Ik heb heterochromie

en ik zit er best mee omdat er aardig wat mensen naar me staren, ik voel me er nogal ongemakkelijk bij… ik moest dit even kwijt mijn excuses. :zipper_mouth_face: En ik weet het hoor, jullie kunnen hier niks mee haha

dat lijkt me nu echt vet

Wat is dat?

-

Ik wil dat ook

ik moet ook zeggen dat het niet lelijk is, en best apart… maar het is enorm ongemakkelijk als er mensen altijd naar je zitten te staren. ik heb het best in een heftig verschil

ja ik begrijp t wel, want een vriendin van me heeft het ook en daar word ook altijd naar gekeken. Op gegeven moment moet je gewoon roepen van heb ik wat van je aan ofzo.

groen en blauw

Supermooi!

Dat is toch dat je twee verschillende kleuren ogen hebt?
Ik ken een meisje die dat heeft, en ik vind het zo mooi!
Maar ik snap wel dat het vervelend is als mensen altijd naar je staren.

ik vind het opzich best mooi, daar niet van… me oogkleur is ook heel erg licht, het blauwe is echt enorm licht en het groene is een beetje mosgroen is een lichte versie, en dat vind ik dan weer wat minder…

Ik heb zelf Centraal heterochromie. Dus 2 kleuren in een oog. Minder opvallend dan heterochromie.
Opzich krijg ik eens in de zoveel tijd er een opmerking over maar het maakt mij weinig uit, het zijn maar ogen.

Gewoon opvatten als een compliment als mensen staren. lD

Ah, oke. Ik vind het altijd heel mooi en bijzonder, al snap ik zeker dat je er zelf niet altijd heel blij mee bent.

ik krijg ook vaak opmerkingen dat ze het byzonder vinden dus ik vat het ook op als een compliment, maar alsnog voel ik me er vaak wel een tikkeltje ongemakkelijk bij haha.

O klinkt heel mooi. Heb je een foto?

Bij mij is het niet zo opvallend, alleen als iemand echt gaat kijken in mijn ogen valt het meestal op. Het is overmatig bruin met wat groen eromheen

Dat is ook wel te begrijpen, mensen gaan dan echt zo staren van dichtbij en dan heb ik altijd iets van 'afstanddddd…"

Is dat jouw oog? dan heb je echt supermooie ogen! Alleen zou ik iets zuiniger zijn met je make up (lees: geen spinnenpoten)