Ik heb het verpest

Nou, ik heb het dus verpest.

Vanmorgen belde het uitzendbureau, ze hadden tijdelijk productiewerk voor me. En ik zou vanmiddag langskomen voor papieren. Ik zat er steeds over na te denken, en eigenlijk lijkt full time productiewerk me een hel
Nou kreeg ik onverwachts andere plannen vanmiddag, die ik meer zag zitten dan naar het uitzendbureau te gaan. Stiekem had ik al besloten om daar helemaal niet naartoe te gaan, maar ik was te laf om af te bellen.
Zonet belden ze weer van het uitzendbureau, dat ik morgen moest werken en waar ik bleef want ik moest die papieren nog tekenen. Toen heb ik me daar uitgelult. Die man bleef maar zeggen dat hij en raar vond, en ik bleef maar zeggen dat ik niet wist dat het telefonisch al afgesproken was dat ik daar morgen zou beginnen.
En nu schaam ik me dood, voor als ze nog een keer bellen ofzo. Ik had gewoon eerlijk moet zeggen dat ik geen productiewerk wil, en dat ze me daarvoor niet hoeven te bellen etc.

Maar goed, ik heb het dus verpest. Wat zouden jullie doen? Morgen bellen om sorry te zeggen? Niks? Ik wil wel graag werk, maar aangezien het om een tijdje full time werken gaat, moet het wel een béétje leuk zijn. Ik kan ook contact opnemen met een ander uitzendbureau natuurlijk…

Waarom zou je hier eigenlijk over liegen? Als jij geen productiewerk wil gaan doen, dan ga je dat niet doen.
Ik zou het als ik jou was gewoon eerlijk zeggen. Ga even langs het uitzendbureau en leg het uit, of bel ze op.
Eerlijk duurt het langste :wink:

Ja, maar ik heb nu dus eigenlijk een rotstreek geleverd. Want ik heb dus blijkbaar vanmorgen afgesproken dat ik daar morgen zou beginnen, maar ik dacht dat ik afgesproken had om langs te komen voor meer informatie. Resultaat: ik ben niet op komen dagen, met als gevolg dat zij nu nog snel iemand moeten vinden

Zie dit als een les. Je bent onverantwoordelijk met de situatie omgegaan en koos voor je eigen gemak, wat je uiteindelijk alleen maar meer problemen heeft opgeleverd.

Bel ze alsnog op, biecht eerlijk op dat je liever geen productiewerk doet en bedank ze vriendelijk.

Ik denk altijd maar zo, in dit soort situaties; je gaat er niet dood aan!

Xoxo

Hoe weet je dat t niet leuk is? Dan ga je toch eerst even kijken en als je t na een maand ofz nog steeds niet leuk vind, kan je altijd nog weg of niet?

Bel ze op en zeg dat je bij nader inzien toch heen productiewerk wil, bied je excuses aan en bedank ze voor hun tijd.

Ik zou toch gewoon gaan werken.
Misschien vind je het toch wel heel erg leuk al klinkt het nu misschien niet leuk.

Ik zou 1 dag in de week productiewerk willen doen, maar niet 5 dagen. Productiewerk is hartstikke eentonig werk, en ik ben in dat soort dingen niet een doorzetter.

Maar ik zal ze morgen bellen, om mn excuses aan te bieden, en dan zien we wel weer verder… Ik voel me zo zwak nu, blééh! Een wijze les voor de volgende keer!