Ik heb het verpest.

Ik ben al een tijdje met een jongen bezig die ik ontmoet heb omstreeks februari/maart met carnaval. Hij is 21 en had op dat moment nog een vriendin.
Voordat hij mij toen met carnaval aansprak, had ik hem al vaker gezien in een discotheek, waar ik zag dat hij hele tijd naar me zat te kijken.
Ik durfde niet de eerste stap te zetten maar vond het wel meteen een leuke jongen.

Naarmate we meer contact kregen, whatsapp’te/smst. Elkaar spraken op zaterdagavond, begon hij me te vertellen over zijn vriendin. Dat hij mij heel tof vond, ik het meisje was waar hij naar opzoek was, mij graag wilde, en het met zijn vriendin toch allemaal niet zo lekker meer liep.
Alleen was er toen ook nog een andere jongen waar ik een beetje mee optrok…wat een rare situatie gaf, dan stonden ze met z’n 2en op me te wachten en gingen ze met elkaar lopen bitchen. Ik heb hem…die jongen van 21 toen vaak laten staan. Eenmaal toen hij het uit had gemaakt met zijn vriendin, en we 2 weekenden achter elkaar hebben gezoend, kreeg ik hele sterke gevoelens voor hem. Ondanks dat ik hem dus enkele keren had laten zitten, bleef die moeite voor me doen.

Later, einde van de maand op koninginnenacht hadden we contact en wilde we later op de avond samen weer naar buiten. Alleen, rond 12 was ik hem kwijt, niet te vinden en niet te bereiken. Bleek de volgende dag dat zijn vriendin met hem was meegelopen en ze hadden gezoend. Toen was het echt even klaar voor mij.

Nu de laatste 3 maanden is er weer volop contact. Vooral veel ge-ouwehoer. Ik merk dat ik niet meer echt mezelf ben, weet niet hoe ik me moet gedragen tegenover hem. Als ik op een zaterdagnacht naar huis loop, krijg ik altijd nog berichtjes van ‘‘Waar ben je? IK was je aan het zoeken! Stond op je te wachten’’ En dan smelt ik gewoon.
Ik besloot er gisteravond dus voor te gaan en we zijn naar zijn huis gegaan, en hebben daar wat gedronken en wat muziek geluisterd. Op een gegeven moment vroeg ik ‘‘Gaan we nog zoenen of’’ Waarop hij begon te lachen en zij dat ik ‘‘ongeduldig was’’…niet tegen ‘‘spanning’’ kon en elke situatie naar mijn hand om wilde zetten.
Hij zoende me en we hebben een poosje gezoend, totdat hij op gegeven moment stopte, wat drinken pakte, kauwgom innam, mij er een gaf (Waarop ik nog lachend vroeg of dat een hint was) En hij heel serieus begon te doen, dat hij niet wist wat hij met me aanmoest, en dat hij juist net gewend is aan zijn nieuwe leventje, omdat hij heel veel vaste relatie’s heeft gehad, en hij het nu juist wel even chill allemaal vond. Dat hij me heel erg tof vond, maar dat mijn leeftijd (!7) wel eens problemen ook kon geven met zijn werk(politie)
Hij zij dat hij seks met me wilde boven, maar dat niet ging doen, omdat hij me niet zo wilt behandelen. Hij liet merken dat hij op was, en dat het beter voor me was om naar huis te gaan ook.
Ik heb mijn jas gepakt, ben met hem meegelopen en heb hem geen kus meer gegeven. Hij liet me alleen naar huis fietsen en heb geen berichtje gezien waarin hij vroef of ik al thuis was.

Ik ben er kapot van en heb het gevoel dat dat mijn eigen schuld is. Mijn gedrag tegen hem slaat ook soms nergens op. Maar hij is geen serieuze jongen en ik denk dat ik me daarop moet aanpassen en ook allerlei poep uit te kramen en onzin te lullen. Wat hij ook aangeeft…
Wat nu?

Het is zeker niet jouw schuld, en je hoeft je ook niet aan te passen voor een jongen. Ik vind het heel lullig dat hij dit niet gewoon eerder heeft aangegeven, maar dat hij je gewoon nadat hij je hoop gaf zomaar aan de kant zet. Maar je moet je zeker niet kut gaan voelen omdat je denkt dat het jouw schuld is, want na het lezen van dit verhaal kan ik nergens uit opmaken dat jij ook maar íets verkeerd gedaan hebt (behalve 17 zijn, maar daar kun je vrij weinig aan doen vrees ik).

ik denk dat je al verwacht had diep van binnen dat er reacties kwamen over dat hij je dan niet waard is enzo.
en soms kan je echt zo hopeloos verliefd zijn op iemand die eigenlijk niet veel terug doet. als je je moet gaan inhouden enzo word je daar ok niet blij van op een duur. ik denk dat voor jou een iets jongere jongen die ook kan lachen om onbenullige opmerkingen veel beter is enjou blijer kan maken.

Ik zit echt precies met hetzelfde probleem! hij is ook 21 en ik ben 17. Hij is net van zijn leven aan het genieten enz maar hij wil mij wel…??!

Kun je hem niet smsen wat hij nu precies wil?

Heb hem net nog ge-whatsappt met de vraag of ik een verkeerde indruk had gegeven of iets verkeerd had gedaan. Hij zegt dat hij niet anders over me denkt dan eerst, dat zijn gevoel nog altijd hetzelfde is, maar dat hij op dit moment nog van zijn vrijgezellenleventje teveel geniet na al die lange relatie’s.

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Of hij vind mij niet zo leuk, als ik hem…

Hij weet kennelijk nog niet goed wat hij wilt, dus ik zou hem nu zeker met rust laten.
Voor jou wordt t anders ook alleen maar verwarrend.
Als hij serieus contact met je opneemt en weet wat hij wil, dan zou ik pas verder met hem praten. Want van iemand die steeds maar aan het draaien is, kan je nu niet veel verwachten.

Laat hem nu ook met rust. A.s weekend is hij er wel weer. Hoop dan meer te weten.

^ Dit.

En sterkte komend weekend dan!

Ik zou het voorlopig eventjes laten en respect hebben voor zijn beslissing. Misschien realiseert hij zich over een tijdje toch dat met jou zijn veel leuker is dan zijn single leventje. Either way, het ligt niet volledig aan jou.

(ik snap trouwens niet wat je leeftijd uitmaakt, vanaf je 16e is alles gewoon legaal.)

Huh ik snap alleen niet dat hij uit had met zn vriendin, jij 2 x zoende met hem, en later hij weer een keer met zijn vriendin was? Was het toen dan niet zijn ex of waren ze weer samen ofzo?

Naja ik kan van zijn kant begrijpen dat hij geen problemen wilt met zijn werk, en dat als hij net uit relatie komt, niet meteen in een nieuwe wilt duiken. Misschien moet je hem een keer de tijd gunnen, je hebt hem vaak laten staan, dat verward hem natuurlijk ook.

Zijn vriendin kon toen moeilijk accepteren dat het uit was en is hem gevolgd naar zijn huis, wat ik weet, hebben ze daar staan knuffelen/zoenen volgens zijn buurjongen. Hij heeft dat toen ook aan mij toegeven dat hij zich mee heeft laten slepen toen. Ik heb na die actie van hem toen contact verminderd tot Augustus ongeveer.
Ik vond hem eerst ook niet zo tof, ging me eigenlijk een beetje meer om de lust, maar ik weet niet, het is totaal omgeslagen en voel me zelfs gewoon een beetje verliefd…dat ben ik natuurlijk, anders zou ik hier niet een topic over maken.