haar profiel klikken om de foto te zien.

OT: Maar ik hoop dat alles goed komt. Je best vast een hele leuk meid!

Bedankt allemaal

Dankjewel! <3

Meisjes van 14 hebben morgen school en moeten nu tukken. Does your mom know you’re awake?

-sorry heb het idee dat je een trol bent hahahahaa-