Nou, ik heb het dus verpest.
Vanmorgen belde het uitzendbureau, ze hadden tijdelijk productiewerk voor me. En ik zou vanmiddag langskomen voor papieren. Ik zat er steeds over na te denken, en eigenlijk lijkt full time productiewerk me een hel
Nou kreeg ik onverwachts andere plannen vanmiddag, die ik meer zag zitten dan naar het uitzendbureau te gaan. Stiekem had ik al besloten om daar helemaal niet naartoe te gaan, maar ik was te laf om af te bellen.
Zonet belden ze weer van het uitzendbureau, dat ik morgen moest werken en waar ik bleef want ik moest die papieren nog tekenen. Toen heb ik me daar uitgelult. Die man bleef maar zeggen dat hij en raar vond, en ik bleef maar zeggen dat ik niet wist dat het telefonisch al afgesproken was dat ik daar morgen zou beginnen.
En nu schaam ik me dood, voor als ze nog een keer bellen ofzo. Ik had gewoon eerlijk moet zeggen dat ik geen productiewerk wil, en dat ze me daarvoor niet hoeven te bellen etc.
Maar goed, ik heb het dus verpest. Wat zouden jullie doen? Morgen bellen om sorry te zeggen? Niks? Ik wil wel graag werk, maar aangezien het om een tijdje full time werken gaat, moet het wel een béétje leuk zijn. Ik kan ook contact opnemen met een ander uitzendbureau natuurlijk…