ik heb het verpest..

hey! ik hoop da jullie mij kunnen helpen :slightly_smiling_face:

een maand geleden heb ik een jongen leren kennen via een zeer goeie vriendin van mij! Zij vond hem in het begin leuk, het was zeg maar haar crush, maar ondertussen heeft ze wel al een bijna-vriendje…

Hij en ik kwamen al van de eerste ontmoeting goed overeen en omdat we gemeenschappelijke vrienden hebben, zie ik hem ook redelijk vaak… Nu de laatste tijd doet hij heel erg raar tegen mij! Met raar bedoel ik dat hij mij complimentjes geeft als we bv. op facebook chatten , nooit dus in real life want dan is iedereen erbij… Het zijn geen slijmerige complimenten, maar we voeren meestal een normaal gesprek en dan geeft hij een paar complimentjes of plaagt hij mij een beetje…

Het probleem is nu dat ik zijn lieve woorden altijd heb weggelachen :s Ik ben een redelijk onzeker iemand en ik voelde mij niet op mijn gemak als hij zo lief deed :slightly_smiling_face: Ik heb hem gezegd dat hij moest stoppen met zulke dingen te zeggen omdat ik toch weet dat hij het niet meent…
Hij is daar van geschrokken en we hadden een beetje ruzie door dat ik hem uitgescholden had dat hij schijnheilig was tegen mij…

Het is ondertussen al terug goed :slightly_smiling_face: hij heeft mij gezegd dat ik niks heb om onzeker over te zijn en dat ik zijn bedoelingen verkeerd heb opgevat en dat hij het gewoon spontaan bedoelde :slightly_smiling_face:

Maar ik denk dat ik het verpest heb door mijn onzekerheid :frowning_face: ik vind hem zeker leuk en nu ben ik bang dat hij niet meer zulke lieve dingen gaat zeggen… Ik heb hem sindsdien ook niet meer gezien want ik durf hem niet meer onder ogen zien, ben zo beschaamd :frowning_face:

Wat denken jullie ? Vond hij mij leuk of heb ik het helemaal niet verpest?

Als hij jou leuk vond, dat vindt hij dat nu vast nog steeds hoor. Hij zegt die dingen dan niet meer omdat hij jou daar niet mee wil afschrikken, lijkt mij. Je hebt hem niet gezien, maar wel gesproken op Facebook? Gaan de gesprekken wel nog zoals eerst, maar dan gewoon zonder die complimentjes?

Je moet echt niet zo onzeker zijn. Nergens voor nodig, vaak wanneer jongens via social networks dat soort dingen doen is het voor hen de eerste stap waarmee ze zeggen: “jou zie ik wel zittennn” Je hebt het heus niet meteen zo verpest hoor, hij kan vast wel wat hebben. Als hij je toen leuk vond zal dit er niet veel aan veranderen. Je moet egwoon minder piekeren, al die onzekere gedachtes laten varen en er gewoon in mee gaan (:

neehoor je hebt het niet verpest, veel meisjes (ook ik) zijn soms onzeker over complimentjes die ze krijgen van jongens, omdat zij die complimentjes niet zien bij hunzelf. maar je zei zelf: de ruzie is opgelost. en die jongen vind je vast leuker als je iets onzekerder bent dan compleet arrogant en zelfverzekerd. maar probeer in het vervolg gewoon dankjewel te zeggen op complimentjes inplaats van het weg lachen. komt misschien iets zelfverzekerder over. succes <'3

ik denk wel dat je hem een beetje hebt afgeschrikt hiermee. hij bedoelde het gewoon goed.

een maand geleden heb ik een jongen leren kennen via een zeer goeie vriendin van mij! Zij vond hem in het begin leuk, het was zeg maar haar crush, maar ondertussen heeft ze wel al een bijna-vriendje…

AFBLIJVEN! T gaat er niet om dat ze niet met hem gaat of hem niet meer leuk vindt, het was haar crush en niet die van jouw!

dat vind ik echt onzin. een beetje vriendin zou dat haar JUIST gunnen als zij die jongen toch al niet meer leuk vindt.

idd ze heeft al een ander “bijna-vriendje”. man als iedereen af moest blijven van de crushes van vrienden bleef er niet veel meer over om te daten op deze wereld :stuck_out_tongue:

Denk dat hij je nog steeds wel leuk vind hoor.
Maar denk dat hij misschien nu wel zo een dingen niet meer durft te zeggen.

Mee eens met @evieefjuh en @toopersonal4u.
Als vriendinnen praat je over zoiets.

hij is niet opeens mijn crush ofzo!!! mijn vriendin is nu verliefd op iemand anders en ik denk niet dat ze het erg zou vinden…
Maar ik vind hem niet leuk op die manier, nog niet alleszins…

Vandaag heb ik hem voor de eerste keer weer gezien en hij deed normaal… Ik heb ook extra lief gedaan, want nu wil ik mij normaal gedragen :stuck_out_tongue:
Ik hoop gewoon dat ik het niet verpest heb en dat hij nog eens lieve dingen zegt…